Oudste kind het lelijkst?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Oudste kind het lelijkst?

Klopt
125 (19%)
Niet waar (graag nader verklaren in het topic)
516 (80%)

Totaal aantal stemmen: 641

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:01

Sence schreef:
Het is ook helemaal niet erg, om te zeggen dat je tevreden bent met jezelf, niet zou willen ruilen, jezelf mooi vind. Maar het gaat er meer om, die manier waarop. En als je het zegt, en je vergelijkt jezelf met een ander persoon (waarvan jij vind dat jij jezelf mooier vind), tsja, dan vind ik het weer not done.

Dat ben ik helemaal met je eens en ik zou het ook echt niet in mijn hoofd halen om mezelf te gaan vergelijken met een ander persoon.

Fiffill, ik heb wel wat dingetjes hier thuis, maar die zet ik echt niet op internet, hoor. Ik vond dat modellenwerk trouwens vre-se-lijk, was niet mijn ding, het werk niet en dat wereldje niet. En dan dat geleur met jezelf, bleeeeh!! De clipjes waren wel leuk, maar daar heb ik nooit geld voor gekregen, want ik werkte bij de platenmaatschappij en werd gewoon gevraagd en aangezien het altijd low-budget clips waren..... :=
Ik deed het voor de lol en het was altijd gezellig met collega's en collega-artiesten. :D

bevertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:03

Fiffill schreef:
Er werden ook gewoon interessante dingen geplaatst imo, over het onderwerp en andere dingen, niet per se over de TS.. volgens mij ging het tot oa jij erover begon ook niet meer zo sterk over de TS namelijk ;)

Ja, het ging inderdaad even over dik/dun/mooi/lelijk. Maar toen werd er toch weer exact hetzelfde aangehaald en daar sprong ik even op in! :)

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:04

Oké, ja van dat wereldje krijg ik weinig mee omdat ik geen bureau heb en meer met fotografen/visagisten werk die me zelf aanspreken...

bevertje schreef:
Fiffill schreef:
Er werden ook gewoon interessante dingen geplaatst imo, over het onderwerp en andere dingen, niet per se over de TS.. volgens mij ging het tot oa jij erover begon ook niet meer zo sterk over de TS namelijk ;)

Ja, het ging inderdaad even over dik/dun/mooi/lelijk. Maar toen werd er toch weer exact hetzelfde aangehaald en daar sprong ik even op in! :)

Ach volgens mij zul je op Bokt altijd eeuwige herhalingen krijgen omdat er telkens nieuwe mensen in topics binnen vallen met dezelfde dingen die daarvoor ook al zijn gezegd... ;)

bevertje

Re: Oudste kind het lelijkst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 15:05

Daar heb je gelijk in!

xMercury

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:31

Echt niet! Mijn vriendje is veel knapper dan zijn zusje en ik ben ook knapper dan mijn broertje (haha *D )

Jeanneee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-11 19:32

Ik moet echt heel erg lachen om deze stelling :') Ik zal er eens op gaan letten.

SenceJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:34

Ik heb gisteren de stelling aan mijn moeder voorgelegd. Mijn moeder, en die zegt zoiets niet snel, verklaarde eerder de TS dom en lelijk, dan de oudste van broers/zussen. Ze zei ook dat zoiets zeggen over je eigen broer, je lelijk maakt.

Ik vond het wel mooi, dat mijn moeder zoiets zegt, want zoiets hoor ik nooit uit haar mond. Maar wij hebben een hele grote familie, en bij GEEN ÉÉN gezin, klopt de stelling.

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:37

Ach het is bekend dat de ts zichzelf geweldig vind ..

En vergelijken met mij en mn broertje is als een appel en peer, broertje is 10 en word volgens mij een ontzettend knappe vent! (nu hebtie nog even een bril en beugel moet nog komen haha) en ik ben 18 dus valt nog niet te vergelijken haha.. Overgens zou ik dat ook niet doen, we hebben beide onze mooie en minder mooie dingen! :)

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 10:58

Ach en als ik heeeel eerlijk bent, vind ik de broer van de TS veel knapper dan zijzelf ;) ! Maar alsnog vind ik hem niet heel knap!
Maar zoals ik al eerder zei: 'Smaken verschillen daarin zo gigantisch, dat je zulke uitspraken gewoon niet kunt doen!'

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 11:18

aparte stelling...oftewel: verwacht bij je eerste kind maar,dat t altijd knapper kan...en bij de 2e hopen,dat t ook zo is :D
Ben de oudste en heb niet t idee dat mn broertje en zusje knapper zijn.

xMariellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-11 16:59

Wat een aparte stelling. Bij ons thuis is mijn zus toch duidelijk wel de knapste. :)

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:30

Dat er 122 mensen op klopt hebben gestemd haha :')

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:32

Yellowcab schreef:

Zijn vast jongste kinderen, die voelen zich vaak achtergesteld :')

Cavalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 16:34

niet arrogant bedoelt, maar ik vind mijzelf toch knapper dan mijnjongere zusje :o ahaha

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:31

LuvdaTossa schreef:
Yellowcab schreef:

Zijn vast jongste kinderen, die voelen zich vaak achtergesteld :')

Oow en hoe de middelste zich dan wel niet moeten voelen ;)

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:32

Yellowcab schreef:
Oow en hoe de middelste zich dan wel niet moeten voelen ;)

Die hebben van alles net niets :Y)

Xantaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:37

Ik denk dat het niet waar is

Mijn oudste dochter is een mooie meid, de kleinste ook hoor maar niet lelijker of mooier dan haar zus, wel anders

Wel bij de geboorte was de oudste een minder mooi kindje , maar ze is aardig opgedroogt :D

Hihi misschien komt dat omdat bij een tweede de bevalling over het algemeen soepeler gaat :+