Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bravura schreef:Geweldig plaatje CrazyCat!Waar zitten jullie in Oostenrijk? Hoeveel ligt er daar? Gezien de berichten vorige week was het toch wel heel erg gesteld met Oostenrijk.
![]()
Wat betreft de sneeuw die nog gaat komen....ik gun iedereen die nu geen sneeuw heeft die sneeuwbuien, als het hier dan maar niet gaat vallen.
Veulen84 schreef:Zwerte schreef:Hier in oost groningen ook geen noemenswaardige sneeuw, dat haalt nog niet eens een milimeter....poederlaagje, meer niet! Wel heeerlijk buiten nu!
Een paar paginas terug zei iemand dat sneeuwliefhebbers vast geen eigen stal etc hebben....nou geen stalling, wel paardjes aan huis in the middle of nowhere.... Smalle boerenweggetjes waar ik dageijks over moet, geen verwarmde drinkbakken maar ouderwetse speciekuip.
Als bewijs dat ik heel veel voor lief neem omdat ik zo van sneeuw en kou houd: ik ben vergeten de buitenkraan af te sluiten....keihard bevroren dus die gaat vast wel klappen komende week.... Mijn reactie? Een lacherige "oeps!"
Zet hem dan evengoed nog open een stukje. Dan kan het dooiwater er uit, kans veel kleiner dat ie klapt.
iefke schreef:Supermooi filmpje, maar krijg er pijn van aan mijn buikZou denk ik, zeker in galop, constant het idee hebben dat we van die berg af zouden glijden. Brrr.
Nog steeds geen sneeuw hier. Nou wil ik sneeuw ook.