Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Natasja__ schreef:Ik heb een reactie op mijn marktplaats advertentie maar als ik wil antwoorden loopt mijn hotmail vast.
Heb het al een aantal keer geprobeerd.. maar telkens loopt hij opnieuw vast.![]()
Zullen vast blij zijn dat ik niet reageer.
Natasja__ schreef:Ik heb een reactie op mijn marktplaats advertentie maar als ik wil antwoorden loopt mijn hotmail vast.
Heb het al een aantal keer geprobeerd.. maar telkens loopt hij opnieuw vast.![]()
Zullen vast blij zijn dat ik niet reageer.
shetties schreef:Sorry dat ik hier even kom binnenvallen, en ik weet niet of het hier mag, maar ik wil het toch even plaatsen.
Want door een oplettende bokker zag ik dat mijn foto voor een advertentie wordt gebruikt.
Er word een partij aangeboden voor 250 euro, en ik ben dus bang dat het een oplichter is, omdat het mijn foto is. Omdat hier veel MP bokkers zitten, wilde ik het toch even melden
Lowara schreef:Heb een flink groot bureau op marktplaats staan, kreeg gisteren een bod. Erop geantwoord dat het goed was.
Mailt hij zojuist met de vraag of hij het in een andere woonplaats kan ophalen( waarschijnlijk nav andere advertentie die in de woonplaats geldig is)
Heb maar terug gemaild dat het bureau niet in mijn suzuki alto past