suuzepuus schreef:jeeeeeeeeeej toch nog m'n gelijk gehad vandaag!!
En Tamara, mij autootje kan niet zo hard, dus haal ik ook niet in als er niet een zee van ruimte is. Ik blijf wel even hangen tot ik wel in kan helen zonder anderen te hinderen. Wel haal ik in als ik tussen 2 vrachtwagens terrecht kom. Gelukkig rij ik met mijn koekblikje niet zoveel op de snelweg en 80 kmpu lukt ons makkelijk!!
Ik wilde dat er meer mensen zoals jij dachten! Vind het ook niet zo'n punt om achter een klein blikje te hangen waar je redelijk aan af kunt zien dat ie misschien niet zo hard gaat, wel als dat een meneer is met het nieuwste type Volvo die schijnbaar de cruisecontrol op 90 heeft staan en weinig zin heeft om meer gas te geven 
coiboi schreef:En bejaarden die haast hebben in de supermarkt. Met hun karretje je schenen blauw duwen bij de kassa. Aaaargh!
Zitten jouw schenen aan de achterkant?
Of hoe duwen ze dan met hun karretje? 
vind het sowieso vies dat ze die hond op een stoel laat zitten. toen kwam die conducteur eraan die zei: wil fifi wel even op de grond gaan zitten?
dus hondje op de grond, zet ze hem later weer gewoon op die stoel. toevallig kwam de conducteur weer langs en werd toen een beetje boos.
dus toen bleef de hond van de stoel. niet dat ik het erg asociaal vind ofzo, maar wel gewoon vies als je in de hondenharen moet zitten daarna.
) en tikte er per ongeluk tegenaan ofzoiets. Toen ging die jongen helemaal uit zijn plaat
hij begon te roepen dat ze niet tegen zijn schoen moest aanlopen. Ze reageerde eerst nog van: 'je hoort helemaal niet zo te zitten', maar toen werd ie echt kwaad en toen liep ze maar snel naar de uitgang.
beide even toen de vrouw haar boodschappen weer terug legde in haar kar.