Brr..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saars schreef:Ik heb een minder leuke herinnering...
Toen ik een jaar of 6 was ging ik naar een verjaardagsfeestje van een klasgenootje. Daar was een clown. Ik ben er nog altijd niet helemaal uit of die kerel daar hoorde en wie hij was... Van wat ik mij meen te herinneren had hij een cassettespeler bij met een bandje dat vreselijk klonk. De muziek was vervormd en vertraagd, echt vreselijk...
Hij had ballonnen bij en wilde er aan elk kind één geven. Hij kwam dus dichterbij en die muziek werd steeds luider... Toen ben ik gillend de kamer uitgelopen, en de clown kwam achter me aan en wilde me troosten en begon me die ballon op te dringen, maar toen ging ik echt zo ontzettend schreeuwen! De kerel vond er niets beter op dan zijn gehandschoende hand voor mijn mond te houden om me te doen zwijgen (waarschijnlijk voor de andere kindjes, of bang voor wat de moeder van de jarige zou denken...)
Sindsdien ben ik werkelijk als de dood voor clowns (vroeger kon ik niet eens tegen plaatjes) en muziek die niet goed werkt (achterstevoren spelend, een platenspeler met het verkeerd aantal toeren, een uitgerekt cassettebandje...) en voor van die circusmuziek. Niet echt de leukste fobieën, dus ik blijf rond deze tijd van het jaar binnen!
xTammyy schreef:BonteLisa schreef:Vroeger sloeg mijn vader me nog wel is. Ik was toen met mn ouders een weekendje naar zeeland want ons mam was jarig. We zaten in zo'n kasteel en ik was echt niet lekker. Ik was toen 6 of 7 en mijn vader dacht dat ik gwn geen zin had en heeft me toen alle hoeken van de kamer laten zien. Toen ik met flinke koorts op het strand stond en alles onder zat te kotsen. Vond hij het wel nodig om terug te gaan. Dat soort dingen vergeet ik ook nooit meer.
Bah zo was mijn vader ook, tot ik op den duur zo wijs was te zeggen dat als ie me nog een keer wat zou flikken ik naar de politie zou gaan (enja als ik dat soort dingen zei meende ik het, ook op die leeftijd) toen was het snel over.
Hoor je trouwens wel vaker, snap dat soort vaders niet
Storm schreef:Als je een potloodventer tegenkomt, vooral negeren. Potloodventers kicken op iedere vorm van aandacht dan ook. Zelfs als je zegt dat hij een kleintje heeft, is voor hem genoeg. Ze willen juist een reactie uitlokken bij je. Daarom andere kant opkijken, niet lachen (!) en gewoon doorlopen.