Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

poes schreef:Oei ben jij weer alleen?
Manou schreef:Een nadeel van alleen uit eten gaan is omdat je zelf niet in gesprek bent, je veel meer hoort wat er aan de tafels om je heen besproken wordt. En dat is soms wel erg persoonlijk wat mensen bespreken tijdens een maaltijd. Anderzijds heb ik ook wel eens gedacht na een etentje met een groep dat wij dat ook hebben gedaan.
Verder denk ik dat er meer dingen zijn die mij in het algemeen tegenhouden om uit eten te gaan dan specifiek gerelateerd aan alleen uit eten gaan.
poes schreef:Ik ben al vaker 4-5u gaan tafelen alleen. Boek mee, en verder zit ik veel te genieten. Het is anders maar liever alleen soms dan met iemand die dan dat soort keuken of zoiets net niet zo bijzonder vindt.
Zonnetje81 schreef:Apart hoe iedereen dat anders ziet.
Eten is voor mij een basis noodzaak. Uiteten is een uitje en moment dat je deelt met iemand om bij te kletsen. Dus ergens gaan eten om met een telefoon in mn hand te zitten kan ik dat net zo goed goedkoper thuis doen. Want ergens zitten om het zitten dat voel ik dus niet als: fijn. Ik ben ook altijd druk dus denk niet van ik ga nu lekker even ergens wat eten in mn eentje wat een bult geld kost.
poes schreef:Ik ben al vaker 4-5u gaan tafelen alleen. Boek mee, en verder zit ik veel te genieten. Het is anders maar liever alleen soms dan met iemand die dan dat soort keuken of zoiets net niet zo bijzonder vindt.