Ik denk dat ik toch wel wat redelijke updates heb.
We zijn inmiddels bijna 2 jaar verder en ik ben aan het afstuderen. Zit nu middenin mijn laatste opdracht en heb zelfs al een baan voor als ik klaar ben 
Supergaaf dus en ik ben dubbel zo trots op mezelf haha.
Ben afgelopen 2 maanden voor het eerst weer 2 keer van Mo afgevallen, levert helaas aan beide kanten weer flink wat angst op maar we hebben onszelf herpakt en rijdt in de bak alweer zonder spanning. Gaat de goede kant dus weer op.
Qua lopen etc: ik 'mank' nog steeds, zeker als ik moe ben. Laatst wel op een korte afstand 2 collega's eruit gerend dus dat was wel tof.
Helaas loop ik langere afstanden (zeg 3 km + ) wel nog steeds met krukken. In december ben ik met vrienden een weekendje naar Berlijn geweest en daarna heb ik echt 2 dagen nauwelijks kunnen bewegen.
Heb nog echt wel dagelijks pijn maar slik er niets meer voor, het is handelbaar.
Rijden op brede paarden is niet meer mogelijk door mijn bewegingsbeperking dus dat wordt duimen dat Twice niet te breed wordt haha 
De bewegingsbeperking neemt heel langzaamaan af, kleermakerszit hoef ik niet meer te verwachten denk ik maar ik kan mijn schoenen en sokken alweer zittend aan doen 
Zooltje heb ik eigenwijs weggedaan, super irritant in een ballerina haha. Mijn knie knakt wel echt heel veel dus zit een beetje te dubben of ik toch niet eens gewoon voor de info naar mijn chirurg moet, gewoon eens bespreken hoe alles gaat.
Maar goed, dat komt dan na mijn afstuderen wel 
De bult bij mijn littekens zit er nog steeds, verwacht ook niet dat die helemaal zal wegtrekken. Maakt me ook weinig meer uit, iets minder mooi in bikini maar daar heb ik lak aan!