PineApple schreef:Evelli schreef:
Die is ergOmg..wat een knurft
Probeert hij bij 1 min 12 nou een afstandsbediening in z'n reet te drukken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
zou haar echt niet meer kwijt willen, zo'n lief mens
BoGi schreef:Een afknapper: Ik werkte bij een bedrijf waar ik de collega ontmoette. Tijdens gesprekken in de pauze en buiten de werktijden, over kinderen gehad. Zoals ik in het leven sta, wil ik geen kinderen van mezelf (dit heb ik letterlijk gezegd) (heb al met al 7jaar relaties gehad, waarbij er absoluut geen belangstelling voor kinderen was). Wel een paar keer buiten werktijd afgesproken met z'n 2en. En na een stuk of 5 keer:
Hij: "Ik moet je wat vertellen..."
ik: "Nou vertel"
H: "Ik denk dat je nu afknapt.. ik heb 2 kinderen"
i: "Dat klopt, ik knap nu af... Je had vanaf het begin eerlijk kunnen zijn en ik vind het heel erg dat jij je kinderen voor mij verzwijgt. Dus nee, niet het feit dat je kinderen hebt, dat ik afknap.. maar wel omdat jij niet eerlijk bent geweest vanaf het begin"
H: "Dus als ik had gezegd vanaf het begin af aan dat ik 2 kinderen heb... dan was je niet afgeknapt?"
i: "Dat zul je dus nu niet meer weten.."
Je bent toch trots op je kids? En als je het samen gewoon over kinderen algemeen hebt en er wordt gevraagd waarom je nog geen kinderen hebt en je geeft daarop je eigen antwoord, schijt je toch niet in je broek om eerlijk te zijn over je eigen leven en keuzes. Dus ook over je kinderen??![]()
![]()
![]()
![]()
En wat ik helemaal jammer vind, is dat hij wist dat ik wel van kinderen hield/hou, aangezien ik met kinderen werk, waar ik vol trots over vertelde.

Duhelo schreef:als de man de moeite waard is knap je daarvan toch niet af?
blijkbaar is hij niet zo de moeite waard
ikzelf zou afknappen als ze bij de eerste date vertellen dat ze kinderen hebben, klinkt dan net of ze mij al de rol van nieuwe mama in mijn schoenen willen schuiven ... nee, bleh, dank u
_Yasmine_ schreef:als het nu toevallig over kinderen gaat vind ik dat je het wel kan/ hoort te vertellen

xKatleentjex schreef:Ik vind dat het juist enorm belangrijk is, in het belang van de kinderen, dat er direct open kaart gespeeld wordt over de kinderen.
Liefde voor kinderen kweek je niet zomaar aan, er zijn mensen die kunnen houden van iemands anders kinderen als een mama, er zijn er die er mee kunnen opschieten als een vriendin, maar er zijn er ook die geen kinderen willen en er absoluut niet mee kunnen omgaan, en die gevoelens verander je niet zomaar even.
Stel ik ben van de derde categorie, ik kom iemand tegen en die heeft een kind. Jammer dan, maar hoe perfect hij misschien zou gebleken zijn als ik hem beter had leren kennen, als dat kind er dan een 'mama' bijkrijgt die duidelijk in haar gedrag laat merken 'eigenlijk wil ik alleen jouw papa en ben jij maar een blok aan mijn been', dan is dat absoluut niet goed.
Als de papa dan toch niets zegt over zijn kinderen, en ik word holderdebolder verliefd, en dan komen de kinderen pas aan bod, dan kan dat een gigantische teleurstelling zijn, of juist het "ok het is omdat ik je zo geweldig vind, ik zal dat blok aan je been er maar bijnemen". Wederom alleen aan jezelf gedacht en je/het kind is er de dupe van.
) zou ik toch geen partner willen die er zo over denkt. Ook niet als die er dan op termijn van leert houden, ik zou me bezwaard voelen als hij het kind 'erbij nam', zowel naar mijn partner toe als naar het kind.
! Letterlijk zeggen dus! liliputter schreef:Mannen en hints is een verloren zaak! Letterlijk zeggen dus!
)
maar ik moest er zo hard om lachen