Ik heb nog wat gekregen van een stalgenootje en een ander stalgenootje zei dat ze ook nog wat had. Hier ga ik morgen achteraan en hoop dat het nog op tijd bij mij opgehaald kan worden. Leliev bood zich aan...
Hmmm... we gaan t er ergens in proppen... Misschien onderweg naar daf de 11e?
Zooist
Geplaatst door de TopicStarter: 30-11-11 00:14
Leliev schreef:
Zooist schreef:
Leliev???
Ja schat?
Krijg jij het nog voor elkaar om iets met Angloarabier af te spreken? Ik ben de 10e naar Friesland toe. En om dan terug via Zeeland te rijden Als het moet, dan moet het maar is nie handig nie.
Krijg jij het nog voor elkaar om iets met Angloarabier af te spreken? Ik ben de 10e naar Friesland toe. En om dan terug via Zeeland te rijden Als het moet, dan moet het maar is nie handig nie.
Ik heb haar eerder vanavond al een berichtje gestuurd.
Ben er...... zorgboerderij Beltrum...... Andere profiel naam en ben zo muts geweest om mijn eigen naam er niet bij te zetten.. ben zo blond met een PC wahhahahahaha
Maar ik sta met open bek te lezen wat er hier zoal gebeurd is..... Ik heb hier nog drie zadels liggen voor een wat smal paard of pony wij hebben op de boerderij van die brede paarden en zoeken dus een dressuurzadel voor een breed gebouwde haflinger. Voor die gene die willen weten wat we doen.... Dit dus... wij werken geheel zonder subsidie en PGB alles gaat puur op vrijwillige basis.
Black_Riders, ik ga je even een PB sturen.Hetlijkt me handig dat we dan met het verdelen en bezorgen gelijk het smalle spul meenemen want een ander doel vraagt juist om smalle zadels.
Wil je mij een PB sturen met een wensenlijst en een afleveradres en een telefoonnummer om af te spreken?
En dan het topic weer in de gaten houden zodat je alles kan volgen wat er gebeurd!