Smerige dingen die je overkomen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:33

Beter in de katoenenzakdoek... dan aan je kleding :') Dat zie ik zelfs volwassen mensen doen! Aan een mouw iew!!

Ik was zojuist nog bij het tuincentrum. Mijn zoontje was in de ballenbak aan het spelen. Kom er een kind aan, zit uitgebreid uit zijn neus te vreten. Ik dacht meteen aan dit topic! En dat kind zit daarna ook weer aan die ballen. :')
Zodra we weer thuis waren heb ik mijn eigen kind grondig zijn handjes laten wassen. Gezicht schoon. Maar ik maak zelf ook altijd direct mijn handen schoon als ik bij een winkel ben geweest. Iedereen zit maar met zijn tengels aan die winkelwagentjes. Terwijl die persoon net nog lekker in zijn kruis heeft zitten krabben voordat hij zijn auto uitstapte om boodschappen te doen :')

Zinn

Re: Smerige dingen die je overkomen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 16:59

Met katoenen zakdoeken is mijn ogen niets mis, gewoon regelmatig een schone nemen, zeker als je verkouden bent een paar schone op zak hebben. Van je eigen zakdoek word je toch niet ziek en die duw je ook niet in andermans handen :P Als ik help met een kind van iemand de neus snuiten, neem ik wel even een papiertje keukenrol ofzo. Maar altijd in papieren zakdoekjes snuiten, weet je hoeveel bomen dat zijn :+ en die gerecycleerde zit je echt altijd met je vinger door, of het scheurt terwijl je je neus snuit...nog veel viezer :') en trouwens, bij kleine kinderen is een katoenen zakdoek idd wel de beste optie, die gaan echt niet elke keer een nieuw papieren zakdoekje uit hun schooltas ofzo nemen, dan vegen ze het wel aan hun mouw of laten het lopen...een katoenen zakdoek hebben ze maar uit hun broek/jaszak te pakken :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:05

Tsja, zo kan ik het ook, een katoenen zakdoek moet je wassen en da's dan toch ook niet goed voor het milieu :P die ene dag per jaar dat ik verkouden ben (of minder) pak ik gewoon een papiertje. Katoenen zakdoeken vind ik echt smerig, hetzelfde idee als toiletpapier, dat gebruik je toch ook niet meerdere keren achter elkaar? Brrrrrrr.

Maar ieder z'n ding :D

Kitty84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:06

Als je elke keer je handen goed wast na het snuiten...maar dat gebeurt vaak niet. Ik vind het ook maar vies, tig keer je neus in die zelfde zakdoek snuiten en daar met je handen aan zitten en vervolgens lekker verder waar je mee bezig bent...

Ik had eergisteren nog een leuke op mijn werk...ik hang over patiënt x heen om iets te pakken en vang zo heerlijk de complete maaginhoud van die patiënt op. Patiënt kan er niks aan doen, maar het was wel even een momentje voor me haha :P

Mascha1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:06

Ok vandaag is mij toch wel het iets heel smerigs overkomen.
Paard op stal met rotstraal dus stinkt altijd wel een beetje, nou was dat gister wel heel erg.
Vandaag dus tot de conclusie gekomen dat t niet zn hoeven waren die zo stonken maar zn koker.
Dus sopje dr bij en ff schoonmaken, nou is dit dus een schimmelhengst op respectabele leeftijd en blijkt dus een paar aardig grote melanomen te hebben daar waar de nodige rotzooi achter blijft steken.
Staat meneer dus mooi uitgeschacht en slaat even met zn penis onder de buik waardoor ik dus zo'n smerige zwarte kledder opvang met mn lip .
Krijg dr nog kotsneigingen van brrrrrrrrrrrrrrrrrr.

1906

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 17:56

sammy15 schreef:
het is ook niet prettig om te zien hoe de kat aangereden word... ik kwam aanfietsen op het moment dat de auto over de kat heen reed(en hij stopte niet eens!) die kat ligt dan eerst een paar seconden heel eng te kronkelen. dus ik fietste er naar toe, allemaal bloed uit de bek, die ogen helemaal bol, alsof door de druk aan de binnenkant die ogen er bijna uitgedrukt waren... echt zielig. ;(

Dat heb ik helaas ook meegemaakt. ;(
Dat beeld gaat inderdaad niet snel van je netvlies af!

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 18:58

Zinn schreef:
Met katoenen zakdoeken is mijn ogen niets mis, gewoon regelmatig een schone nemen, zeker als je verkouden bent een paar schone op zak hebben. Van je eigen zakdoek word je toch niet ziek en die duw je ook niet in andermans handen :P Als ik help met een kind van iemand de neus snuiten, neem ik wel even een papiertje keukenrol ofzo. Maar altijd in papieren zakdoekjes snuiten, weet je hoeveel bomen dat zijn :+ en die gerecycleerde zit je echt altijd met je vinger door, of het scheurt terwijl je je neus snuit...nog veel viezer :') en trouwens, bij kleine kinderen is een katoenen zakdoek idd wel de beste optie, die gaan echt niet elke keer een nieuw papieren zakdoekje uit hun schooltas ofzo nemen, dan vegen ze het wel aan hun mouw of laten het lopen...een katoenen zakdoek hebben ze maar uit hun broek/jaszak te pakken :j

Prima, maar waar laat jij je handen dan nadat je die zakdoek hebt gebruikt?
Ga jij eerst je handen wassen voor je iemand daarna een hand geeft?

Edit: Nou ja wat Kitty zegt. :')
Een groot deel van mijn familie doet dus ook katoenen zakdoeken en ik vind het me toch vies... _O-

XxSasjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 01:15

Omg geweldig topic _O-

Ik , mijn zus en mijn neefjes gingen toen we op vakantie in frankrijk wop vakantie waren sprinkhanen vangen.
Deze hebben we allemaal in m'n neefjes (hij was 5) slaapzak gedaan.
Hij hielp zelf ook mee <<)
Hij ging er 's avonds gewoon tussen slapen en er zaten er echt wel 50 ofzo in :=
's Ochtends zij hij dat hij lekker geslapen had en hij vond het best gezellig met z'n nieuwe (Waarschijnlijk dode) vriendjes :')

Ook heeft ons oppaskindje heerlijk op mijn hand een overdosis snot uitgeniesd :oo

12sterre34

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 09:21

brownhorse schreef:
Omg geweldig topic _O-

Ik , mijn zus en mijn neefjes gingen toen we op vakantie in frankrijk wop vakantie waren sprinkhanen vangen.
Hij ging er 's avonds gewoon tussen slapen en er zaten er echt wel 50 ofzo in :=
's Ochtends zij hij dat hij lekker geslapen had en hij vond het best gezellig met z'n nieuwe (Waarschijnlijk dode) vriendjes :')

Ook heeft ons oppaskindje heerlijk op mijn hand een overdosis snot uitgeniesd :oo

Ik vind dat van die sprinkhanen eerder zielig dan vies. Die arme beestjes zaten allemaal gevangen en werden zonder ontsnappingsmogelijkheid geplet >;) het kan aan mij liggen maar ik vind dat toch wel sadistisch..

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 10:56

12sterre34 schreef:
brownhorse schreef:
Omg geweldig topic _O-

Ik vind dat van die sprinkhanen eerder zielig dan vies. Die arme beestjes zaten allemaal gevangen en werden zonder ontsnappingsmogelijkheid geplet >;) het kan aan mij liggen maar ik vind dat toch wel sadistisch..

Je gaat me toch niet vertellen dat jij nog nooit een mug/vlieg/mier dood hebt geslagen?

ElinaSK

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 19:42

Bij ons op de tafel buiten lag vogelpoep en ik gooide dat op de grond, het was een bolletje oid . ik had geen zin om het verder op te ruimen. vervolgens loop ik weg en kom ik terug op blote voeten en ja hoor ik sta in de vogelschijt _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:15

Liep net even op blote voeten buiten. Stap ik op een dode baby vogel die de kat neergelegd.
Ik heb staan kotsen.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 01:30

Vandaag merkte ik dat er plas in de hondenbench lag. Heeft de kat heel de bench onder gepiest, nou ik dacht dat ik over mijn nek ging zeg gadverdamme

ShannonJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 10:22

12sterre34 schreef:
brownhorse schreef:
Omg geweldig topic _O-

>;)

Zo hadden mijn zusje en ik een keer toen we jong waren allemaal kleine padjes gevangen en die in een klomp van mn moeder gestopt (met een gat erin). Toen gooide onze hond zijn speeltje tussen de planten en dat moesten we er snel uithalen voordat de hond alles vertrapte. Dus wat doet mijn zusje? Juist, de klompen aan met alle padjes erin. Ik heb nog de slappe lach als ik eraan denk. Want ze stond daar echt zo van: Huh? Waar zijn de padjes gebleven? En we gingen ze ook nog zoeken terwijl ze die klomp aan had.

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 15:54

Ik had vanmorgen een smerig momentje.

Mijn broer had vannacht een vreet kick, dus griesmeel pudding gekookt en tomaten soep gegeten. Al knap, dat je zoiets weg krijgt snachts. Ik moet er niet aan denken!
Vanmorgen vroeg ie al om rennies, helaas hadden we die niet in huis.
Meneer moest gaan werken en hij bleef maar in de badkamer. Het duurde en het duurde.. Komt ie eruit en vraagt om een gootsteenontstopper. Had ie gewoon even zijn maag inhoud in de wastafel staan kotsen terwijl er een toilet in de badkamer is. Nou je wilt niet weten wat een slachtveld dat was..
Ik heb hem uiteraard het grootste gedeelte zelf op laten ruimen. Maar ja, tot aan de randen was de wastafel nog oranje :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:00

Mijn hondje lag een paar weken geleden 's avonds bij ons in bed tussen onze kussens in....
Ik was haar buikje aan het aaien (dat vindt ze heerlijk).

Opeens voelde ik iets geks zitten...
Pak het vast en trek het uit haar vacht.

Ik kon nog niet echt opmaken wat het was, het was ook donker in de kamer.
Dus ik knijp een beetje.....

IEUW... slijmerig en bloederig...
Pas toen ik (met alle rommel nog tussen m'n vingers) beneden aan kwam, zag ik dat het een HALVE regenworm was :') :r

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:24

Seventje schreef:
Ik had vanmorgen een smerig momentje.

Mijn broer had vannacht een vreet kick, dus griesmeel pudding gekookt en tomaten soep gegeten. Al knap, dat je zoiets weg krijgt snachts. Ik moet er niet aan denken!
Vanmorgen vroeg ie al om rennies, helaas hadden we die niet in huis.
Meneer moest gaan werken en hij bleef maar in de badkamer. Het duurde en het duurde.. Komt ie eruit en vraagt om een gootsteenontstopper. Had ie gewoon even zijn maag inhoud in de wastafel staan kotsen terwijl er een toilet in de badkamer is. Nou je wilt niet weten wat een slachtveld dat was..
Ik heb hem uiteraard het grootste gedeelte zelf op laten ruimen. Maar ja, tot aan de randen was de wastafel nog oranje :r

Oh men dat is ZO ranzig.
Het broertje van mijn beste vriend had een tijdje geleden zijn HELE kamer ondergekotst, hij was dronken.

Maar wie neemt er dan ook 's nachts griesmeel pudding en tomatensoep :')

Zulke verhalen zijn al genoeg om me echt te laten kokhalzen, en dan ben ik op die momenten blij dat ik enigskind ben. %)

Seventje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:20

@Warbling - Ja, ik tel ook de dagen af. Nog 1jaar dan gaat ik samenwonen met mijn vriend. Ons huis moet nog gebouwd worden.. Nou geeft samenwonen geen garantie natuurlijk dat er geen smerige momenten meer zullen komen ;-) bijv: nachtje stappen en net even teveel bier drinken. Soms vergeet mijn schat zijn grenzen en ach dat laatste biertje kan vast nog wel :-p Gelukkig ruimt hij het nog wel zelf op.

Maar bij m'n ouders thuis spant mijn broer wel de kroon met smerig gedoe.

bijv: Grote pulken en/of roggels op de douche deur en tegels, goor roggelen/hoesten, scheten laten, wc nagebruik grote boodschap verstopt achter laten. (Ben nog eens snachts thuis gekomen dat de gang vol water stond. Wc pot vol stront, verstopt en de vlotter bleef hangen. Ouders uiteraard in bed)
Smakken tijdens eten, tafel kleed vol kliederen, van z'n slaapkamer een vuilnisbuilt maken + vliegen, hele erge zweetsokken en zweetschoenen overal in huis uittrekken en neer gooien.. en kan nog wel even doorgaan etc.. :') En het ergste is.. mijn broer is al 27jaar. Ik ga de vrouw die ooit met hem samen gaat wonen iig veel suc6 wensen. Voor nu is ie nog vrijgezel. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:39

Ow gatver Seventje, wat ben ik blij dat ik niet zo'n broer heb :r
Ik had dat niet vol gehouden!

Vandaag kwam ik in mijn wei... paardjes zoals altijd even begroeten met een paar wortels. Geef ik mijn fjord een wortel en terwijl hij hierop kauwt kus ik zijn zachte neusje...
en terwijl ik zijn neus kus vliegt er een stukje wortel in zijn luchtpijp en hoest hij ineens heel hard !
Mijn gezicht zat helemaal onder de stukjes wortel met paardenkwijl :r

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:54

Ik lag vorige week wel haast plat van de ruft die een patiënt-Am-Staffje had gelaten... Bleeeegh.

En ook vies: een paard had gisteren een snoepje in haar holle kies verstopt ofzo. Tijdens het mennen lekker op geknabbeld. Het schuim i.c.m. kruimels snoep die er uit haar mond kwamen lopen leken echt net kots. En ik ben niet blij met kots. :')

Nu weet ik ookw el dat een paard niet echt kan kotsen, maar het zag er zo goor uit.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 18:55

of wat denk je van je hond die kwijlt en dan gaat schudden met zijn hoofd.....

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 19:50

Hond van mij had in een dode vis liggen rollen
Had ik niet door, hij springt achter in de auto ik denk wat heeft hij voor raar witte schilfers in zijn vacht
Ik veeg het eruit en ruik er is aan
Nou toen stond ik echt te kokhalzen
Thuis de hond gelijk gewassen
De auto heeft ondanks luchtverfrissers en open ramen nog wel drie dagen naar dode vis gestonken

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:22

Laatst gaf ik mijn pony een appel en dan gaat ie altijd zo erg kwijlen met stukjes enzo.. op zich valt dat nog mee. Maar toen hoestte hij ineens vol op mn moeder, nou je kon mij opvegen ze zat helemaal onder de kwijl met appel hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 20:28

Ik heb gister met mijn blote voeten in de kattenkots gestaan.BAH %)

Vriend van ons woont in Antwerpen en wij gaan daar regelmatig i.h weekend naartoe om te stappen of naar de bios. Nouja we gingen slapen n de honden gaan dan mee (ook de hond van die vriend want die wil dan met ons hond slapen)
Volgende ochtend wordt ik wakker,draai me om en heel mijn schouder onder de stront, al kokhalzend mijn vriend wakker gemaakt en in mijn pyama onder de douche gestaan. Komt mijn vriend binnenlopen en de stront zat op zijn kop :oo _O- .
Ik ben naar beneden gerend naar buiten voor frisse lucht. Diegene waar we bij sliepen heeft het op mogen ruimen :=

Krijg weer braakneigingen als ik eraan denk.

Oorzaak? we hadden gegourmet en de hondjes hadden meegegeten. Schijnbaar teveel gegeven dat ze het niet hebben kunnen binnenhouden %)

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:48

Oh Blingh! Gatver :') Jij wint.

Door dat rotte vis verhaal moet ik ineens denken aan iets.. Een aantal jaar geleden kwam onze hond binnen (de honden bij mijn ouders kunnen naar buiten en binnen wanneer ze willen). Ik lag op de bank (was een beetje ziekjes) en ze kwam zo vrolijk aanzetten dat ik dacht; nou kom maar even op schoot knuffelen dan. Beest op schoot en ik begin haar te aaien. Ineens zie ik allemaal witte puntjes, die puntjes begonnen te bewegen, zat ze vol met maden. En ze stonk! BAH! Had ze buiten in een of ander dood beest liggen rollen :') Ik heb haar drie weken lang niet meer durven aaien omdat ik bang was dat er nog meer van die smerige beesten in dr vacht zaten :=