Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pascal schreef:Blondie_ schreef:Dat doet het niet bij mij. ja als ik een halve gram in een keer in mn stop dan wel ja.
Nergens om drugs en alcohol mogen mensen gebruiken van mij, maar zodra je meedeelt aan het verkeer???
Als mijn kind, een vriend of wat dan ook word doodgereden of aangereden dan zal ik die persoon eigenhandig afmaken, ook al was het maar 1 glas of 1 punt.
Ik ben van mening moet je rijden dan blijf je helemaal nuchter, anders bel je een taxi!!
Jester_ schreef:zijn er mensen in jullie omgeving verslaafd?
Mijn broers zijn beide verslaafd. Nouja niet in zo'n mate dat ze altijd stoned zijn, maar ze kunnen toch echt niet zonder en blowen wel elke dag.
Hoe gaan jullie daarmee om? Ik kan het wel hebben, hun leven. Vind het wel jammer, want als ik dan met nieuwe mensne uit het dorp praat; ohja jou broers blowen toch? of wist je dat niet?
Ook zijn ze echt niet normaal dun meer, in gezicht valt de huid ook al in. toch vind ik dat ze het zelf moeten weten en hun keuzes.
Blondie_ schreef:"Kun je gaan hallucineren van cocaïne?
Cocaïne is geen bewustzijnsveranderend middel maar een stimulerend middel. Het krijgen van hallucinaties is géén effect van cocaïne maar kunnen wel ontstaan als gevolg van cocaïnemisbruik. Dat komt dan vooral door overprikkeling van het schrikcentrum in de hersenen."
Bron: jellinek
MarcoBorsato schreef:Je denkt dat je beter rijd met coke.
MarcoBorsato schreef:Het zit m niet in de kick. Van een beetje coke voel je je gewoon wat frisser, wat helderder. Dat noem ik geen kick. Maar wel kansloos.
Blondie_ schreef:MarcoBorsato schreef:Je denkt dat je beter rijd met coke.
Denk dat ik zelf wel beter weet wat ik denk? en ik weet wel zeker dat ik met coke niet overmoediger word, misschien bij anderen wel maarja drugs werkt niet bij iedereen hetzelfde toch![]()
dwaallicht: ten eerste heb het niet NODIG. ik doe het gewoon omdat ik het lekker vind, meer energie, geen slappe spieren, zin om te banketstaaf, kan beter/dieper nadenken. ben van mezelf nogal lui aangelegd soms dus bv. kan mezelf dwingen om mn kamer op te ruimen en daar de hele avond over doen, of een snufje nemen en binnen een uur is mn kamer "vanzelf" opgeruimd
Ik oordeel niet over je (probeer ik) maar heb vrienden gehad die ook zo zijn begonnen. Sommige konden op tijd stoppen en hadden niet meer nodig, maar een aantal raakten toch verslaafd. Blondie_ schreef:"Kun je gaan hallucineren van cocaïne?
Cocaïne is geen bewustzijnsveranderend middel maar een stimulerend middel. Het krijgen van hallucinaties is géén effect van cocaïne maar kunnen wel ontstaan als gevolg van cocaïnemisbruik. Dat komt dan vooral door overprikkeling van het schrikcentrum in de hersenen."
Bron: jellinek
Blondie_ schreef:MarcoBorsato schreef:Je denkt dat je beter rijd met coke.
Denk dat ik zelf wel beter weet wat ik denk? en ik weet wel zeker dat ik met coke niet overmoediger word, misschien bij anderen wel maarja drugs werkt niet bij iedereen hetzelfde toch![]()
pharagirlke schreef:Zonde, zag net in je profiel dat je een hele knappe meid bent... Je zou de wereld aan je voeten kunnen hebben liggen maar je kiest er voor om onder de grond te kruipen...