Nog 5 dagen vakantie......nog 2 dagen naar Friesland, heb toch de sloep maar geboekt, gok het er maar op. De temperaturen komen amper boven de 20 graden uit. Gister begon goed, tegen de middag was het al weer uit met de pret. Wat een klimaat hier haha. Echt als ik rijk was zou ik hier weg zijn, naar het zuiden verhuizen. Om nog effe lekker sjaggie te doen, we hobbelen augustus in, als het dan nog niets beter wordt zitten we zo weer in de herfst en kunnen we weer maanden lang uitkijken naar de lente.
Haha, ik moet zo lachen om jouw 'woonplaats' Ge_Braadslee. Ik dacht, wat zeur je nou, jij zit in 'de RockyRoadRanch' (denkende aan een exotische plaats in Texas ofzo) maar daarachter staat GLD.
JohnnyReiner
Geplaatst: 26-07-11 10:21
Ja, we zitten op de RockyRoadRanch, daar wonen we , in Gelderland. AlwaysRainingRanch zou beter zijn, en REINING nou daar komt ook niet veel van, gisteren was de bak weer redelijk droog toen hebben we nog even gereden. Echt, de buurman heeft al aangeboden dan de paarden te verzorgen, ik ga volgend jaar zeker een 8 daagse reis richting Griekenland boeken, ik heb het er helemaal mee gehad na zoveel jaar. Ik heb net de paarden buiten gezet en het motregent.
De fut gaat er hier steeds meer uit, we doen niks, behalve films kijken en internetten, als ik een paard zie buiten hier word ik al moe. Echt, je kunt nog beter gaan werken...Lekker, maandag weer werken