Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cremellogek schreef:Nee, ik ben slachtoffer van de affaire die er was. Nu op dit moment in de relatie is er geen sprake van een slachtoffer.
cremellogek schreef:Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..
Erg banketstaaf dit hoor!
poes schreef:Nou maar als jullie er geen respect voor hebben, moiet dat dan echt pagina's lang uitgesmeerd worden tot TS er dik gerust in is, heel de boel niet meer leest en iemand een OW vangt?
Is het weer verlofweek ergens?
tita schreef:waarom moeten er OW's geplaats worden volgens mij is niemand zo lelijk tegen haar
Citaat:sommige mensen passen in een slachtofferrol..............
Citaat:Misschien een tip (door mijn schoonzusje gegeven): gewoon zorgen dat je zwanger raakt.... blijft ie nl nog wel 2 jaar misschien bij je. Tenminste zolang kon mijn broer het toen nog redden
Citaat:Hoe kan je, jezelf zo laag inschatten???
Citaat:veel bed dingen te doen, spannende stetjes kopen, telkens doen alsof je die ander ben
of toch maar gewoon een dienstmeisje in huis nemen die ook dat soort taken moet verrichten.
Iets anders kan ik niet verzinnen na overspel van 4 jaar
Citaat:Citaat:Misschien is het toch wel zo dat ze voor de zekerheid van geld en spullen gaat, wie zal het zeggen.
Misschien profiteert ze nog van zijn centen en pakt wat ze pakken kan voordat het te laat is, want NOG een affaire kan je voor jezelf ook echt niet meer rechtvaardigen.
Misschien kleedt ze hem de komende jaren wel uit om hem daarna alsnog de deur uit te trappen.
Misschien trouwt ze nog wel met hem om hem vervolgens bij een scheiding te laten bloeden.
Misschien komen er ook nog wel kinderen, om na diezelfde scheiding hem ook nog leeg te trekken aan allimentatie.
Hm ja, dat zou in mijn ogen de enige redenen zijn die het rechtvaardigen.
Oh ja, nog wel 1; In de huwelijksnacht een kussen op zijn kop duwen.
Citaat:Ik denk eerlijk gezegd dat de TS niet eens doorheeft of wilt erkennen dat ze uberhaupt relatieproblemen heeft. Alles is goed en leuk aan haar vriend, en hij is zo lief, hij heeft immers toch haar verkozen boven die andere meid na 4 jaar.
Ik val met elk berichtje van de TS haast van mijn stoel van verbazing. Zo blind zijn, jeetje mina...
Citaat:Relatieproblemen? Wat dacht je van persoonlijke problemen.... Grappige kleine dingetjes als "zelfrespect", "eigenwaarde", "trouw aan jezelf"....
slimmerik schreef:Misschien een tip (door mijn schoonzusje gegeven): gewoon zorgen dat je zwanger raakt.... blijft ie nl nog wel 2 jaar misschien bij je. Tenminste zolang kon mijn broer het toen nog redden
tita schreef:Poes ik gaf antwoord op jouw vraag
Maar heb jij hetzelfde meegemaakt je bent een van de weinige die het kan begrijpen
Citaat:Citaat:
Citaat:
Misschien is het toch wel zo dat ze voor de zekerheid van geld en spullen gaat, wie zal het zeggen.
Misschien profiteert ze nog van zijn centen en pakt wat ze pakken kan voordat het te laat is, want NOG een affaire kan je voor jezelf ook echt niet meer rechtvaardigen.
Misschien kleedt ze hem de komende jaren wel uit om hem daarna alsnog de deur uit te trappen.
Misschien trouwt ze nog wel met hem om hem vervolgens bij een scheiding te laten bloeden.
Misschien komen er ook nog wel kinderen, om na diezelfde scheiding hem ook nog leeg te trekken aan allimentatie.
Hm ja, dat zou in mijn ogen de enige redenen zijn die het rechtvaardigen.
Oh ja, nog wel 1; In de huwelijksnacht een kussen op zijn kop duwen.
slimmerik schreef:slimmerik schreef:Misschien een tip (door mijn schoonzusje gegeven): gewoon zorgen dat je zwanger raakt.... blijft ie nl nog wel 2 jaar misschien bij je. Tenminste zolang kon mijn broer het toen nog redden
TS vraagt ervaringen in haar beginpost. Zo heeft mijn schoonzusje het opgelost toen ze vernam dat mijn broer vreemdging. Een ongeneeslijk ziek kind en een gebroken huwelijk is het resultaat.![]()
Zo kan het ook gaan...............
poes schreef:Je kunt het je wel eens afvragen en dit netjes formuleren, maar serieus zetten dat iemand écht persoonlijke problemen heeft en suggereren dat ze niet goed bij hun hoofd zijn...
Wie doet er dan laag?