Frouk schreef:dees_daan schreef:tuurlijk, maar jij probeert het iig! er zijn er genoeg die het geld in je handen gooien en kijk zelf maar hoeveel het is en of het klopt.. en dat vind ik onbeschoft.. het hoort bij het kassawerk.. ik had er eerst ook moeite mee, maar nu gaat het goed.. ik had ook kunnen denken ach waarom zou ik het leren als ik het ook zo in de handen van een klant kan smijten..
ik moet eerlijk zeggen dat als iemand dat bij mij doet, en het bedrag klopt in mijn voordeel niet, dan zeg ik niets, dan hadden ze maar terug moeten tellen, en het na moeten kijken ipv het zo neer te gooien.. misschien dat ze het dan eens leren.. het hoort bij het klantvriendelijk zijn, ik heb liever dat iemand het probeert, en dat het wat langer duurd, dan dat ze de moeite niet nemen om het terug te tellen..
Precies, ben ik het helemaal mee eensIk werkte achter een kassa die niet voor je uitrekende hoeveel je terug moest geven en je hebt het zo geleerd
Als kassieres mij nu ook teveel terug geven, dan is dat hun probleem en niet het mijne, moeten ze maar beter leren tellen.
laatst ook kreeg ik meer terug dan ik betaald had, hoe stom kun je zijn
en actie in de winkel waar ik werkte: Man komt winkel binnen en loopt naar tijdschriften, probeert onopvallend erotischblad uit het schap te trekken en gaat naar de rij. Ik scan blad en leg m met de voorkant omhoog (onbewust) op de balie. De man wist niet hoe snel hij m zelf weer om ging draaienEn hij wilde een elastiekje en een tasje, kon hij eerst het tijdschrift oprollen en daarna in het tasje stoppen
'meneer, de elastiekjes liggen daar'

dat heb ik met klanten met seksueel getinte films

Die doen het ook opvallend tussen andere dvd's.
Ik ben gemeen, ik leg ze altijd bovenop.

Nog erger is wanneer de prijs niet blijkt te kloppen en ik naar boven moet bellen voor een prijswijziging.
Collega zegt dan "aaaaaa, een erotisch filmpje". Ik moet dan me lach inhouden.