Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElCamino schreef:Ook de begrafenis was weer zeer indrukwekkend, Vele mensen hadden zich verzameld voor de aula.
Daar kwam de stoet....Kitje voorop met Mark en Bert, daarachter de koets met Nic en een koets met de bloemstukken. Daarna de auto's.
De kleine aula zat zo propvol, gelukkig kon iedereen het buiten ook horen.
Mooie muziek, mooie speeches, vooral die van haar vader deed me wat....heb een heel zakdoekje volgesnotterd....
Daarna naar haar laatste rustplaats, duifjes werden losgelaten en iedereen kon nog een keertje afscheid nemen.
Wij zijn niet meer naar het rouwcentrum gegaan, ik vond dat ik genoeg gehad had de laatste 2 dagen, iedereen die ik wilde spreken heb ik de afgelopen dagen gesproken.... ik hoop dat we mooie foto's te zien krijgen, er waren diverse mensen mooie plaatjes aan het schieten.
Als laatste:
Mark en familie: bedankt voor het mooie afscheid dat jullie Nic hebben gegeven, en de mogelijkheid dat
iedereen erbij kon zijn!
Barry en JP: bedankt voor de zorgen voor Kitje, top dat hij ook bij het afscgeid kon zijn van zijn liefste vriendinnetje
Alle vrienden, bekenden en kennisen: Samen hebben we er een mooi afscheid van gemaakt, jullie ook bedankt!
En Nic: tot ziens meis !!!! En ik weet zeker dat je ons gezien en gevolgd hebt, ook gelachen hebt om anekdotes en verhelen, ook intens verdriet voelt dat je niet meer bij ons bent maar...je hebt geen pijn meer, je bent bij dierbare mensen en dieren die je al eens gedag hebt gezegd en ooit....ooit zien we elkaar weer !!!
tienus63 schreef:Deze versie is het trouwens van Forever Young door Audra Mae:
http://www.youtube.com/watch?v=2tdltKI4-aA