Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Traber schreef:Ook al mis je je moeder enorm,probeer wel door te gaan met leven en te genieten.
Het klinkt zo afgezaagd,maar het leven is er voor de levenden.
Mijn moeder en ik waren ook altijd bij elkaar.
Eerst kreeg ik kanker,en een half jaar later bleek ze hetzelfde te hebben.
Bij mij leek het eerst goed te gaan,maar mijn moeder verloor al snel de strijd.
Ikzelf dacht soms dat ik geen kracht meer had om door te gaan,na alles wat ik al meegemaakt had,en dan ook nog mijn moeder,mijn beste vriendin kwijt.
Maar niets bleek minder waar te zijn.
Ik had immers nog zoveel om voor te leven.
Nu ben ik weer ziek,en ik kan niet beter worden.
Ik moet zo ontzettend hard knokken om nog wat langer bij mijn meiden en man te kunnen zijn.
En als ik er niet meer ben,...wil ik dat ze léven!Net als jouw moeder dat ook voor jou wil.
Ik weet zeker dat ze dicht bij jou is.
Citaat:Wat ontzettend erg...mag ik vragen wat voor kanker? Ik vind je heel sterk dat je nog de kracht kan vinden om door te gaan.
Misschien is dat wat anders of makkelijker als je een eigen leven hebt. Ik heb dat niet echt...
Ik zou zo graag mijn moeders aanwezigheid willen voelen. Nog even met haar praten. Nog één keer naar de Action toe gaan samen.
Ik begin langzaam te vergeten hoe het was wanneer zij er was. Het ging allemaal zo snel, vanaf het moment dat ze naar het ziekenhuis ging.
Daar veranderde ze al een beetje. In het hospice kon ze bijna niet meer praten... Het is allemaal te triest voor woorden. Ik wil haar niet vergeten, maar voor sommige dingen moet ik steeds dieper graven in mijn geheugen.