Ook hier wens ik de familie en nabestaanden heel veel sterkte vandaag. En natuurlijk ook in de moeilijke tijd die nu voor jullie ligt.
Anoniem
Geplaatst: 20-08-10 11:01
Nabestaanden mijn gedachten gaan vandaag naar jullie uit. Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat de uitvaart toch erg mooi is.
ladyjoy
Geplaatst: 20-08-10 11:01
Lieve Danielle,
vandaag zullen mijn gedachten bij jou zijn, net zoals ze de afgelopen week elke dag bij jou waren. Ik mis je nu al meid! Hoop dat het vandaag wordt 'afgesloten' en je daarboven je rust kan vinden, samen met je liefste hond!
Sunnda
Geplaatst: 20-08-10 11:03
Ik wil de de nabestaanden en familie vandaag veel sterkte wensen.. hier schijnt de zon, hoop dat voor PW het donker nu ook eindelijk over is. een laatste voor jou.
Mijn gedachten zijn vandaag ook bij Danielle en haar familie en alle anderen die haar lief hebben.
De zon schijnt en het water wordt even stil het zand ligt er rustig bij!
Danielle , ik weet dat het nu goed met je gaat, je wandelt met Droef over de mooie landen, je wandelt zonder pijn, zonder zorgen. Zo vrij als je wou zijn. Ik ga je missen, jou en je bemoedigende, liefdevolle woorden. Ik zal aan je denken zolang mijn hart slaat, je in mijn gedachten meenemen waar ik ook ga. Je bent mijn bijzondere ontmoeting en zo blijf je me bij!
Verschrikkelijk... ik denk aan de familie en andere nabestaanden vandaag.. Heel veel sterkte allemaal...
Sparky10
Geplaatst: 20-08-10 12:49
pff lieve daan ,
dat je het leven achter je hebt gelaten is jou keus . we missen je allemaal enorm met de paardjes en hondjes . ik weet ook wel dat het niet goed met je ging je zou langskomen maar mocht geen auto rijden vanwege de medicatie . dus hebben we de afspraak even verzet tot je je beterder zou voelen ...helaas hebben we deze afspraak nooit meer gemaakt . jij was druk ik was druk enz . het moment dat mijn moeder zei dat ze een lijkwagen vanaf de philipsdaalder had zien komen wist ik het , je trok het niet meer . jezus daan ... ik weet niet meer wat ik zeggen moet . marielle en je ouders en remco en andere familie gaan je zo missen ! ook wij je vrienden en vriendinnen , je zocht juist de laatste tijd weer contact met oude bekende ... waarom ? je was zoo lekker bezig met de paarden er waren weer veulentjes je was zo trots ! waarom ?
op mijn vragen krijg ik geen antwoord meer , lieverd je bent nu echt echt weg , het is gebeurt het is klaar .
voor iedereen. Het zonnetje schijnt, zoals het nu voor Danielle ook eindelijk doet
LadyFilou
Geplaatst: 20-08-10 15:29
Kende haar van 'vroeger' van school en van stal. En kwam haar de laatste tijd ook weleens tegen bij een vriendin/ collega. Wist ook dat ze haar ups en downs had, maar dit kwam als een harde klap.. had dit niet verwacht.. Ik herinner haar als een leuke, vriendelijke meid, met een goed gevoel voor humor, die onwijs eerlijk was en bovenal met een grote liefde voor paarden, haar uitlaatklep..
Danielle, ik hoop dat je nu je rust gevonden hebt en dat je samen met Droef en Nero wandelt, waar je ook mag zijn.. De familie en vrienden wil ik veel sterkte wensen deze tijd
lovehorses4
Geplaatst: 20-08-10 16:37
Omdat ik niet vaak op bokt ben, ken ik haar niet. Dit verhaal greep me erg aan, wat naar! Hopelijk is nu ergens waar ze geen verdriet meer heeft en waar ze haar rust heeft gevonden! Vrienden, familie, kenissen, bokkers en andere mensen die met Pollewoppy betroken waren: heel veel sterkte en kracht nu maar ook in de moeilijke tijd die komen zal!
Krieltje
Geplaatst: 20-08-10 16:55
Jeetje, ik krijg meteen kippenvel... Ik kende haar van bokt, van het borderlinetopic, en ik ben er stil van... Gecondoleerd voor de mensen die haar echt kenden. En ik hoop dat zij nu de rust heeft waar ze al die tijd naar zocht, en waarnaar ze zo hard op zoek was...
franka75
Geplaatst: 20-08-10 17:06
sparky 10 en lady fillou heel veel sterkte
franka75
Geplaatst: 20-08-10 17:09
Na vandaag is de rouw periode voorbij maar zo zal het niet voelen. ik heb ook meegelezen en misschien wel eens contact gehad dat weet ik niet meer. vandaag kon iedereen afscheid van je nemen en gaat het grote verwerken beginnen. en zal het genis steeds duidelijker worden . heel veel sterkte aan haar gezin familie en vrienden. ook mij heeft dit aan gegrepen en ook ik heb een kaarsje gebrand. aan de nabestaande wil ik zeggen dat ze altijd bij jullie zal zijn. en misschien gaan jullie dat ook merken.