Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

_Skess_ schreef:had me bijna laten ompraten...hij klonk zo zielig, maar dat deed hij eergisteren ook. Zielig doen en dan toch met haar afspreken...Maar ben toch hard geweest hoe moeilijk dat ook was
Ik snap hoe je je voelt.. Mijn vriend had het ook uitgemaakt na bijna 3 jaar.
_Skess_ schreef:Als hij me echt terug wilt dan moet hij laten blijken dat hij nog wel te vertrouwen is. En dat gaat hem heel veel energie kosten.

_Skess_ schreef:Als hij me echt terug wilt dan moet hij laten blijken dat hij nog wel te vertrouwen is. En dat gaat hem heel veel energie kosten.
Chikiboy schreef:_Skess_ schreef:Als hij me echt terug wilt dan moet hij laten blijken dat hij nog wel te vertrouwen is. En dat gaat hem heel veel energie kosten.
Wat ik hier allemaal lees ....gewoon gek hoor.... Hoe kan je er in hemelsnaam nog maar over nadenken om eventueel (zelfs al denk je er nog maar over nu en het niet schriftelijk wil toegeven) een toekomst met hem op te bouwen...
Je weet nu toch goed dat ze elkaar al vaker hadden gezien...en dan hand in hand lopen... Ze hebben jou bedrogen, nachtelijke MSN afspraken, en hij verkiest met haar uit te gaan terwijl dat jou volledig kapot maakt, je je examens doet verknoeien, etc...
Allez zeg...ik kan echt niet geloven dat je zelf zo st"m gaat zijn om terug opnieuw met hem te beginnen. Doe je OGEN toch eens open...
Hem vertrouwen ga je toch echt nooit meer, geloof me...Bovendien weet hij nu ook hoe makkelijk je te misleiden ben t en hoe makkelijk hij je bedriegen kan.
We spreken elkaar binnen enkele jaren wel weer....spijtig dat je ondertussen de beste jaren van je leven nog aan hem gaat vergooien (jaja...ik zie wel waar dit naartoe gaat...)
Maar ja...je moet het zelf beleven om te leren uit je eigen fouten !
Succes ermee en sterkte....