[INFO] Cadeau topic - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:02

MaTuMi schreef:
Hey.
Mijn vriend word over iets minder dan een maand 22.
We hebben nu 10 maanden iets. Hij heeft mij parfum gegeven, dus dat wil ik hem niet geven.
En ik ben tegen drank als cadeau. En omdat ie op dieet is wil ik niets met eten doen :=
En hij houdt niet van cliche dingen. Of van fotoshoots..
Paar dingetjes, hij tennist. En verder werkt hij echt heel veel.
Ik wil hem wel iets materialistisch geven wat hij kan houden.
Ik had al gedacht aan ferrari rijden ofzo maar dat is zo, eenmalig, snapje?
En ik kan em niet zelf een ferrari kopen :+

Hoop dat jullie me kunnen helpen :)
PS: budget is ongeveer 50 euro.

Horloges doen het altijd goed bij mannen..

Janine1990

Re: [CENTRAAL] Cadeau topic - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 13:22

Het is weer bijna mijn verjaardag :')
En ik moet nog steeds een examencadeau bedenken (op mijn verjaardag ben ik ook een jaar geleden afgestudeerd).

Wie heeft een idee? Wil beide wel bij elkaar doen, heb dan ongeveer 100 euro om iets van uit te zoeken.
Draag weinig sierraden (lastig met rijden en dergelijke), wil ook liever iets blijvends daarvan doen. Dus geen paardenspullen... Moeilijk moeilijk moeilijk...

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 18:54

Een fotoshoot misschien? En dan een mooie afdruk erbij?

Maar de combinatie van iets blijvends, maar geen paarden spullen of sieraden is wel lastig (anders is een paar mooie rijlaarzen oid ook een optie)

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:25

Iets voor in je kamer? Nieuwe koptelefoon? Boeken, CD's, films?
Fotoshoot is inderdaad ook een leuk idee, of heeft dat teveel met paarden te maken? :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 19:30

Een leuke tas? :D

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 20:27

Quanneh schreef:
Iets voor in je kamer? Nieuwe koptelefoon? Boeken, CD's, films?
Fotoshoot is inderdaad ook een leuk idee, of heeft dat teveel met paarden te maken? :)

Ik word 25, ik hoop dat ik mijn kamer tzt kan verlaten ;)
Koptelefoon heb ik wel, boeken geen tijd voor. Muziek en films regel ik zelf wel. We hebben een smart tv, dus ik kan zien wat ik wil met bijvoorbeeld een Pathé abbo.

Fotoshoot vind ik wel leuk hoor, maar ben zelf niet zo fotogeniek, dus niet dat ik er geld voor wil betalen. Ook met paard vind ik dat wel leuk.

BeSen schreef:
Een leuke tas? :D

I like! Ik heb best een tassenverslaving. Maar ik heb ook een super mooie tas op dit moment (en nog niet zo lang ook)... Lastig lastig... De Cowboysbag die ik mooi vind, is ook nog wat verder boven budget.

Oh en aan uitzet doe ik niet, daar spaar ik gewoon voor.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:30

Een fotoshoot hoeft ook niet uit jezelf te komen he. Met vriend, vriendin of paard samen kun je jr zekerder voelen en een goeie fotograaf geeft je leuke poses aan.

Je tassen verslaving is anders een optie, maar of dat echt iets blijvends is? Aan de andere kant, als dat wel echt iets is dat bij jou past, dan is het misschien wel het leukste om een tas te vragen

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-15 21:36

mirriezz schreef:
Een fotoshoot hoeft ook niet uit jezelf te komen he. Met vriend, vriendin of paard samen kun je jr zekerder voelen en een goeie fotograaf geeft je leuke poses aan.

Je tassen verslaving is anders een optie, maar of dat echt iets blijvends is? Aan de andere kant, als dat wel echt iets is dat bij jou past, dan is het misschien wel het leukste om een tas te vragen

Daar heb je ook wel weer gelijk in hoor, ik ben alleen altijd lelijker op foto's dan in het echt _O-
Maar ik vind het wel iets voor als ik uit huis ga, leuk een fotoshoot met paard. Om te oefenen zou ik natuurlijk een keer mee kunnen doen aan een fotomeeting in de buurt.

Je hebt ook gelijk wat betreft de tassenverslaving, dacht ik na reageren ook aan. Zodra ik een nieuwe, leukere tas heb is de vorige oud en wordt niet meer gebruikt. Dat is eigenlijk ook zonde.
Het is geen wonder dat ik al een jaar nadenk over een afstudeercadeau :')

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 12:07

ik was laatst op een fair en daar hadden ze toch zulke leuke dingen... echt een aanrader!
voor auto's: er was een vrouw, die had daar doeken van zo'n 100x80 staan, van metaal, met een bus of auto erin, helemaal in 3D! site is www.hetleukewinkeltje.nl , daar vind je vast wat leuks!

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 17:32

Hallo :)

Ik ben op zoek naar een kado dat je niet standdaard geeft.
Nijn vader is binnenkort jarig en wil hem iets speciaals geven dat niet al vaker gegeven is. Vaak heeft hij iets van parfum gekregen of een bon om ergens te eten.

Nu is het zo dat ik in Frankrijk woon dus het moet bezorgd kunnen worden.

Prijsklasse 20euro , wie weet het kado? :)

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 23:22

JenW: wat is het voor man? Ik kan zo van alles verzinnen, maar hij zal niet alles leuk vinden.
Zo is de ene man heel blij met een voetbal, de volgende met een film en de ander wil toch liever een vishengel. Dat maakt een cadeautje verzinnen een beetje moeilijk.

Anniek22

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 08:18

Ga anders op zoek naar een klein kunstwerkje wat hij leuk vindt?

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 09:45

Het lastigste is dat ik hem niet helemaal goed kan pijlen..
Voetbal geeft hij niks om, vissen ook niet.. wil jet liefst ook niet vragen aan mam ondat ze het niet verwachten wil ik ze zo verassen :)

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 09:47

Mijn vader is wel iemand die voor je klaar staat, veel goed vind, eigenlijk een beetje over zich heen laat lopen. Misschien kunnen we daar wat mee?

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:30

M'n zusje wordt binnenkort 18 en ik heb echt geen flauw idee wat ik haar moet geven..
Iemand die iets creatiefs, grappigs, leuks, origineels, liefs weet?

Even wat info:
Ze studeert bedrijfskunde (dit jaar begonnen), roeit bij een studentenvereniging, heeft een scooter (nog bezig met haar autorijbewijs), woont nog thuis. Verder vind ze make up en parfums leuk, maar dat vind ik zo afgezaagd voor een 18e verjaardag, dat geef ik normaal al. Ze heeft ook een navel- en oorpiercing, maar die heeft ze al veel en een mooie luxe heb ik tot nog toe niet gevonden.
Ik doe het samen met mijn andere zusje en mijn vriend, dus het mag wat duurder zijn.

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 20:56

JenW: je budget is natuurlijk beperkt voor echt iets bijzonders.

Misschien is het leuk je vader iets met een foto te geven? Zoals een koffiemok of een canvas foto. Je hebt ook van die koffiemokken met "supervader" of iets dergelijks, die zijn ook leuk.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 21:17

mirriezz schreef:
JenW: je budget is natuurlijk beperkt voor echt iets bijzonders.

Misschien is het leuk je vader iets met een foto te geven? Zoals een koffiemok of een canvas foto. Je hebt ook van die koffiemokken met "supervader" of iets dergelijks, die zijn ook leuk.

Dankjewel, hier kan ik wel wat mee ! :j

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 13:45

Mijn vriend en ik zijn de 27e (september) 3 jaar bij elkaar. Nu leek me het wel leuk om iets met hem te gaan doen en of hem iets te geven. Maar wat is leuk om te geven bij zo iets wat niet al te veel kost. Ik ben ook best berijd om zelf wat in elkaar te knutselen. Maar ik weet eerlijk gezegd niet goed wat ik moet knutselen of dat mijn vriend wel wat met mijn knutsel prul doet :') vaak komt het ergens op een plank te liggen. Dus iets nuttigs zou ook nog mooi zijn :D

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 14:40

Moeilijk hoor Gydja, ik herken je probleem! En bedenk me trouwens dat ik over iets meer dan een maandje met hetzelfde zit, alleen dan voor 4 jaar. Alle reden om met je mee te denken dus ;)

Mijn vriend is altijd erg praktisch en wil alleen nuttige cadeautjes. En dat terwijl hij altijd een maand voor zijn verjaardag alles koopt wat hij nog nodig had... Ik denk dat ik hem over anderhalve maand iets ga geven voor zijn kano.

Vraagje nog wel: wil je iets dat echt zegmaar voor jullie relatie staat, of mag het ook gewoon iets randoms zijn, wat dan gewoon een cadeautje is?
En in t geval van het eerste: wat zijn jullie gezamenlijke interesses of wat doe je graag samen?

Kever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 16:26

Gydja: misschien een dagje wellness/spa? Of een massage?
Avondje in mekaar knutselen: lekker uitgebreid koken, wijntje, kaarsjes, filmpje.. Gewoon zodat ie thuis komt en nergens meer aan hoeft te denken.
Ik heb mijn vriend vorig jaar een avond stand-up comedy cadeau gegaan (Comedy Train), was ook erg geslaagd!

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-15 22:03

Mijn vriend is dus ook heel praktisch. Maar om hem nou een pak sokken en onderbroeken te geven vind ik ook niet echt wat :') (ik heb hem toen we 2 jaar hadden wel een onderbroek gegeven met een zin er op die hij vaak zegt :D ) Kan iets wat voor onze relatie staat, maar hoeft niet.

Wellness/spa gaat hem nu niet worden, ben een beetje arme student op het moment haha. Massage kan ik hem wel geven goed idee :D kaarsje, wijntje, filmpje kan ik ook wel doen bedankt voor de ideeën!

mirriezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 08:15

Succes met het uitvoeren van je plan! Kaarsje wijntje massage is eigenlijk altijd wel een succes hier ;)

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:25

Ik zoek een leuk kadootje voor een meid die 16 jaar wordt. Heeft een verstandelijke beperking, maar is wel bij de tijd. (was vorig jaar nog helemaal fan van one-direction). Maar doet niet aan uitjes zoals bijvoorbeeld bioscoop.
Houdt wel van die hypes zoals loomen, sjaals maken en kralen maken. En is gek van paarden.

Iemand een leuk idee?

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 14:53

Nassie schreef:
Ik zoek een leuk kadootje voor een meid die 16 jaar wordt. Heeft een verstandelijke beperking, maar is wel bij de tijd. (was vorig jaar nog helemaal fan van one-direction). Maar doet niet aan uitjes zoals bijvoorbeeld bioscoop.
Houdt wel van die hypes zoals loomen, sjaals maken en kralen maken. En is gek van paarden.

Iemand een leuk idee?

Misschien vind ze pixel hobby leuk? Met kleine steentjes kan je een foto maken op een soort van plaatje/ondergrond. Heeft wat weg van ministeck maar is moderner. Verder zijn cadeaubonnen voor de six, h&m en dat soort dingen ook altijd wel leuk. Bij de hema hebben ze trouwens van die potten met bak mix er in kan je zelf cakes en taarten bakken en het is een leuke verpakking misschien is dat ook nog wel iets ^_^

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-15 15:15

Nassie schreef:

Iemand een leuk idee?

Een Kleurboek voor volwassenen! Ik heb op mijn werk een aantal clienten die er dol op zijn :) of breiringen, zijn ook altijd erg in trek :)