Primark deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Re: Primark deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 17:51

In de Primark is het altijd wel druk maar ik vroeg me af of het zinvoller is om 's ochtends optijd te gaan of juist wat later ivm drukte :) ?

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 18:02

Nou vind dat er nu echt niks leuks te vinde is @ rotterdam... was eergister geweest

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-11 22:10

Het kan allebei, vandaag waren wij vroeg en was het nog best rustig, ben ook een x een uur voor sluitingstijd gegaan, toen was het er ook heerlijk!

Ik slaag ook eigenlijk nooit bij de primark, meer gewoon sjaals, sokken en soms een tas of wat sieraden. Maar er is ook iets wat mij weerhoud bij het kopen van de kleding, ik weet niet waarom. Ik denk gewoon het idee dat het zo goedkoop is. Heb wel 3 basics shirt van daar, opzich prima, maar trek toch liever mijn only basicshirts aan. Ik weet niet wat het is, maar voel me er gewoon niet zo fijn bij het gevoel dat het allemaal zo goedkoop is, en ik vraag me dan ook echt af hoe het hele concept in elkaar zit.. Dat je dingen voor dat bedrag kan verkopen.

Niet dat ik het niks vind, heb ook zat dingen thuis van de primark, maar verder geen kleding.

Gowlan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 01:22

Ga morgenvroeg met een vriendinnetje die ik lang niet heb gezien, gewoon een beetje rondkijken en sokken halen..
Ze hebben daar van die hele lange sokken, en ik gebruik ze als paardrijsokken echt heerlijk (en een stuk goedkoper)! :D

Verder ga ik kijken voor nog normale lengte sokken, die zijn thuis een beetje op (verdwijnen altijd) en heb nu dus enkel nog sneakersokken thuis liggen..
Dan kijken of ze nog leuke shirtjes hebben of een lekkere trui, misschien wat leuke siraden (?).

Zie wel hoe het morgen uitpakt, maar nu ga ik slapen ander slaap ik door mijn wekker heen. :')

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 20:47

ik ga dinsdag ochtend vroeg naar de primark, maar ik zit nog even te twijfelen of ik naar hoofddorp of rotterdam ga... rotterdam ben ik al vaker geweest, maar ik hoor dat die in hoofddorp vaak net even wat rustiger is.. welke raden jullie mij aan?

ik ga weer sokken, ondergoed en een paar basic shirtjes met lange mouwen kopen, maar zijn er op dit moment verder nog leuke dingen ?? :D

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:06

Het is vakantie, dus zou sowieso niet gaan nu :P

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 21:09

Aah, gistere in de stad geweest, metropool theater is helemaal plat gewalst....staat nu t bord van primark, ben zoo benieuwd hoe t gebouw er uit gaat zien

K.imberly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-11 23:15

Ik ben er laatst voor de erste keer geweest, in rotterdam. hartstikke leuk hoor, al die spulletjes voor kleine prijsjes.. maar jeetje.. Wát is het personeel daar saggerijnig! Verschrikkelijk gewoon. Die vrouw achter de kassa was ook zo ongeïnteresseerd, saggerijnig, echt alsof ze haar werk haatte ofzo! Ze keek ook heel de tijd de andere kant op en keek boos enzo.

Op mijn werk word ik daar echt wel op aangesproken hoor, als ik even mijn glimlach kwijt ben bijvoorbeeld. XD Klantenservice hé, zelfs al verga je van de pijn aan je voeten door de knellende schoentjes: Blijven lachen! Anders jaag je de klanten weg. En dat begrijp ik ook eigenliijk wel, ik vind het echt storend als je geholpen word door saggerijnig personeel en heb ook niet veel zin om daar nogmaals heen te gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 09:48

naja, ik kan er in een winkel met zulke lage prijzen, niet echt verbaasd om zijn/pissig van worden.
Zou het wat anders vinden als je bij de bijenkorf zo geholpen zou worden.

Maar van de primark zou ik als personeel zijnde ook niet blij worden :')

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 09:51

Ik ga zo naar de primark, wil er om 12 uur zijn en voor 1 uur weer weg zijn :+
Vreselijk al die drukte haha.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 10:28

Vlak voor lsuitingstijd is het heerlijk rustig in hoofddorp. maar dan heb je wel de kans dat je nog bezig bent met shoppen en dan al weg moet.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 14:38

Skessa_ schreef:

Vakantie is hier net geweest ;) dus deze dinsdag zit iedereen weer op school (helaas :') )

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:08

maar is er iemand die beide winkels goed kent en zegt je kan beter naar hoofddorp gaan dan naar rotterdam of andersom??
bij ons is na vandaag de vakantie inderdaad weer voorbij :p

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 15:48

Zo we hebben de primark weer overleefd :Y)
Het was vreselijk druk, we waren er om 5 voor 12 en het hele plein stond al vol met mensen!!
Binnen ook allemaal duwen enzo..
Ik vond zelf de collectie niet echt leuk :o .
Ik heb er alleen 2 pyjama's gekocht, een tas, een bh, tshirtje, een berg sokken, wat sjaals en leggings/panty's.

De 'schade' (zijn ook dingen uit andere winkels)
Afbeelding
De tas, sokken, panty's, sjaals, pyjama's (rechts) en het witte shirtje zijn van de primark :)

TheWelsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:11

Mag ik vragen wat je voor de tas hebt betaald?

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 16:15

11 euro :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:11

Fiffill schreef:
Skessa_ schreef:

Vakantie is hier net geweest ;) dus deze dinsdag zit iedereen weer op school (helaas :') )

Hier in het zuiden begint de vakantie maandag. Dus in Primark R'dam zal t nog steeds wel hartstikke druk zijn.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:15

Hoofddorp sowieso niet dus ;) R. toch ook niet?

edit: d vergeten :P
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 23-10-11 17:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:26

Ja toch? DE vakantie in Rotterdam is toch voorbij aankomende week? :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:33

Dacht ik dus ook even opgezocht ze hebben idd volgende week gewoon weer school ;) vond het al zo vreemd zit zelf in Den Haag op school en had afgelopen week vakantie.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:36

R'dam hoort bij midden.
Zuiden is aankomende week. Ik ben 1 x in R'dam geweest toen was er ook alleen in het zuiden vakantie.
Ik heb me dus 1 ding voorgenomen.... NOOIT meer gaan als er ergens vakantie is of in het weekend :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:39

Eind november gaat hij in zaandam open, ben er erg blij mee :D
vond het steeds te ver om heen te gaan, kan nu lekker op de fiets!
Misschien niet handig ivm de aantal tassen, maargoed :P

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:46

Skessa_ schreef:
R'dam hoort bij midden.
Zuiden is aankomende week. Ik ben 1 x in R'dam geweest toen was er ook alleen in het zuiden vakantie.
Ik heb me dus 1 ding voorgenomen.... NOOIT meer gaan als er ergens vakantie is of in het weekend :')

Op die fiets :)* ja het zou kunnen dat heel zuid erheen gaat, dan zou ik naar Hoofddorp gaan is miss rustiger want verder weg :P

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:50

Ja, lijkt me wel ;)

Heb sowieso het idee dat Hoofddorp rustiger is, maar ben er nog nooit geweest. Dus zeker weten doe ik het ook niet :=

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 17:55

Fiffill schreef:
Dacht ik dus ook even opgezocht ze hebben idd volgende week gewoon weer school ;) vond het al zo vreemd zit zelf in Den Haag op school en had afgelopen week vakantie.

Haha ja ik wist het ook wel zeker zegmaar. Maar dacht ineens, ohneee geen vakantie dan ga ik direct niet naar de primark hoor! Ik heb wel vakantie (oosten) dus dacht ik ga nu ;) is het in ieder geval minder druk dan afgelopen week :)