iemand wel eens geprobeert het hele wilhelmus te ruften???
wij hebben het hier bijna helemaal gehaald
HOE DOE JE DAT?!
Seven
Geplaatst: 29-10-11 13:38
en ik heb weer een top dag dankzei dit topic heerlijk.
Dieren kunnen er echt wat van ja, ik zat eens bij een vriendin van mij haar vader noemen we al toepasselijk oerknal rolf. Haar kat komt heerlijk bij me zitten lekker kroelen, ze springt van mn schoot op de arm leunig en precies terwijl ik dr kant op kijk draaid ze dr ster en PFFFFFFFFFFFFFFT nou ik verging bijna En iedereen maar lachen toen zag ik letterlijk groen
Die van jou vader en bekakte zus is ook geniaal mijn vriend doet dit nog wel eens bij de stafford, die zit dan bij de bank hij zegt zuci zei dr nesu dr heen en PAAAP die kop die ze dan trekt eerst gaat het hoofd scheef "was dat" dan de neus dr heen en dan trekt ze snel haar neus weg en doet PFFT soort niesgeluid mafbeest
@neej, dat is wel bijzonder, dat had ik toch niet verwacht . Een vriendin van me heft trouwens een engelse bull, dat beest laat echt ruften, onvoorstelbaar, alsof er een beerput opengetrokken wordt !
Stopcontact
Geplaatst: 29-10-11 14:07
Ik heb een keer gehad in het verzorgingstehuis waar ik werkte.. ging 's ochtends de kamer in van een bewoonster om haar te wekken (was nog donker allemaal). Dus ik stap de kamer binnen..*snifsnif*..'Wat ruik ik toch...' Loop de kamer in om het licht aan te doen......
De hele kamer, onder gesmeerd met poep! ALLES! De muren, vloerbedekking, matras, bed, keuken.. en de vloer achter me stonden al mooie voetstappen van me van stront..En ja ook, het lichtknopje wat ik net had ingedrukt (zonder handschoenen uiteraard)..
Mevrouw zat op haar bed en zei: 'Eh zuster, ik heb een ongelukje gehad..'
Ik ben eerst kokhalzend de kamer uitgelopen, toen gewapend met een schort, handschoenen tot over mijn ellebogen en schoenbeschermers en een collega met een emmer sop terug gegaan.. mijn hemel dat vergeet ik nooit meer... *trauma*
Het leek wel of ze stiekem schijtbommen had gemaakt en die had laten ontploffen..
Oooh jongens toch Ja, ruftende honden, ze kunnen er wat van!
Onze herder kan liggen meuren als die ligt te slapen, ik maak hem dan altijd even wakker zodattie zich omdraait. Want natuuuuuurlijk ligtie met z'n kont naar je he. Als hij wakker is moet hij dan toch altijd even aan zen eigen kont ruiken om dan tot de conclusie te komen dat dat 1. echt wel daar uit kwam 2. echt wel stinkt en dan niest hij.
Hij verraadt ook altijd mij als ik een sluipschutter laat, want dan komt hij snuffelen.
Kampioen in Ongepaste Scheten is toch wel m'n paard hoor. Rijd je netjes je proefje, besluit hij opeens scheetjes te laten. In de maat van z'n passen, een hele proef door Mijn vader/ voorlezer kon niet meer, de tranen stroomden over z'n wangen. Achter de laatste AX binnenkomen, X halthouden en groeten, met lange teugel de rijbaan verlaten, spurtte hij toch ook weg hoor.
Werecat
Geplaatst: 29-10-11 14:14
@Frozenstar Ohgod, wist ze ook hoe het gebeurd was ?
Ik ben een beetje heel erg spuit 11 in dit topic, maar m'n man en ik zijn nogal euh...vrij, met dit soort zaken
Als ik een bruine trui aan het brijen ben, komt hij vaak gezellig voor me staan om te kletsen Ik heb daar absoluut geen problemen mee en hij ook niet. We laten ook scheten in elkaars bijzijn. Als de 1 gaat douchen, komt de ander gezellig babbelen, dat soort dingen Dit is eigenlijk al vanaf dag 1 zo De deur van de wc staat altijd wagenwijd open, wat we ook aan het doen zijn.
(Het is helemaal dramatisch als 1 van ons op de PS3 aan het spelen is. Vanaf de wc kun je namelijk de tv zien als je de deur open zet. Je kunt dan dus gewoon een uur op de plee zitten en toch het spel spelen. Dit gebeurd dan ook regelmatig )
Mintgroen
Geplaatst: 29-10-11 15:04
Ik had gisteren zo'n schaamtelijk moment... Gebeurt het jullie ook wel is dat je ergens bent en je scheten probeert in te houden? Zodra je opstaat komt er een hele rits uit en niks kan die rits scheten tegenhouden..
Práchtig topic, heb me weer goed vermaakt met bijlezen.
Mijn vriend en ik schamen ons ook niet, al heb ik voor de frisse lucht in huis liever wel dat we de deur van het toilet dicht houden bij de grote boodschap M'n vriend is er vanaf het begin heel makkelijk in geweest. Die heeft ook flink volume als het hem zo uitkomt. Die ging ook tijdens de vakantie van zijn ouders regelmatig naar hun wc toe ("scheelt thuis weer en die wc poept nog steeds het lekkerst") Ik roep ook regelmatig of hij dat niet op z'n werk of bij z'n ouders had kunnen doen. Toen hij nog thuis woonde sliep hij op zolder, met een open trap. De eerste keer was ik zwaar geshokeerd toen ik zijn vader hoorde 'opstarten' op de wc in de badkamer 's morgens. Niet lang erna ontdekte ik dat vriendlief precies hetzelfde opstartritueel nodig heeft. Moet wel eens vragen of hij de pot heel houdt.
Ik had er toen ik jonger was altijd heeel veel moeite mee op openbare toiletten. Vakanties resulteerden altijd in dagenlang met buikkramp lopen. Heb ik me goddank wel overheen gezet.
Ook leuk: op een festival in de rij staan (35 graden) voor een dixie, braaf en nietsvermoedend achter een mán. Terwijl er om de hoek pisbakken waren. Het kwartje viel pas toen het wel erg lang duurde daar binnen.
ooh dat met dat festival doet me denken aan die man die z'n handen waste in de pisbak... stond ooit filmpje op dumpert, bah bah bah wat was dát raaaaaaanzig!