Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Iolanthe schreef:voor de tweede keer al! hoe lang heb je gespaard tussen beide keren?
Ik heb besloten om nog drie jaar te wachten, dan is er normaal 30 cm bij ongeveer, dan is het nog altijd niet kort, want als er iets lelijk is bij mij, is het wel kort haar!

Heb ongeveer hetzelfde model als Hhilde, maar dan iets langer. Ik ga het denk ik doneren aan De Nederlandse Haarstichting. 

elise21 schreef:Hoi!
De kapper komt morgen en ik wil ook graag mijn haar doneren, alleen ik wil nog wel haar tot iets over mijn schouders overhouden.
Alleen zie ik overal staan dat het minimaal 25 cm moet zijn klopt dit?
Of weten jullie andere organisaties waar het wel minder is?
Ik wil het liefst 15 cm afknippen

, het zal anderhalf jaar duren tot de goede lengte , maar ben na en jaar zat ervan en het is er net weer af en anders hield ik niks over 
 zolang je haar verder in goede conditie is en het niet volledig sterk geblondeerd is..                                                         
 m'n haar meet nu 68 cm en ik vind het goed zo, ben het een beetje zat. Denk dat er 25 af gaat. Dan is m'n haar nog tot voorbij m'n schouders en korter wil ik het niet. Zal zo even een foto opzoeken