THNX. Ik denk dat het grootste gedeelte van de mensen toch blij is dat die hitte weg is. Zelfs op t.v. hoor je ze 'blij' zijn dat het minder warm is,haha.
Het is al de hele dag droog, af en toe een zonnetje. Wel veel bewolking helaas. Maar qua temperatuur erg lekker
Akecheta
Geplaatst: 28-07-12 17:31
Best lekker, zo'n dagje tussendoor. Maar morgen wil ik toch wel weer zon hoor. Hoeft niet meteen 25 graden te zijn, maar een graad of 20 én zon zou toch wel heeeeerlijk zijn.
gohya
Geplaatst: 28-07-12 17:34
Dank u,dank u! Hier schijnt nu de zon en is het alweer té warm.
Idd. een graad of 20 mét zon is perfect.Liefst ook met een windje erbij.
Zo, nu lekker naar het paardje! Tim heeft 16e plek veroverd tot nu toe en de temperatuur is prima! bewolkt, dus ik hoop eens op géén dazen. Paard moet aan het werk, die heeft de afgelopen week véél te weinig gedaan omdat het zo gruwelijk warm was. Nu beter!!
Oké, net dus héérlijk in de stromende regen gereden!!! Paard houdt eigenlijk niet van regen, maar vond dit ook heerlijk verfrissen en vooral... géén dazen!!
Hier begon het om 8uur flink te gieten,heerlijk die frisse bui,die zeker 1 uur duurde. De paarden bleven gewoon midden in het land staan,ook zij vonden het heerlijk.