wat is jouw gênante moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:28

hahaha wat een verhalen allemaal!
ik werk zelf in een supermarkt, en toen kwam er een buitenlandse studente naar me toe, die opzoek was naar Komvlaks..
"hmmmm... komvlaks.. jaa, das een goeie! dat is toch een soort kaas?"
klant; "neenee, komvlaks! with mielk!"
"eeuuuhhhh..... ik roep even een collega erbij.."
tsjah.... ze bedoelde uiteindelijk dus gewoon cornflakes.. weet ik veel, ik ben van nature blond :+

LittleWillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:41

Klijntje schreef:
DanaDeen schreef:
...zei ik vandeweek dat het zo warm was tegen de stagaire dat ik zo g**l als boter was. (waar ik dat vandaan haalde, bedoelde zo gaar als maar kan. Arme jongen wist niet waar ie het zoeken moest (ik overigens ook niet 8)7 )

Oh echt raap me op! Briljant!

Geweldig, ik zou de blik van die stagiaire wel willen zien toen je dat zei :') Kan me voorstellen dat je wel door de grond zou willen op zo'n moment... Maar toch, ik moest er hardop om lachen :D

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 21:44

Rende door de wei van mijn verzorgezel (jaja). Trap ik met volle snelheid op een hark, precies zo als in een tekenfilm. Ik zag de steel ook echt keihard op mijn gezicht afkomen, maar ontwijken was er niet meer bij natuurlijk. Deed echt pijn!

Op de middelbare school. Vriendin en ik wilden naar zo'n studie-oriëntatiedag in het Beursgebouw van Utrecht. Maar dat was natuurlijk tijdens een gewone schooldag. Dus wij naar de conrectrix (mevr Heijmans, vergeet ik nooit meer) om haar te overtuigen dat het echt heel goed was voor onze toekomst, enzo, bla bla. Nou waren wij op zich wel brave leerlingen met redelijke resultaten, dus we mochten gaan.
Yes! Lekker met de trein naar Utrecht. En natuurlijk achteraf braaf aan mevr verteld hoe ontzettend zinvol het allemaal was geweest.
Loop ik later tegen een best-wel-leuke klasgenoot een beetje stoer te doen, dat er echt geen bal aan was en dat ik er niks wijzer van was geworden... Loopt mevr Heijmans achter ons. En kijkt me met zo'n enorm hoog opgetrokken wenkbrauw aan van; Oh?? Mij heb je toch iets heel anders verteld...'
Oeps |o

DanaDeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:44

Citaat:
...zei ik vandeweek dat het zo warm was tegen de stagaire dat ik zo g**l als boter was. (waar ik dat vandaan haalde, bedoelde zo gaar als maar kan. Arme jongen wist niet waar ie het zoeken moest (ik overigens ook niet 8)7 )

Oh echt raap me op! Briljant!

Geweldig, ik zou de blik van die stagiaire wel willen zien toen je dat zei :') Kan me voorstellen dat je wel door de grond zou willen op zo'n moment... Maar toch, ik moest er hardop om lachen :D

Ik kan er nu ook heel hard om lachen, stagair nog steeds niet, die doet de hele dag vooral zijn best om mij te ontlopen, wat ik me heel goed kan voorstellen, ha, ha.
Edit: Quote is rommeltje geworden :+

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:46

Wij hebben nog wel eens de dominee die spontaan op bezoek komt eens in de zoveel maanden.
Op een avond had kwam ik onder de douche vandaan, wilde even wat drinken dus liep in mijn ondergoed naar beneden.
Toen ik de woonkamer binnen kwam wandelen, zaten daar mijn ouders met de dominee en de ouderlingen van de kerk :+
Uh...goedenavond! En snel met een rode kop naar boven :')

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:52

Ik heb er nog een paar! :') (het overkomt mij altijd)

Ik stond achter de kassa in de dierenwinkel.
Komt een vrouw binnengelopen, loopt naar de vogelafdeling,en pakt aardig wat grote zakken kanarievoer die ze op de toonbank ploft.

Ik: Zo mevrouw, u heeft zeker veel vogels?
Zij: Ja mijn man heeft een voliere buiten
Ik: Dat is leuk! Is uw man zeker druk mee :j ?
Zij: Nee nu niet meer want hij is dood. Nu kan ik het opknappen >;)

Weer een dag aan het werk in de dierenwinkel. De telefoon gaat.
Ik neem op.
Ik: Goedemiddag!
Meneer: Hallo, ik wil graag een zak hondenvoer bestellen van Eukanuba.
Ik: Dat kan, welke variant?
Meneer: De adult light voer graag
Ik: Ooow dat is die roze zak he?
Meneer: Dat weet ik niet want ik ben blind...... :roll:
8)7

En dit grapje met dezelfde man is mij nog 3x overkomen. Steeds als ik hem aan de lijn krijg stel ik de meest domme vragen als: Welke snoepjes? Bedoelt u die zwarte of de bruine snoepjes?
En dan hoor ik hem aan de telefoon: Verdorie kind! Ik ben toch blind!!! ^)

Ik was aan het werk in onze dierenwinkel, had ontzettende keelpijn, het heerste een beetje en ik zat al de hele dag aan de strepsels.
Komt er een man binnen gelopen,begint te hoesten en zegt met een ontzettend schorre stem: Hallo.
Ik sta op en loop vanuit de kantine naar hem toe.
Ik: Hallo meneer! Heeft u ook al zo'n keelpijn?Wilt u een strepsel?? :D
Hij: *duwt zijn sjaal naar beneden,drukt met zijn vinger op het knopje op zijn keel* Nee dankje, ik heb keelkanker :+
Ik kon wel door de grond zakken. Voelde me zo schuldig maar hij kon er achteraf heel hard om lachen gelukkig :')

Suusie22

Re: wat is jouw gênante moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 22:58

heb ik ergens al eerder gelezen Negra :P

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 23:02

Suusie22 schreef:
heb ik ergens al eerder gelezen Negra :P

Ik was te lui om het nog een keer te typen :') In het topic 'Oeps foutje!'

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 08:50

Dat met die zwarte man ik blijkbaar ook gehad.
Mijn ouders vertelde mij dit een aantal jaren later.
Ze zaten met mij in de bus en er zat ook een zwarte man, waarop ik zei: Oh kijk papa! Die man heeft zich helemaal niet gewassen. Hij is helemaal zwart.
Mijn ouders konden wel door de bus heen zakken maar de man kon er wel op lachen zeiden ze haha.

Avis

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 10:38

CoSnuf schreef:
Dat met die zwarte man ik blijkbaar ook gehad.
Mijn ouders vertelde mij dit een aantal jaren later.
Ze zaten met mij in de bus en er zat ook een zwarte man, waarop ik zei: Oh kijk papa! Die man heeft zich helemaal niet gewassen. Hij is helemaal zwart.
Mijn ouders konden wel door de bus heen zakken maar de man kon er wel op lachen zeiden ze haha.

_/-\o_

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 11:05

Haha, gisteren nog! Ik ging met vriendlief in een bos wandelen, lekker gezellig! Na een tijdje moest ik toch wel dringend naar het toilet. Maar zoals iedereen wel weet, dat vind je niet zomaar in een bos natuurlijk..
Dus, vriendlief op de uitkijk en ik kies een dikke boom om me achter te zetten.
Nu had ik een salopette aan, ik doe die dingen/litsen los en doe daar gezellig m'n ding achter de boom :Y)
Nadien doe ik alles terug aan en nou ja, de litsen van mijn salopette waren helemaal nat... :') (Logisch, die lagen gewoon op de grond, had er helemaal niet meer bij nagedacht!)
Ik voelde me echt een klein kind maar durfde het niet te vertellen tegen vriendlief :D Gelukkig scheen de zon en was het snel droog :Y)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:31

Vanmorgen nog zo heerlijk bij de HEMA.
Nieuwe lippenstift en lipgloss halen.
Drukt de cassière op hetbelletje.
'Tester.' Fluistert ze.
Ik kreeg een kop als een boei!

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:50

craiester schreef:
en net op de fiets ik was weer tegen mijzelf aan het praten :o en ineens komt er een jongen langs en kijkt mij zo aan van >;) normaal heb ik mijn gsm standaard aan mijn oor zodat het lijkt alsof ik telefoneer, maar nu niet. en uit reflex doe ik alsof mijn hand een telefoon is. en begin verder te praten, die jongen moet ook gedacht hebben dat ik gek was. (stiekem was het erger dat ik pas 5 minuten later doorhad dat ik dat echt gedaan heb :') )

whahaha!
Ik zing ook altijd op de fiets, en dan niet normale liedjes maar echt dramatische gevallen, en dan het liefst van Marco Borsato of Gordon zeg maar.. Dat doe ik natuurlijk alleen maar als ik alleen fiets, ik vind zingen zelf heel leuk maar anderen mensen maak ik er minder blij mee :P. Paar weken geleden fietste ik naar mijn werk (bij de bakker, dus echt heel vroeg in de ochtend) en ik was er dus vrij zeker van dat ik alleen fietste. Dus net toen ik een uithaal zong van Een wereld zonder jou ( 8)7 ) werd ik ingehaald door een vrouw, en ze keek me echt aan alsof ik mentaal beperkt was.

En nog zoiets, ik fietste met een vriendin in Zeeland door een heel schattig straatje, en we kwamen langs zo'n heel sprookjesachtig huisje. Dus ik lekker overdreven: Omg kijk dat huisje!! CUTEEE! ( 8)7 8)7 8)7 ) Blijkt er een totaal vreemde man naast me te fietsen die ons op dat moment in wilde halen, waardoor mijn vriendin achter me fietste. En die man heel droog: Ja, erg pittoresk :)

Ik heb nog wel veel meer ergere dingen maar dat durf ik niet op internet te gooien haha.

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 21:51

Vertel! Haha

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:00

Ik pb wel :+

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:04

Ik wil het ook weten! :)) Kan wel in het topic joh!

Emily_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:15

Ik wil het eigenlijk ook wel weten O:)

Movement

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 22:19

er zijn genoeg erge dingen in het topic. Kan die er ook wel bij. :')

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:22

ik wil het eigelijk ook wel weten nu O:)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:29

Een tijdje terug gaf ik een paardrij 'les' aan een stel volwassen familieleden, allemaal nog nooit gereden. Ik had, heel leep, een aantal pionnen neergezet voor een slalom.
Terwijl ze stappen en ik van alles aan het uitleggen ben loop ik achteruit en val half over een pion heen :') Het ergste was nog dat ik een lange zweep in m'n handen had en dat er net een paard langs liep, als je begrijpt wat ik bedoel. Gelukkig vond paardlief het niet zo erg :+
Ik heb er een grapje van gemaakt en iedereen moest erom lachen, maar stiekem wilde ik door de grond zakken :))

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:33

Ik zoek af en toe echt dat 'door de grond zak luik'.

nikkialex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:43

Liekess schreef:
Ik pb wel :+

Ikkuh wil ook eeen pb :D

Liekess

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 22:59

Geloof me het is niet iets wat je van jezelf terug wil vinden op internet :') ik stuur morgen wel pb's, heb nu alleen mn mobiel :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:00

Als je toch bezig bent <<)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-12 23:04

Geweldig topic dit!

Mijn tante had ook laatst een mooi verhaal, die geeft les aan kleuters, klassenuitje. Een mevrouw volledig in een boerka.
"Juf, waarom heeft die vrouw een kabouterpak aan?"