Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pebblesther schreef:Paintlinger: dat is inderdaad niet zo slim van je
Is het je ook niet opgevallen toen je voor het laatst een vakantie boekte? want dan moet hij nog geldig zijn minimaal 3 maanden nadat je terug naar huis gaat bij sommige reizen.
En inderdaad zoals MSQuincyTE zegt: ik heb de laatste keer ook bericht gekregen van de gemeente: Let op, over 2 maand verloopt je ID kaart.
Maargoed, is nu niks meer aan te doen. In ieder geval succes met afrijden de volgende keer!!
_Nadine_ schreef:Ik ben vanochtend geslaaaaaagd!!!![]()
![]()
En morgen jarig, dus er wordt hier dubbel gevierd!!
siskeh schreef:oehhh gefeliciteerd!
en ook vast voor morgen![]()
ben ook geslaagd, maar alleen nog maar voor mn theorie!!
kantje boord ook, 6 fout!
dr zat ook een meisje voor haar 9e keer, had de vorige keer 19 fout![]()
overigens was ook maar 2/3 geslaagd! eigenlijk wel weinig!
en die inzichtvragen zijn echt een crime!
gaan veul ste snel
maar ik ben er vanaf!!
nu hopen dat de praktijk net zo goed gaat!
Fantabulouss schreef:Ik heb vanochtend in de trein weer 2 proefexamens theorie gemaakt, maar had weer 8 fout..moet echt nog ff doorleren... volgende week donderdag heb ik em...
Kimmie_girl schreef:babli schreef:Ik moet 9 maart afrijden om 8 uur sochtends ben nu al zenuwachtig, vind het echt een rottijd midden in de spits op maandagochtend.
Sommige mensen zeggen dat je hier je voordeel mee kan hebben, maar ik zie er alleen maar nadelen in.
Degene die zijn geslaagd : gefeliciteeeeeeeeeerd!
Stel dat je in de file stadan is je rijtijd zo voorbij
Paintlinger schreef:Grrrrrrr. Heb geen examen kunnen doen.
Mijn ID is niet meer geldig.......
Ben vorige week 3x in het ziekenhuis geweest en er is toen niks over gezegd.
(Ja ik weet dat ik het zelf ook had kunnen zien...maarja, als het vorige week nog 'goed' was...dan sta je daar niet bij stil...)
Ik kan nu pas 3 maart weer.... fijn dan moet ik al die stomme gevaarkerkenningsvragen erbij doen.
*zucht* zo haal ik het nooit.....
Ik baal als een stekker.......
martina1 schreef:Ik ben geslaagdben nu echt zo opgelucht. Was mijn eerste keer, dus nu hou ik eindelijk weer eens geld over.
xelx schreef:Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaagd !![]()
Whoehoe.. wat een opluchting!
smurfje schreef:weer een geslaagde dag dus vandaag
ik wil ook!! vrijdag mag ik weer gaan rijden na 3 maanden,
zou ik het nog kunnen??
Pebblesther schreef:Paintlinger: dat is inderdaad niet zo slim van je
Is het je ook niet opgevallen toen je voor het laatst een vakantie boekte? want dan moet hij nog geldig zijn minimaal 3 maanden nadat je terug naar huis gaat bij sommige reizen.
En inderdaad zoals MSQuincyTE zegt: ik heb de laatste keer ook bericht gekregen van de gemeente: Let op, over 2 maand verloopt je ID kaart.
Maargoed, is nu niks meer aan te doen. In ieder geval succes met afrijden de volgende keer!!
merel90 schreef:Wat ontzettend vervelend paintlinger!
Geslaagden weer gefeliciteerd, gezakten heel veel succes en laat de moed niet zakken!
Ik ben vanochtend voor de 4e keer opgeweest, en ben EINDELIJK geslaagd!!![]()
![]()
_Florien_ schreef:Vanmorgen afgereden en....
Geslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagd!![]()