Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ruiter1992 schreef:nou idd, op de site van Smit & Jones staat ook een bericht
natuurlijk is het lichtelijk apart dat cliënten ook bij hem thuis mogen komen, maar dat de 'slachtoffers' geen aangifte doen vind ik ook vreemd
nestle schreef:Idd het was allang duidelijk dat dit gewoon een beetje grappig ondeling in het topic was dus NIET ik herhaal NIET serieus
xkarien_ schreef:hmm.. ik zou me niet kunnen voorstellen dat dit echt waar is
(heb p&w gekeken) en ik zou ik zal eerlijk zijn over het slapen, als je het zo hoort van
ja dat kind slaapt bij keith, dan denk je wel even van.. oh okee...
maar zijn uitleg erbij dat precies dat kind misschien wel zelfmoord wil plegen en dan hulp nodig heeft vind ik gewoon zo sociaal van hem,dat hij zich dan 24/7 beschikbaar stelt.
en ook wat hij zelf zei, die personen die verhaal hebben gedaan van misbruik of whatever
die dikken het ten eerste aan, en je moet er rekening meehouden dat zij dus ook 'ziek' zijn geweest/ of nog zijn. en er zitten altijd mensen bij die aandacht ergens uit zoeken, en dingen zo overdrijven.
maar ik vind het ook zulke onzin dat er dingen worden beweert en dan meteen dingen worden gestopt enzo.
ik hoop persoonlijk dat de waarheid snel naar boven komt, en uiteindelijk family matters numero 3 gewoon kan worden uitgezonden!
Jannepauli schreef:In het programma van P&W zei Keith gisteren dat zijn cliënten "labiel, manipulatief, extreme aandachtzoekers" zijn.. hoe ervaar jij het dat zo iets over je gezegd wordt?