Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
leandrotje schreef:ik weet niet of het goed is voor mezelf om dit hier te typen want jullie zijn er vel tegen
leandrotje schreef:ik weet niet of het goed is voor mezelf om dit hier te typen want jullie zijn er vel tegen maar ik ben nu 18,5 en heb al 2 jaar een relatie met mijn vriend van nu 34. wij kregen dus wat met elkaar toen ik al 16 was en bijna 17. we zijn nu nog steeds blij met elkaar, ik woon bij hem in en alles gaat goed. mijn ouders accepteren het en wij zijn gelukkig. hij had trouwens voor mij ook een 10 jarige relatie maar die heeft hij dus verbroken voor mij. tussen die 2 relaties heeft nog wel 1 jaar gezeten.
Njen schreef:Nou ik ben er niet tegen hoor, ben blij dat je er gelukkig mee bentZoals ik hier al eerder zei, ik lig vaak op 1 lijn met oudere mannen, maar ik wil er geen relatie mee
Maar mocht nou mijn perfecte vent daartussen zitten laat ik hem niet voor de deur staan hoor
Annemarie89 schreef:Hm andersom zie je het toch eigelijk nooit hé, ik zou me ook niet kunnen voorstellen met een veel jongere vent te gaan, terwijl met een oudere zie ik het wel gebeuren. (en dan heb ik het over tot 5 jaar ouder, geen 30 jaar haha)
Nouks schreef:Je ligt vaak op één lijn met oudere mannen, maar zou geen relatie met ze willen bij voorkeur? Dus dan ga je liever een relatie aan met een jongere vent waarmee je minder op één lijn ligt?
Karin schreef:Ik heb het grafiekje gevonden. Blijkbaar toch uit een Nieuw-Zeelands blad uit 2001. Maar ik weet zeker dat ik een paar jaar eerder in Australië een artikel heb gelezen waarin de leeftijden 19 (voor mannen) en 40 (voor vrouwen) werden genoemd.
natural_ schreef:toch zitten er denk ik voor de mannen wel 2 voordelen aan.. de meisjes zijn aan het uitproberen en denk dat ze wel voor veel dingen in zijn
natural_ schreef:Precies, maar mannen en vrouwen zijn ook niet te vergelijken vind ik..
Nouks schreef:Njen schreef:Nou ik ben er niet tegen hoor, ben blij dat je er gelukkig mee bentZoals ik hier al eerder zei, ik lig vaak op 1 lijn met oudere mannen, maar ik wil er geen relatie mee
Maar mocht nou mijn perfecte vent daartussen zitten laat ik hem niet voor de deur staan hoor
Je ligt vaak op één lijn met oudere mannen, maar zou geen relatie met ze willen bij voorkeur? Dus dan ga je liever een relatie aan met een jongere vent waarmee je minder op één lijn ligt?
natural_ schreef:dus dan krijg je sneller dat mannen met onvolwassen gedachtes
natural_ schreef:Éven op die grafiek; Dat is dan alleen op sexueel gebied, het beste is dus in bed een man van tussen de 20 en 25 en een vrouw van 40+?.. Dit weet zeker niemand? Heb het namelijk nog niet echt een keer gehoord ofzo hihi
Huertecilla schreef:natural_ schreef:dus dan krijg je sneller dat mannen met onvolwassen gedachtes
Oefffffffff...... over subjectieve waardeoordelen gesproken; daar sta je met twee voeten diep in die valkuil.
hc
natural_ schreef:Huertecilla schreef:
Oefffffffff...... over subjectieve waardeoordelen gesproken; daar sta je met twee voeten diep in die valkuil.
hc
Hoezo met twee voeten diep in die valkuil?
Huertecilla schreef:Het is eveneens heel logisch dat de niet meer piep-vrouwen zich door de jongere modellen bedreigd voelen en om zich heen meppen.
hc