roxiie schreef:Ja, je plakt ze over de hele oppervalkte, maar daar voel je met afhalen niks van hoor..
Die pleisters zijn heel zacht, t zijn geen pleisterpleisters die zeer doen met het er af halen
Oke, ga ik daar morgen eens naar kijken!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
esiebessie schreef:Ik ga zondag weer naar Friesland, eerst even ergens lekker schaatsen en daarna eten bij de grote wielenZaterdag gaan we misschien ook, maar dan naar de Prinsentuin.
risje schreef:Gelukkig nog geen blarentape nodig gehad, maar dat werkt inderdaad erg goed.
Afgelopen week best een leuk stukje geschaatst. Heb even wat foto's bij elkaar gezet ([BEU] Schaatsen in Friesland, de afgelopen week), denk dat ik totaal ongeveer 150 km gereden heb. Vooral de Bartlehiemtocht en daarna naar Leeuwarden was heerlijk. Morgen weer Dokkum - Leeuwarden, zaterdag de Leijentocht en zondag de Grietmanstoertocht.
Las ook iets over fakkeltochten. Die zijn inderdaad hier in de buurt ook een aantal, wel 's avonds dus maar route is dan afgezet met fakkels. Lijkt me ook leuk, maar meerdere tochten op een dag is misschien niet erg slim / haalbaar.