Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Wendy schreef:Ik weet het niet precies meer hoor, maar was het niet zo dat als je om kraanwater vraagt, ze je dat verplicht zijn om te geven, gratis?
Ivm de honden discussie een paar pagina's geleden moest ik aan iets anders denken. Een vriendin van me en haar man zijn beide slechtziend en hebben ook beide een blindengeleidehond. In feite kunnen ze ook gewoon niet zonder die dieren.
Toch overkomt het hen regelmatig dat ze van restaurants te horen krijgen dat de honden niet mee naar binnen mogen "ja, want anders wil iedereen zijn hond mee naar binnen nemen". Dat is in mijn ogen pas echt asociaal.
Tegenwoordig bellen ze dus ook altijd vooraf om zeker te weten dat de blindengeleidehonden wel mee naar binnen mogen...

Nicolletje schreef:Verwacht je nou echt serieus een sterrenbediening met linnen servetten en dienbladen en verschillend bestek voor 24,75 in hartje centrum?
Ik zou daar echt niet over vallen, eigenlijk.
Als de biefstuk zoet was, had het paardenbiefstuk kunnen zijn. Daar zou ik dan wel weer over vallen, dat ze me goedkoop paardenvlees zouden voeren zonder te melden.

Douce schreef:Ik vind het niet kunnen, niet-rokers krijgen allereerst die pauze ook niet en ik als niet-roker wil het liefst zo min mogelijk geconfronteerd worden met die stank. Vind roken er ook asociaal uit zien.
Ik bedoel, ik snap best dat je als personeel ook pauze hebt ( anders overleef ik een dag van s'middags tot s'avonds laat ook niet ) maar ik haal 't dus echt niet in m'n hoofd om op 't terras te gaan zitten, tussen de gasten om even lekker pauze te gaan houden, laat staan roken of bellen. Courses schreef:Ik vind dat echt niet kunnenIk bedoel, ik snap best dat je als personeel ook pauze hebt ( anders overleef ik een dag van s'middags tot s'avonds laat ook niet ) maar ik haal 't dus echt niet in m'n hoofd om op 't terras te gaan zitten, tussen de gasten om even lekker pauze te gaan houden, laat staan roken of bellen.

Nuage schreef:Wat is erg aan om te kijken naar rokers? Of die persoon nou daar werkt of gewoon langs loopt dat zou mij niet uitmaken. Overigens heb ik als ex-roker een stuk meer begrip voor rokers en ik vind ook dat je in je pauze mag doen wat jij wilt of dat nou een primaire levensbehoefte is of niet. Anders blijven er sowieso weinig dingen over denk ik die je kunt doen![]()
En ik neem aan dat je daar op het terras sowieso mocht roken?