Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
*

tot die tijd doe ik hier wel ideeën op

Vind 'm heel mooi bij je staan. Ook precies mijn smaak, haha.
. Heb hem ooit bij Avenue gekocht (nou ja, mijn moeder betaalde). Hij is van het merk Blue by Enzoani en gemaakt van Godavari Silk (wild zijde, hij voelt heel zacht aan). Echt helemaal prachtig. Gek genoeg heb ik nog wel spijt van een andere jurk, maar ach... ik ben gescheiden ondertussen, dus wie weet kan ik die nog een keertje aan
. En ik twijfelde zooooo erg... maar mijn jurk is echt hemels vind ik. We hebben een lusje laten maken aan de sleep, zodat hij omhoog kon op het feest 's avonds! 

, dus dat moet wel heel speciaal zijn en daarom zou ik wel wat meer willen betalen voor een nieuwe jurk. 
Dus om het makkelijker te maken ga ik ook voor een nieuwe
lesilla schreef:Ik zou tweedehands wel kopen, wel eerst kijken hoeveel het zou zijn om te vermaken naar mijn lichaam.
Heb echt niks tegen tweedehands spullen mits goed gereinigd. Mijn ring heb ik gekregen van mijn moeder, nu is hij in het vorige verleden een verlovingsring geweest. Maar nu is hij van mij en heb ik een hele mooie chopard ring die ik anders niet kan betalen. Dan kan ik dat voor de jurk ook![]()
Maar ik verwacht wel meer dan de helft af.
http://www.alivenotdead.com/attachments ... .thumb.jpg
De verlovingsring, trouwens moest mijn schatje het in zijn hoofdje halen mag hij me ook zo een tweedehands ring geven. Misschien ben ik makkelijk

)