Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dav

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:19

Vandaag pb gekregen van een nieuwe gebruiker over m'n zadel.
Gebruiker kent de capslock toets niet...Alles in grote letters en ook wederom zeer korte zinnen.
Zucht is normaal typen dan echt niet mogelijk en een vriendelijke groet of bedankt ook teveel moeite?
(al pbde ze wel terug dat het te ver was dus dat was wel netje's)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 20:20

Ik heb ook weer 2 kleine dingetjes online gezet, ben benieuwd of het wat wordt...

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:04

Ik heb veel dingen op Bokt en MP te koop staan. Voor wel meer dan 50% korting. (leren chaps voor 30 ipv 80) en dan vragen mensen nog hoeveel korting ze krijgen :=

Heb er al 4 gehad vandaag.. Eh... := .. In een winkel vraag je toch ook niet om nóg meer korting :=

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:14

Ik heb een reactie op mijn marktplaats advertentie maar als ik wil antwoorden loopt mijn hotmail vast.
Heb het al een aantal keer geprobeerd.. maar telkens loopt hij opnieuw vast. :\
Zullen vast blij zijn dat ik niet reageer. :')

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:15

@ShauniBef: dat is idd heel irritant, soms zijn mensen zo aan het afdingen (op vaak nieuwe spullen) dat ik zeg dat als de prijs ze niet aanstaat ze maar naar de ruitersportzaak gaan.

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:17

Natasja__ schreef:
Ik heb een reactie op mijn marktplaats advertentie maar als ik wil antwoorden loopt mijn hotmail vast.

heb ik ook wel eens, gewoon geduld hebben, of opnieuw opstarten dan komt het vaak wel goed

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:17

Natasja__ schreef:

je kan in jouw adv zetten dat je niet kan antwoorden op de mail van... en dan alleen de voornaam ofzo neerzetten.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 21:32

yes mijn winterdeken is verkocht nou morgen goed schoonmaken en donderdag als hij droog is op de post

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:03

Sorry dat ik hier even kom binnenvallen, en ik weet niet of het hier mag, maar ik wil het toch even plaatsen.

Want door een oplettende bokker zag ik dat mijn foto voor een advertentie wordt gebruikt.
Er word een partij aangeboden voor 250 euro, en ik ben dus bang dat het een oplichter is, omdat het mijn foto is. Omdat hier veel MP bokkers zitten, wilde ik het toch even melden :)

Het gaat om de advetentie met deze foto:
Afbeelding

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:08

goede melding, als ik de foto al zie zet ik er al vraagtekens bij (lijkt meer op een show foto van een website/winkel) kan natuurlijk wel dat je dat zo hebt maar gebeurd niet vaak

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:09

shetties schreef:
Sorry dat ik hier even kom binnenvallen, en ik weet niet of het hier mag, maar ik wil het toch even plaatsen.

Want door een oplettende bokker zag ik dat mijn foto voor een advertentie wordt gebruikt.
Er word een partij aangeboden voor 250 euro, en ik ben dus bang dat het een oplichter is, omdat het mijn foto is. Omdat hier veel MP bokkers zitten, wilde ik het toch even melden :)

goed dat je dit meld!
als ik jou was zou ik ook een mailtje sturen naar Marktplaats, met de uitleg dat jouw foto zonder toestemming gebruikt word.
zag dat ze nog 2 "partij" verkopen hebben, beiden ook met ene vp van 250..
wel een apart verhaal inderdaad!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:11

Ja die foto van de andere partij dekjes ken ik ook van volgensmij bokt.
Ik heb meteen een mail naar MP gestuurd, hopen dat er wat aan wordt gedaan voordat er mensen opgelicht worden. Heb ook een mail gestuurd naar de aanbieder, ben benieuwd...

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-12 23:22

adverteerder is pas 3 dagen actief, en dan dit aanbieden voor een veel te lage prijs

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 08:34

Er zullen altijd mensen zijn die er in trappen...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 08:52

Ja hoor, tis weer zover :P.

Ik heb n aquarium op marktplaats staan, met een hele berg toebehoren erbij. Staat een duidelijke omschrijving bij, en ook dat de nieuwprijs van alle spullen samen ruim over de €100,- heen gaat. Vraagprijs €50,-. Bied een of andere grapjas €5,-. Heb maar gevraagd of hij een 0 vergeten is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:17

Je zou denken dat dat voor sommige mensen een hobby is...

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 10:19

Bijna wel hé...

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:33

Ik moet hier ook nog een aquarium online zetten.... Maar ik heb foto's van mijn outdoorlaarzen, dus die eerst maar eens online zetten... zondag van de rest van de spullen (eerst uitzoeken, dan een week twijfelen of ze weg mogen.... dus in november staan ze erop) :D Ben benieuwd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:34

ik heb zondag een pip overtrek geplaatst op MP, overtrek is 1 keer gewassen en ligt op het logeerbed en nog nooit beslapen.. krijg ik vandaag een mailtje dat het er niet als nieuw uitziet :')

wat moet je daar nu weer mee?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 11:59

Heb een flink groot bureau op marktplaats staan, kreeg gisteren een bod. Erop geantwoord dat het goed was.
Mailt hij zojuist met de vraag of hij het in een andere woonplaats kan ophalen :+ ( waarschijnlijk nav andere advertentie die in de woonplaats geldig is)
Heb maar terug gemaild dat het bureau niet in mijn suzuki alto past :=

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:12

Alja schreef:
ik heb zondag een pip overtrek geplaatst op MP, overtrek is 1 keer gewassen en ligt op het logeerbed en nog nooit beslapen.. krijg ik vandaag een mailtje dat het er niet als nieuw uitziet :')

wat moet je daar nu weer mee?

Terugsturen "Je hoeft het niet te kopen hoor". Wat een ei, joh. }:0

rooswita

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:12

hmm twee dekens op marktplaats staan. al twee mensen die bieden en mailen. maar beide mailen ze niet terug:(

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:16

Lowara schreef:
Heb een flink groot bureau op marktplaats staan, kreeg gisteren een bod. Erop geantwoord dat het goed was.
Mailt hij zojuist met de vraag of hij het in een andere woonplaats kan ophalen :+ ( waarschijnlijk nav andere advertentie die in de woonplaats geldig is)
Heb maar terug gemaild dat het bureau niet in mijn suzuki alto past :=

Niet? :D

Ik zag van de week een advertentie van een platenspeler, vol details van de speler zelf, de naald, enz.
Staan er foto's bij van een modelauto. :') Dus ik gemaild van hey, je foto's kloppen niet. :D
Kreeg ik terug dat 'ie super blij was dat ik had gemaild, want hij dacht dat 'ie daar zelf pas veel later achter zou komen. :')

Zulke dingen doe ik wel vaker, maar de meeste mensen reageren dan niet eens, graag gedaan hoor. >;)

xEliine

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 12:18

Hmm, ik erger mij echt aan mensen die niet antwoorden. Ik ben naar iets op zoek & ik stuur 10 van de adverteerders een mailtje. 2 ervan antwoorden en de rest niet. Ik snap niet waarom je dan iets te koop aanbied als je toch niet antwoord.
Ook heb ik een zadel te koop staan. Dan sturen ze een mail met de vraagprijs en de maat, ik antwoord netjes en dan hoor ik nooit meer iets terug. Heel erg frustrerend :j

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 13:06

Ik ben benieuwd, ik heb 2 kaartjes voor Walibi op marktplaats staan (heb ze gewonnen, maar wij gaan al en alles is al betaald).
Heb erbij gezet dat het bieden voor 2 kaarten is (startbod 35 euro en voor 45 euro mogen ze alle 2 meteen weg).

Ben benieuwd naar de reacties (goede of slechte).