Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tjah, van een fotoshoot naar het ziekenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 15:22

Beter :) Geen koorts meer! Ik verveel me alleen dood :')

Mijn wonden zijn wel groter geworden dan vorige keer en ze bloeden nog steeds een beetje.
Ik mag van mezelf ook pas op bezoek bij mijn paardjes als die dicht zijn, heel naar want ik mis ze ontzettend... Vriendlief was er net eventjes en die heeft me wat foto's geapp't <3

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 15:36

Ja... Revalideren gaat helaas gepaard met verveling :=
Wat lief dat Lars je foto's heeft gestuurd! Wel heel slim om te wachten tot alles goed dicht is! Zo minimaliseer je de kans op infecties... Nou en nu weer een flinke herstelperiode voor de boeg dus.. Hopelijk is dit voldoende voor je lijf en is het hierna klaar, zou toch wel eens héél fijn zijn :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 16:28

Ik hoop het ook maar ik probeer er niet zoveel mee bezig te zijn. Eerst maar eens hiervan herstellen.
Ik heb wel een extreem vrouwelijke heup nu overigens _O-

Net weer een stukje gehobbeld maar jezus, wat doet mijn kontspier pijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 17:18

Krijg net deze foto van een stalgenootje, heeft ze stiekem gemaakt van Mo :=

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:18

Nou, sinds vanmiddag gaat het ineens heel hard vooruit! Kan voor het eerst in 11 maanden langer dan een kwartier zitten zonder pijn te krijgen! Lopen gaat nog beduidend minder maar de pijn is al minstens de helft gezakt!
Ik weet dat morgen ochtend weer ff minder zal zijn maar dit is echt heeeel fijn :)

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:35

Stukje bij beetje zal het weer op lopen, met idd helaas soms een stukje terug. Maar altijd weer omhoog! Succes en beterschap! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 21:37

Nou, stukje terug indeed... Mijn heup is vanaf mijn middel tot mijn knie dik en krijg hem ook niet gestrekt!

Maargoed, vandaag geleefd op 2 paracetamol :)
Straks nog wel een diclofenac zodat ik morgen redelijk op sta want ik ga smiddags mijn paardjes opzoeken :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 09:09

Lieve Jolijn, allereerst echt heel stom dat ik dit topic nu pas zie :P
Wat heb jij het goed gedaan de afgelopen tijd zeg, wat hou jij je groot en sterk!!!!
Ondanks alles denk ik dat jij en Mo alleen maar verder naar mekaar zijn toe gegroeid! :D

Jullie zijn een topteam, en ik ben trots op jou/jullie ! <3

Enneeeh foto's!? Die zal ik m'n leven lang blijven maken van je ponypaardjes :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 13:54

Weer een update tijd, heb nog steeds iedere avond verhoging en inmiddels ook contact gehad met chirurg... Moet het echt goed in de gaten houden...
Verder nog steeds best veel pijn dus maar weer over op diclofenac!

Vanavond de diploma uitreiking van mijn klasgenoten dus dat wordt ff emotioneel maar ik gun het ze zo! En volgend jaar sta ik daar gewoon :Y)

Verder uit verveling maar een topic gebouwd :+

Robijntjah @ [ITP] Mo de Mascotte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 13:04

Vanochtend op controle geweest, bijzondere ervaring weer :')
Het begon al goed, mijn afspraak was niet goed gemaakt en stond dus niet in de computer. Gelukkig konden ze me nog ergens tussen stoppen... Meneer de arts-assistent schrok erg van mijn lopen en de omvang van mijn been. Had ie het vorige week moeten zien joh, ik vond mijn been nu al redelijk dun :P Ook was het nog erg blauw (Joh, dat meen je niet?!). Tijd voor een bloedtestje dus, CITO, kijken of ik geen ontsteking had. Met de mededeling: ff niet eten tot de uitslag er is... Fijn om te weten :') Hechtingen eruit, bloeden als een rund en door naar de bloedafname. Uur later weer terug bij dezelfde meneer: geen ontsteking, gelukkig! Wel een flinke hematoom, misschien hadden ze achteraf gezien toch wel een drain moeten plaatsen?! Enniewee, ik heb een hematoom vanuit mijn beenmerg, spieren en alles daar tussenin en dat kan flinke pijn opleveren. Ook is mijn spier dus weer doorgesneden en gehecht waardoor die nu ook flink zeer doet. Conclusie: kan nog wel een week of 4 duren eer ik weer de 'oude' ben. En dan maar duimen dat ik niet nog een keer hoef! Nu dus weer braaf op de bank met het pootje omhoog....

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 14:31

He bah! Het leek er op alsof je je al weer iets beter leek maar blijkt helaas toch niet zo te zijn.
Nu braaf nog 'even' met je pootje omhoog en kun je daarna weer rondhobbelen en naar je paardje!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 22:52

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 00:34

Lees nu je topic en je verhaal respect meid.
Mischien niet hetzelfde maar ik brak 2 jaar geleden mijn linker knie en rechter enkel tijdens rijden heb ook lang moeten revalideren.
Ik volg vanaf nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 00:42

Het is gewoon raar om al bijna een jaar bezig te zijn met je lijf wat kapot is...
Ik houdt ook mijn hart vast over of deze ingreep genoeg was want nog een keer zo'n jaar.... Pfff!
Soms zou ik gewoon ff willen dat ik me in een groot zwart gat kon verstoppen en er ff niet mee bezig hoefde te zijn!

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-13 01:11

Ik ben er voornamelijk geestelijk al 2 jaar mee bezig soms heb ik geen probleem maar andere keren wel maar soms als ik gewoon op de bank zit maar soms ook op rug van een paard dan zie ik mezelf een ongeluk krijgen en dat is echt eng op het paard ben ik sneller weer bij zinnen dan als ik ergens anders ben

Ik duim met je mee

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:41

Ik denk dat ik toch wel wat redelijke updates heb.

We zijn inmiddels bijna 2 jaar verder en ik ben aan het afstuderen. Zit nu middenin mijn laatste opdracht en heb zelfs al een baan voor als ik klaar ben :oo
Supergaaf dus en ik ben dubbel zo trots op mezelf haha.

Ben afgelopen 2 maanden voor het eerst weer 2 keer van Mo afgevallen, levert helaas aan beide kanten weer flink wat angst op maar we hebben onszelf herpakt en rijdt in de bak alweer zonder spanning. Gaat de goede kant dus weer op.

Qua lopen etc: ik 'mank' nog steeds, zeker als ik moe ben. Laatst wel op een korte afstand 2 collega's eruit gerend dus dat was wel tof.
Helaas loop ik langere afstanden (zeg 3 km + ) wel nog steeds met krukken. In december ben ik met vrienden een weekendje naar Berlijn geweest en daarna heb ik echt 2 dagen nauwelijks kunnen bewegen.

Heb nog echt wel dagelijks pijn maar slik er niets meer voor, het is handelbaar.

Rijden op brede paarden is niet meer mogelijk door mijn bewegingsbeperking dus dat wordt duimen dat Twice niet te breed wordt haha :')

De bewegingsbeperking neemt heel langzaamaan af, kleermakerszit hoef ik niet meer te verwachten denk ik maar ik kan mijn schoenen en sokken alweer zittend aan doen :)

Zooltje heb ik eigenwijs weggedaan, super irritant in een ballerina haha. Mijn knie knakt wel echt heel veel dus zit een beetje te dubben of ik toch niet eens gewoon voor de info naar mijn chirurg moet, gewoon eens bespreken hoe alles gaat.

Maar goed, dat komt dan na mijn afstuderen wel :D

De bult bij mijn littekens zit er nog steeds, verwacht ook niet dat die helemaal zal wegtrekken. Maakt me ook weinig meer uit, iets minder mooi in bikini maar daar heb ik lak aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:44

Goh bijna 2 jaar al :oo , zal het ooit beter worden met het manken of moet je er mee leren leven? . Goed dat je je herpakt en binnekort gewoon knalt met Mo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-14 22:48

Ik denk dat het een deel looppatroon is geworden maar ook zeker nog een deel pijn/beperking. Ik verwacht hier nog wel iets vooruitgang in maar helemaal weggaan zal het niet meer.
Op hakken lopen gaat dan trouwens beter, dan zie je dus niets meer _O- Ja, de volgende dag :')

Ja joh, wij komen er wel, we hebben geen haast en zijn echt 2 handen op 1 buik geworden. Topknol!

Elpharo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-14 22:23

Hee ik had m even niet gezien, maar best een positieve update zo! Balen dat je er toch blijvend last van houdt waarschijnlijk maar het houdt je nergens in tegen lees ik al :P Top! Afstudeerze hoor!