Hoe kan het dat ik bij de Bokt poule 3 punten heb, en bij een andere poule die ik heb georganiseerd met de vrienden 0 punten heb? Iemand een idee? Je kon toch niets instellen qua punten telling?
Ik denk dat ik op 0 punten blijf staan.. Al geloof ik nog steeds dat Duitsland kampioen word, ik zie Rusland ook nog wel ver komen.
Nou, heb ik iniedergeval 3 punten, en een prachtige 42e plek Maar let op, morgen wordt mijn dag!NED - DEN 3-0DUI - POR 1-1Dat zijn dus al 20 punten.Als dan Ronaldo scoort, Robben 2 x en Sneijder 1 x voeg ik er nog 28 aan toe.Mark my words... Morgenavond heb ik 51 punten! (optimistische gedachtegangen )
Fiebie schreef:Eyecatcher schreef:Ik sta 26e Met wel jaja 3 PUNTEN Hey ik ook..... Waarom sta jij dan 26ste? Misschien heeft dat te maken met wanneer je hem hebt ingevuld?Anders zou ik het ook niet weten De poule van mijn Pa sta ik 16e
Yeaahh ik sta in onze poul 13e Mijn voorspelling voor vanavond:Nederland - Denemarken: 2-0Duitsland - Portugal: 2-1Al hoop ik dat Duitsland en Portugal gelijk spelen.
_Lisanne schreef:Mijn voorspelling voor vanavond:Nederland - Denemarken: 2-0Duitsland - Portugal: 2-1Hier precies hetzelfde.