En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

poes

Re: En zo stort ineens je hele droomwereld in..

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:35

Nou maar als jullie er geen respect voor hebben, moiet dat dan echt pagina's lang uitgesmeerd worden tot TS er dik gerust in is, heel de boel niet meer leest en iemand een OW vangt?

Is het weer verlofweek ergens?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:37

:oo waarom moeten er OW's geplaats worden volgens mij is niemand zo lelijk tegen haar dit is een rare situatie die met de week gekker wordt.

Hoe kun je er uberhaupt over nadenken om een paard aan te schaffen en al zou je het doen, dan plaats je zoiets niet hier

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:38

cremellogek schreef:
Nee, ik ben slachtoffer van de affaire die er was. Nu op dit moment in de relatie is er geen sprake van een slachtoffer.

Nu al geen sprake meer van? Dan heb jij je wel heel snel over een 'foutje' van 4 jaar heengezet.. Mijn ex is niet eens echt vreemdgegaan, alleen emotioneel en dan maar enkele weken. Wij hebben het toen ook nog geprobeerd maar het vertrouwen was, en bleef weg. Daarom is het nu ook mijn ex! En ik moet zeggen, ben nooit zo gelukkig geweest als zonder hem, en met mijn geweldige lieve, leuke nieuwe vriend! het beste wat ik deed was hem verlaten want dat vertrouwen komt gewoon nooit meer goed. Na een slippertje van 4 jaar komt dat waarschijnlijk helemaal nooit meer goed...

Wat is zijn uitleg geweest waarom hij dit gedaan heeft dan? Gebrek aan seks? Aan liefde? Kreeg jij de schuld van dat hij niet genoeg had?

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:40

cremellogek schreef:
Er vroegen een paar mensen hoe het met me ging, maarre dit gaat me nu te ver.
Ik heb geen zin om op deze manier aangevallen te worden terwijl ik zelf slachtoffer ben..
Erg banketstaaf dit hoor!

Laat ik even vooropstellen dat ik het met iedereen hier eens ben die zegt dat je hem een schop had moeten geven.

Maar ik vind dat er wel erg heftig gereageerd wordt hier. Als mensen nog willen dat de TS reacties blijft geven op vragen als 'zijn jullie bezig met de oorzaak van dit gebeuren' e.d. zal er toch wat minder heftig gereageerd moeten worden.
Je kan ook in 'normale' bewoording duidelijk maken dat je het er niet mee eens bent ipv de TS uit te maken voor 'blinde kip' enzo. Want dikke kans dat het topic dan gesloten wordt...

TS, zijn jullie ook bezig met het achterhalen van de oorzaak van de affaire? Waarom hij dat deed, wat kreeg hij bij haar wat hij niet kreeg bij jou etc?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:44

poes schreef:
Nou maar als jullie er geen respect voor hebben, moiet dat dan echt pagina's lang uitgesmeerd worden tot TS er dik gerust in is, heel de boel niet meer leest en iemand een OW vangt?

Is het weer verlofweek ergens?

Ik kan het wel snappen dat er nu heftig gereageerd wordt. Posten en dagenlang wordt er door diverse mensen met veel belangstelling aan TS gevraagd hoe het nu met haar is.

Post ze doodleuk dat de koop van een veulen niet doorgaat :? :?

En dan worden mensen die zich zorgen maken een beetje fel ja :j

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:44

tita schreef:
:oo waarom moeten er OW's geplaats worden volgens mij is niemand zo lelijk tegen haar

Rare situatie?
Hallo leef jij niet op aarde dan? Dit soort dingen gebeurt méér dan je denkt en iedereen weet, mensen verkondigen dit soort zaken niet zo graag, gek genoeg, want tschijnt dat de anderen daar nogal eens gek op kunnen reageren????
En deze reacties vind ik dus wel naar:

Citaat:
sommige mensen passen in een slachtofferrol..............

Citaat:
Misschien een tip (door mijn schoonzusje gegeven): gewoon zorgen dat je zwanger raakt.... blijft ie nl nog wel 2 jaar misschien bij je. Tenminste zolang kon mijn broer het toen nog redden :(:)

Citaat:
Hoe kan je, jezelf zo laag inschatten???

Citaat:
>;) veel bed dingen te doen, spannende stetjes kopen, telkens doen alsof je die ander ben

of toch maar gewoon een dienstmeisje in huis nemen die ook dat soort taken moet verrichten.

Iets anders kan ik niet verzinnen na overspel van 4 jaar

Citaat:
Citaat:
Misschien is het toch wel zo dat ze voor de zekerheid van geld en spullen gaat, wie zal het zeggen.
Misschien profiteert ze nog van zijn centen en pakt wat ze pakken kan voordat het te laat is, want NOG een affaire kan je voor jezelf ook echt niet meer rechtvaardigen.
Misschien kleedt ze hem de komende jaren wel uit om hem daarna alsnog de deur uit te trappen.
Misschien trouwt ze nog wel met hem om hem vervolgens bij een scheiding te laten bloeden.
Misschien komen er ook nog wel kinderen, om na diezelfde scheiding hem ook nog leeg te trekken aan allimentatie.

Hm ja, dat zou in mijn ogen de enige redenen zijn die het rechtvaardigen.
Oh ja, nog wel 1; In de huwelijksnacht een kussen op zijn kop duwen.

Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat de TS niet eens doorheeft of wilt erkennen dat ze uberhaupt relatieproblemen heeft. Alles is goed en leuk aan haar vriend, en hij is zo lief, hij heeft immers toch haar verkozen boven die andere meid na 4 jaar.

Ik val met elk berichtje van de TS haast van mijn stoel van verbazing. Zo blind zijn, jeetje mina...

Citaat:
Relatieproblemen? Wat dacht je van persoonlijke problemen.... Grappige kleine dingetjes als "zelfrespect", "eigenwaarde", "trouw aan jezelf"....

Stuk voor stuk héle nette adviezen en meningen, ja echt wel ...

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:46

Ik bedoel dus idd ook wat Slimmerik zegt. Het lijkt nu net alsof jullie gewoon doorgaan alsof er niks gebeurd is en dat is voor sommigen denk ik moeilijk te behappen. Zou je bv iets meer uitleg geven over hoe het nu écht gaat, dan hebben mensen een algemener plaatje en zijn ze misschien iets milder gestemd. Dat is ook wel zo fijn voor de mensen die advies hebben gegeven ;).

Nogmaals je bent niemand iets verplicht maar al die harde kritiek is voor jezelf ook niet fijn.
Laatst bijgewerkt door Sees op 08-09-09 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:47

Poes ik gaf antwoord op jouw vraag :D

Maar heb jij hetzelfde meegemaakt je bent een van de weinige die het kan begrijpen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:48

slimmerik schreef:
Misschien een tip (door mijn schoonzusje gegeven): gewoon zorgen dat je zwanger raakt.... blijft ie nl nog wel 2 jaar misschien bij je. Tenminste zolang kon mijn broer het toen nog redden :(:)

TS vraagt ervaringen in haar beginpost. Zo heeft mijn schoonzusje het opgelost toen ze vernam dat mijn broer vreemdging. Een ongeneeslijk ziek kind en een gebroken huwelijk is het resultaat. |(

Zo kan het ook gaan...............

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:50

Mijn ervaring is niet zo goed maar ja dat wilt de ts niet weten, heb advies gegeven hoe je je moet gedragen.
Laatst bijgewerkt door tita op 08-09-09 13:51, in het totaal 1 keer bewerkt

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:51

tita schreef:
Poes ik gaf antwoord op jouw vraag :D

Maar heb jij hetzelfde meegemaakt je bent een van de weinige die het kan begrijpen

Je hoeft niet alles meegemaakt te hebben om iets al of niet te begrijpen :n Niemand weet perfect hoe een ander iets ervaart en zich voelt.
Ik heb ook mijn mening over deze relatie en heb deze ook al aangebracht, maar TS mag fijn haar eigen keuzes maken, ik heb goddank al genoeg aan mijn eigen leven om in te prutsen wat dat betreft.

Denk je echt dat je mensen raakt met bovenstaande uitspraken zoals je wilt?

Adviezen over hoe je je MOET gedragen bestaan niet, elk moet dat voor zz uitmaken.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:53

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Misschien is het toch wel zo dat ze voor de zekerheid van geld en spullen gaat, wie zal het zeggen.
Misschien profiteert ze nog van zijn centen en pakt wat ze pakken kan voordat het te laat is, want NOG een affaire kan je voor jezelf ook echt niet meer rechtvaardigen.
Misschien kleedt ze hem de komende jaren wel uit om hem daarna alsnog de deur uit te trappen.
Misschien trouwt ze nog wel met hem om hem vervolgens bij een scheiding te laten bloeden.
Misschien komen er ook nog wel kinderen, om na diezelfde scheiding hem ook nog leeg te trekken aan allimentatie.

Hm ja, dat zou in mijn ogen de enige redenen zijn die het rechtvaardigen.
Oh ja, nog wel 1; In de huwelijksnacht een kussen op zijn kop duwen.

Dit is louter speculatie.
Het is imo niet vreemd dat mensen benieuwd zijn naar de beweegredenen om bij iemand te blijven??
En er moet toegegeven worden dat als er bij een update over hoe het gaat, gesproken word over het wel/niet aankopen van een veulen het toch wel een behoorlijk oppervlakkige sitiuatie word in de ogen van veel mensen.
Als ik relatieproblemen zou hebben, oh wacht, die heb ik trouwens, dan is het kopen of niet kopen van een veulen wel het laatste waar ik aan denk.

En ik snap dan eigelijk de hele opzet van dit topic niet, je kan erop wachten dat zulke reacties gegeven worden, zeker als er van die "golddigger" opmerkingen gemaakt worden, dat vriend van TS een huis met stallen voor haar koopt, flink geld verdient, e.d.
En TS kan dan wel "slachtoffer" zijn van zijn overspel, maar wie weet heeft zij hem wel in de armen van een ander gedreven??
100% waarheid zal hier toch niet gepost worden, dat geloof ik gewoon niet, sorry.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:53

Ik zou zeggen; Dump die kerel. Dat moet in deze situatie niet al te moeilijk zijn lijkt me.
Ik zou dit absoluut NIET pikken!! Je kan iemand niet op een ergere manier bedriegen dan nu is gedaan.
Er zijn zat mannen op de aardbol, en je moet deze relatie absoluut niet aanhouden vanwege je huis + daarbij je paarden.
Je kunt iemand zoiets toch niet vergeven? Die niet 1x is vreemdgegaan ofzo, maar iemand die gewoon al een paar jaar een andere relatie erbij heeft.
Nee meid, hoeveel je ook om deze jongen geeft... dit zal ik nooit pikken als ik jou was.

Succes ermee

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:54

Goeien-dagschotel , het hele blik verzuurde mutsen is wel opengetrokken zeg om even de eigen frustratie te projecteren op de TS :oo

Als iedereen nu eens begint met het besef dat elke persoon / relatie / aanleiding tot een bepaald gedrag en hoe daar verder mee omgegaan wordt , anders is.
Dat lijkt me een beter uitgangspunt dan het neerhakken van de TS. Ondanks alle beschuldigingen en aannames hoe verknipt zij wel niet moet zijn ,
is cremellogek hier zelf 1 van de weinigen die wel met gezond verstand en relativeringsvermogen , en met beide benen op de grond reageert.

Petje af daarvoor TS ! +:)+

Alleen al door je manier van antwoorden en omgaan met zulke walgelijke reacties bewijs je zelf dat er geen fluit van klopt ,
je staat er boven op een gezonde manier zo te zien en daarmee bewijs je meteen het ongelijk.

Je bent duidelijk geen bang vogeltje zonder eigenwaarde en weet ik wat , maar iemand die een ander mens nog een 2e kans gunt.
Of in ieder geval zelf je eigen fouten wilt maken i.p.v. alles maar over 1 kam scheren , zouden meer mensen moeten doen , hun eigen gevoel volgen +:)+

Geeft alleen maar aan dat je juist heel sterk bent en niet als een bange scheiterd het hazepad kiest.

De kans is groot dat een relatie hier niet overheen komt maar daarom hoeft de TS nog niet zo persoonlijk aangevallen te worden ,
sommige reacties zijn echt van een walgelijk laag niveau.

Vergeet niet dat de TS niemand kwaad doet met haar keuze , het is haar eigen verantwoordelijkheid :)

Zo belachelijk hard reageren is hooguit gepast als een ander de dupe is van een bepaalde situatie.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:55

Dit is een internetforum, we weten natuurlijk nooit hoe het echt is, TS wou haar hart luchten en ervaringen horen die haar sterkten in wat ze van begin af aan al wou: geloven dat ze bij hem kan blijven.

Zij heeft duidelijk geen zin om hier verder al te veel details te geven, en dat is ze ook niet verplicht.

Maar om dan iemand uit te maken voor blind, laag zelfbeeld ed. vind ik te ver gaan...

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:56

slimmerik schreef:
slimmerik schreef:

TS vraagt ervaringen in haar beginpost. Zo heeft mijn schoonzusje het opgelost toen ze vernam dat mijn broer vreemdging. Een ongeneeslijk ziek kind en een gebroken huwelijk is het resultaat. |(

Zo kan het ook gaan...............

Jeetje wat is dit triest zeg. Je zwanger laten maken zodat diegene bij je blijft vanwege het kind.
En wie word er weer de dupe van?? Een kind!!
Kinderen zijn geen dingen die je zomaar even ter wereld kan brengen, en zomaar even aan de kant kan leggen als het je niet uitkomt.
Behoorlijk triest vind ik dat sommige mensen toch zo met deze dingen omgaan. Bijna onmenselijk zou je zeggen.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:57

poes schreef:
Maar om dan iemand uit te maken voor blind, laag zelfbeeld ed. vind ik te ver gaan...

Ik maak haar niet uit, ik vraag het me oprecht af, hoe het met je zelfbeeld is gesteld als je blijft bij zo'n vent...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 13:59

Je kunt het je wel eens afvragen en dit netjes formuleren, maar serieus zetten dat iemand écht persoonlijke problemen heeft en suggereren dat ze niet goed bij hun hoofd zijn...
Wie doet er dan laag?

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:00

oh ik ken er ook eentje hoor, mijn ex schoonzusje heeft het ook geflikt, gewoon stiekem gestopt met de pil...

als mijn vent vervelend is dan dreig ik ook altijd een "debbie" te doen :+

Bravespots, ik heb het me ook afgevraagd hoor of ze misschien een laag zelfbeeld heeft, of wat heeft die jongen dat ze er zooooo graag bij wil blijven??
als het nou een huwelijk is van 25 jaar, tja, dan kan ik me er iets bij voorstellen, maar ze zijn 5 jaar samen geloof ik? dan ben je dus 90% van je relatie besodemieterd......

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:02

poes schreef:
Je kunt het je wel eens afvragen en dit netjes formuleren, maar serieus zetten dat iemand écht persoonlijke problemen heeft en suggereren dat ze niet goed bij hun hoofd zijn...
Wie doet er dan laag?

Wat als ik dat echt denk. Niet om de TS te beledigen, maar ik denk werkelijk dat ze persoonlijke problemen heeft hoor. Is dat dan laag? Als je het niet bedoeld als scheldwoord maar als serieuse opmerking...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:05

Een ding heb ik wel geleerd in de loop der jaren, iemand maakt zijn eigen beslissing ondanks het feit dat de omgeving soms al van verre aan ziet komen dat het wellicht niet slim is. Dat is de les die je dan zelf moet leren, soms op een hele harde manier. Misschien gaat het goed, misschien ook niet. Hoe dan ook, het is jouw weg TS en waar je, naar ik hoop, veel van zult leren. Ik hoop dat je gelukkig zult worden met of zonder die man.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 14:05

Aangezien de emoties hier nu nogal hoog oplopen, sluit ik dit topic voor overleg met de mods die wel over dit deel van Bokt gaan.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-09 11:22

De emoties liepen op het laatst hoog op, alles is ondertussen wel gezegd en TS heeft haar keuze gemaakt. We maken het slotje dus definitief.