Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:33

Jongens toch, wat een verhalen. _O-

Ik heb zóveel bloopers gemaakt... één van de leukste was toen ik met oud en nieuw in Oostenrijk was. Daar hangen van die sigarettenautomaten op straat, nou goed, wij wilden dus sigaretten halen om drie uur 's nachts... dus twaalf euro in dat ding gegooid, en er kwam maar niks uit???!!! :?

Was het dus een parkeerautomaat. 8)7

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 15:40

Appelmoes_11 schreef:

Ik heb zóveel bloopers gemaakt... één van de leukste was toen ik met oud en nieuw in Oostenrijk was. Daar hangen van die sigarettenautomaten op straat, nou goed, wij wilden dus sigaretten halen om drie uur 's nachts... dus twaalf euro in dat ding gegooid, en er kwam maar niks uit???!!! :?

_/-\o_

Deze vind ik toch wel echt geweldig :')

Appelmoes_11

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 00:23

Ik moet toegeven, het was de volgende dag best grappig. :')

SMS-gesprek van dezelfde avond:

02:15
Sag mal, wuerd's dir was machen, wieder aus dem Klo rauszukommen? Was machstn du überhaupt seit ner 3/4hr dadrin?
02:18
Ich krieg den Anfang von der Klorolle nicht auf. Da wos klebt, weisste. Die Klorolle klemmt.
KOMM JETZT DA RAUS DU BESOFFENER IDIOT

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 08:21

Appelmoes_11 schreef:

_/-\o_

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 09:05

Appelmoes_11 schreef:

Sag mal, wuerd's dir was machen, wieder aus dem Klo rauszukommen? Was machstn du überhaupt seit ner 3/4hr dadrin?
Ich krieg den Anfang von der Klorolle nicht auf. Da wos klebt, weisste. Die Klorolle klemmt.

_O- _O- _O-

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:21

vertaling? Snap alleen de laatste zin :')

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 11:26

iets à la:
1) Weet je wat een goed idee is? Van de wc komen. Wat doe je überhaupt daar al 3/4 uur?
2) Ik krijg't begin van de wc-rol er niet af. Dat spul kleeft weetje. En de wcrolhouder klemt.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 12:53

Vlak voordat ik naar de disco zou gaan, moest ik nog even wat geld pinnen. Het meisje voor me pinde, en vergat haar geld. Ik riep: " ah wat dom he, dat zou mij nou echt niet gebeuren". Nou echt wel! :') Gelukkig besefte ik het me wel optijd, maar ik voelde me gigantisch dom, want er stond nogal een rij achter me.

Dus toch al een borreltje teveel op dat moment! :')

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 16:49

Zelf niet echt meegemaakt natuurlijk, maar wel aangeschoten, en beschamend dat het was...

Ik had met carnaval een jurkje aan, normaal nooit een jurkje want ik heb echt haat aan die dingen. ik ben klein, iedereen tilt me op, ja dan raad je het dus al wel he met een jurkje!
Vervolgens werden er twee jongens heel boos omdat iemand mij optilde en onbewust mijn jurkje de lucht in vloog... werd ook meteen uitgescholden, want volgens die twee deed ik het zelf, maar dat was dus niet zo.
Omdat ik hun zo achterlijk vond doen ging ik maar naast een van de twee zitten, trok mn jurkje schuin omhoog bij mn heup zodat je een stukje van mn hipster zag en schreeuwde, "MOOIE PUMA HE?!"
... euh ja juist ... moet dat nog steeds wel eens aanhoren :P

Een vriend van mij ook, op mn feestje, waren twee verdiepingen en ik stond beneden. Komt die jongen van boven naar mij toe, ik stond bij de trap.
"Hier, ik heb wel 1!!! borrelnootje HELEMAAL van boven naar beneden gebracht, voor jou!"
En dat zei hij dan ook echt met zo'n schattige stem haha. Op dat zelfde moment valt iemand anders plat op zn neus, voor mn voeten en blijft daar ook even heel droog liggen.

Zo heb ik ook verhalen gehoord van mn ma dat ze in een telefooncel ging slapen en volhield dat het haar geweldig comfortabele bed was :+

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:43

Haha, wat worden hier een geweldige dingen geplaatst!
*Gaat heel hard nadenken over mijn bloopers*

Denise_Tink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 20:51

Ik kan die van mezelf niet zo 123 voor de dag halen, maar dat zijn er genoeg _O-

Maar een vriend van mij was laatst wel het toppunt
Ik was als enige nuchter, aangezien ik voorlopig niet kan/mag drinken

Een vriend van mij moest hoognodig plassen, en liep een steegje bij de kerk in.
Nou wij even wachten, maar wat duurde het toch lang... Toch maar even kijken.
Was meneer net klaar met plassen en kreeg zijn ding er niet in, en er stond politie bij... Zegt meneer voor een plas voor plas ook nog mooi tegen die agenten, ja maar meneer hij hangt er alleen maar uit, je ziet hier toch geen urine en het ruikt toch ook niet en hij maar doorgaan om zijn ding erin te krijgen. Zegt hij heel mooi: Ja het is onbeschoft om tegen de kerk te plassen, maarja god plast nu toch ook naar beneden (het miezerde)
Die blik van die vrouwelijke agente, je kon me echt opvegen _O- _O-

Meneer uiteindelijk een boete en heeft met zijn ding eruit nog een half uur de agente proberen te versieren, wat schaamden wij ons maar oh oh oh wat moest ik lachen :')

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 21:04

Haha ooh dat is wel heel erg!
Oe ik er is wat binnen geschoten!
Mijn vriendin moest in de discotheek naar de WC dus ik ga mee. De hele avond zakte mijn panty al naar beneden, dus ik ging even naar de WC om hem op te hijsen. Sta ik daar heel charmant met mijn rokje omhoog, onderbroek was dus zichtbaar, mijn panty op te hijsen. Komt er een vrouw binnen! Ow oh sorry zei die vrouw maar wat voelde ik me stom. En ik dacht écht dat ik de deur op slot had gedaan. :o

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:28

Kan me nog herinneren met de paardenmarkt in Geervliet dat er met me werd gegooit en ik op iedereen schouders zat en ik alsnog helemaal los ging en toen ik stond te zoenen met toen nog me vriend (inmiddels ex) dat we samen omvielen in de biertent TIJDENS het zoenen, nou dan schaam je je toch wel ff :o maar gelukkig kon ik er toen erg om lachen en nu nog steeds haha! :D
En zo heb ik heel veel dingen, paar weken geleden had ik ook teveel op wat niet de bedoeling was (we zouden alleen een drankje doen in de stad, dat werd natuurlijk paar uurtjes uitgaan :P ) jaa dan loop je achter iedereen debiel aan als het liedje 'I follow' komt :+
Gelukkig kan het me niet zoveel schelen, zonder drank ben ik al gek laat staan met! :=

puagaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-12 22:35

ik heb ooit een jongen op mijn knieen mijn liefde verklaard opdat hij ook van paarden hield :') :o

hoor het nu elke keer van mijn vriendinnen, kijk hij rijd ook paard :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 00:52

xShanice schreef:
Kan me nog herinneren met de paardenmarkt in Geervliet dat er met me werd gegooit en ik op iedereen schouders zat en ik alsnog helemaal los ging en toen ik stond te zoenen met toen nog me vriend (inmiddels ex) dat we samen omvielen in de biertent TIJDENS het zoenen, nou dan schaam je je toch wel ff :o maar gelukkig kon ik er toen erg om lachen en nu nog steeds haha! :D
En zo heb ik heel veel dingen, paar weken geleden had ik ook teveel op wat niet de bedoeling was (we zouden alleen een drankje doen in de stad, dat werd natuurlijk paar uurtjes uitgaan :P ) jaa dan loop je achter iedereen debiel aan als het liedje 'I follow' komt :+
Gelukkig kan het me niet zoveel schelen, zonder drank ben ik al gek laat staan met! :=

Die vind ik heel erg leuk _O- _O-

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-12 01:44

Wij waren met onze klas (doe een vooropleiding voor het leger) naar de ardennen, en we gingen naar het dorp om voetbal te kijken, en mochten max 2 biertjes drinken. Wij dachten hmm we pakken lekker sterke drank dan merken ze het niet!

Dus heel veel mixdrankjes en shotjes later was ik dus super dronken.. En een jongen uit mn klas die zei dus tegen mij kom we gaan samen zwemmen op de bar(vraag me niet waarom), en ik vond dat t niet kon omdat ik geen bikini bij had 2 minuten later lagen we allebei in ons ondergoed op de bar rare zwembewegingen te maken _O-

Onze leraar had toen in de gaten dat het meer als 2 biertjes waren dus we kregen straf corvee, en dat vertelde hij ons terwijl we nog op de bar lagen, en ik kwam toen helemaal niet meer bij van het lachen en voor ik het wist lag ik aan de andere kant van de bar, in mn ondergoed in een cafe waarvan 95% man is!

Ohja de terug weg was trouwens ook nog best lachwekkend..
Ik liep langs mijn leraar (dat moest omdat ik alle mensen die we tegen kwamen wou knuffelen) en hij zei tegen me dat ik niet eens meer recht kon lopen en dat ik alle wc's moest schoonmaken.. En ik was het niet eens met wat hij zei over dat ik niet meer recht kon lopen, (we liepen langs een rivier met daarvoor zo'n soort muurtje dat je er niet zo in kan vallen) dus ging ik hem laten zien dat ik nog recht kon lopen. Dus ik wil op dat muurtje gaan staan, en ik had nog niet eens een been er op staan en ik val zo voorover het water in! gelukkig konden ze daar wel om lachen _O-

Sorry voor mijn lange verhaal!! :+

Edit: er schiet me nog een binnen van afgelopen carnaval..
Ik had zoveel gedronken en was onderweg naar huis op de fiets, een vriendin fietste mee (nu geen vriendin meer maar word op het einde duidelijk). En ik was onderweg al 10 x gevallen ofzo, en toen kwamen we bij een rotonde met allemaal gras en ik zei dat ik daar graag in zou willen slapen, toen ben ik perongeluk recht op de rotonde afgefietst daar over de kop in gevlogen en werd sochtends opeens wakker omdat er een hoop auto's reden.. En ik lag daar in mijn konijnenpak te slapen in het gras.. Die mensen moetten wel hele rare dingen hebben gedacht :')
En die vriendin heeft me daar trouwens gewoon laten liggen!

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:06

Hahaha oh wat grappig allemaal! Ik heb ook nog wel een verhaal, het was de eerste keer dat ik echt iets te veel had gedronken. En was op een feest van een vriendin met wat mensen die ik al wel een keer eerder had gezien. Toen ik dus al wat te veel op had, zei mn vriendin tegen me durf je Nils een kus te geven? (Nils is nu trouwens mijn vriend haha) dus ik jahooor met een hoop gelach erbij. Dus ik deed dat en viel daarbij bijna op de grond. Toen zei weer een andere vriendin die ook al behoorlijk wat op had, of ik haar ook een kus durfde te geven. Haha tuuurlijk riep ik, dus die kreeg ook een dikke smakkerd op der mond van me. Toe hebben die 2 vriendinnen Nils en mij samen in een aparte kamer gezet. Maar ik was alleen maar aan het lachen en ik stond op de stoel te schreeuwen dat ik kon vliegen _O-

Daarna was ik maar aan het klagen dat ik zo moe was, dus ben ik in slaap gevallen onder de tafels en stoelen daar haha.
Sorry voor het lange verhaal :+

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:10

Pascal schreef:
Ik was in de kroeg aan het roken en drinken te gelijk!
Dacht vol overtuiging dat ik een hijs van mijn sigaret nam en sproeide mijn drinken over iedereen voor mij heen :D

En toen een jaar of 8 terug, flink gedronken... Hier in de stad, stond een politie auto op het plein!
Vriendinnetje en ik flink dronken, wij op onze knieen richting politie auto, zij trekt de deur open en ik spring naar binnen en gil keihard BOE!!!! Man o man ik heb een kerel nog nooit zo hard zien schrikken.

Hij kon het ook niet waarderen en terwijl wij helemaal dubbel lagen, kregen we een ontzettende preek op de achterbank!

_O- ooh k heb echt een half uur dubbel gelegen hier om...
Dat de politie je niet zo lollig vind als je dronken bent weet ik alles van :P Zelfs toen wist ik wel even dat ik moest ophouden :')

De ergste Blooper die ik heb gemaakt was toch wel om na een vol TT weekend in Assen met 3 flessen Sambuca, op zondag ochten om 10 uur Af te spreken met degene waarvan ik mijn paard had gekocht.. We zouden samen naar zijn nieuwe weiland gaan kijken.. Ik lag dus net 1 uurtje in coma (op de bank :') )toen de bel ging.. Ik heb HEEL snel een doekje over mn gezicht gehaald, mn jasje over mn uitgaanskleren die ik nog aanhad getrokken (man wat stonk ik :') ) en ben met een half vaag hoofd meegegaan. Ik wist echt niet meer hoe ik leefde.. Gelukkig kon ze er wel om lachen, en vond ze me niet helemaal een ongeschikte nieuwe pony eigenaar.. maar achteraf moet je zulke dingen gewoon niet doen.. :o

AllstarLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 12:40

CharmingS, haha wat erg! _/-\o_

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:06

Ik was vorig jaar op een festival.. En ging daarna nog wat eten. Een vriend van me was de Bob dus we hadden gegeten en rijden via de domino's terug. Zie ik daar toch iemand van z'n fiets afvallen. Die probeerde stil te staan terwijl hij op z'n fiets zat. Dus ik zei nog zo kijk nou die is dom. Kom ik thuis.
En een half uur later m'n ouders. Zit m'n ma te vertellen dag m'n pa van z'n fiets was gevallen. Bij de domino's :') :')

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 14:32

Gisteravond, een vriendin van me zei; hee kijk, daar loopt ad!! (wij kennen geen ad, en de beste man heette ook helemaal geen ad)
Maar ik ren naar meneer toe; HEEEEE AD! weet je nog dat jij in groep 3 zat, toen ik al in groep 4 zat, en dat wij toen samen gingen knikkeren op het schoolplein, toen had ik nog die bonk van jou gewonnen! Weet je dat nog?!
Meneer; ehm... Ik heet geen ad, en ik ben al grijs, en ik heb nooit geknikkerd tegen jou.
Ik; echt wel! Weet je dat echt niet meer?! *dramaqueen* Ad, hoe kon je me vergeten? ;(

haha toen snapte meneer pas dat het niet serieus was, en kon ie er toch wel heel hard om lachen! :))

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 15:04

Appelmoes_11 schreef:

Werkelijk waar, in het Duits is dat nog het aller aller grappigst... Mij kunnen ze nu oprapen... en ik heb geen drank op. _O- _O- _O-

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-12 23:14

ohh wat zijn er weer geniale dingen.. !! vooral die van CharmingS met het muurtje en flooredking met het vliegen op de stoel.. :P

Bralindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 09:17

O hemeltje.. geweldig die verhalen hier :')

Zelf heb ik er 1 wat me echt bij is gebleven xd Ik was met de klas naar Polen (dit was vorig jaar) en we besloten om lekker zwaar Pools bier te kopen. Denk aan 10% en blikken van een half liter. Nou erg gezellig die avond, had er inmiddels vier op (had veels te snel gedronken). We hadden het toen over recht lopen en ik maar stug vol houden dat ik dat kon. Dus ik stond op en zwabberde heen en weer. Toen toch maar weer gaan zitten en constant lachen dat ik niks meer voelde (sloeg helemaal nergens op xd). Naasto nze kamer in het 'hotel' (meer een soort huis) waar we in zaten, waren ook een aantal Polen van nog een school. Die kwamen even gezellig op bezoek en zo en hadden ons bier gejat!

Nou heel veel mot met de Polen gehad, ondertussen zat ik lekker aan een wijntje te slurpen (had geen FLAUW benul van tijd). Polen eindelijk weg en we gingen met z'n allen op bezoek bij andere klasgenoten die in een andere kamer zaten. Nou lekker gepraat enzo. Bleek dus dat ik keihard in mijn gezicht was geslagen, echt HARD, omdat ik dat wilde oid XD. En ik maar lachen en lachen!

Toen moesti k weer terug naar mijn eigen kamer, maar kon zowat niet lopen, en werd er half heen gesleept en half gedragen daarheen. Op me bed gepleurt, prullenbak gegeven en waar ik alles eruit had gekotst. De ochtend daarop had ik geen hoofdpijn, maar niet echt een lust voor eten ofzo :Y)

Die ochtend hoorde ik dat me hele klas zowat bezopen was toendertijd en dat een klasgenote, naakt en gillende over de gangen was gerend samen met nog een aantal :') Maar ook dat dus die Polen naast ons een dikke orgi hadden gehad.. dat was best wel een vies idee XD

Iedereen was kapot die ochtend. Geweldig :') Sindsdien weet ik waar mijn grens ligt haha :P

CharmingS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-12 13:21

Uhm ik heb het gisteren nog een beetje behoorlijk bont gemaakt..

Had al de hele avond boswandeling gedronken en was al behoorlijk aangeschoten, en ik was samen met een vriendin onderweg naar huis, en we liepen door de kroegenstraat en kwamen langs een patatzaak.. En daar zaten wat dronken jongens met een hele doos vol flugel, en ik ging er bij zitten en heb daar met die jongens zitten praten alsof ik ze al mijn hele leven ken, en een van die jongens vond dat ik nog niet dronken genoeg was en stelde voor om een wedstrijd te doen wie de meeste flesjes flugel in 1 minuut op kreeg :+ na een minuut was de doos bijna leeg.. hoe ik trouwens thuis ben gekomen weet ik niet meer dat stuk is kwijt _O-