Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hollyleaves

Re: Vriend wil afspreken met ex, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:07

En verder heb jij nog altijd niks meer gehoord? Hij heeft je ook gewoon niks laten weten whatso-ever over de date e.d. En dan te bedenken dat hij eerder nog aan komt huilend aan de telefoon dat hij er spijt van heeft. Pfffff.
Zou echt te rot zijn als ze al eerder hebben afgesproken, wat jij nu vermoed zeg.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 21:28

meisje
ben een stille meelezer
maar wat stinkmodder Ach gut

heel veel sterkte en dat je maar weet dat er veel bokkers achter je staan!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 22:11

"Vriend" belde net op en vertelde dat er niets was gebeurd. En dat hij haar vreselijk vind...Ze probeerde dingen bij hem maar hij ging niet akkoord.

Heb hem toch maar even geconfronteerd met het "handje in handje lopen" en " samen erg veel lol hebben". Hier zag hij het gevaar niet van in, want dat was volgens hem echt vriendschappelijk..yeah right...

heb hem gezegt dat hij GOED mag nadenken over wat hij nou uiteindelijk wil en dat ik eigenlijk welk klaar met hem ben!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:13

sjonge jonge jonge Doriek
Hij heeft nu door wat ie heeft weggegooit.
je voelt pas wat je mist, als je het niet meer hebt he

Joonsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:14

Ik zou de telefoon niet eens meer oppakken Bloos
Als hij zo nodig dingen uit wil leggen, komt hij maar naar mij toe (maar zo ben ik dan)

Voet bij stuk houden, niet toegeven inderdaad. Je hebt 'm van te voren gewaarschuwd!

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:16

Inderdaad Joonsel! Ja
Gewoon lekker koppig doen, ongeinterreseerd.
"hard-to-get" om het zo maar te noemen.
Hij moet spijt krijgen, en niet zo'n beetje ook niet Clown Bloos

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:18

Beetje tegenstrijdig, wel hand in hand lopen en veel lol hebben en dan zeggen dat hij haar vreselijk vind. Ammehoela.
Meid, hou die vent alsjeblieft van je af, die kun je echt niet meer vertrouwen hoor als hij jou zo makkelijk 'weggooit'

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 22:18

had me bijna laten ompraten...hij klonk zo zielig, maar dat deed hij eergisteren ook. Zielig doen en dan toch met haar afspreken...Maar ben toch hard geweest hoe moeilijk dat ook was Verdrietig

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:20

_Skess_ schreef:
had me bijna laten ompraten...hij klonk zo zielig, maar dat deed hij eergisteren ook. Zielig doen en dan toch met haar afspreken...Maar ben toch hard geweest hoe moeilijk dat ook was Verdrietig

Ja dat is vast heel erg moeilijk! Ach gut Ik snap hoe je je voelt.. Mijn vriend had het ook uitgemaakt na bijna 3 jaar.
We zijn nu wel weer bij elkaar, maar dat van mij was weer een heel ander verhaal.
Het is heel erg moeilijk, maar je moet echt niet toegeven hoor! Laat die worst maar eens voelen!!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 22:21

Had echt zoiets van: "Kom hier ik hou van je!" maar teveel dingen hielden me ook weer tegen...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:22

Ja snap ik Ja
En tuurlijk hou je nog van m, maar hij moet nu moeite voor jou gaan doen, jij ab-so-luut niet voor hem hoor!
Let him feel, what you have felt.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:24

Als hij dan echt van jou houdt dan had hij uberhaupt niet met haar moeten afspreken. Dan had hij het moeten afblazen.
En dan nog schijnheilig doen over het handje in handje lopen. Iemand die je vreselijk vindt ga je niet handje in handje mee lopen.

Hoe moeilijk het ook is... sterk blijven. Deze jongen verdient jou absoluut niet!

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-08 22:26

Als hij me echt terug wilt dan moet hij laten blijken dat hij nog wel te vertrouwen is. En dat gaat hem heel veel energie kosten.

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:34

Meis je hebt super goed gereageerd, wat een l*l om jou zo te durven bellen...

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:38

Wat een zakkenwasser... eerlijk waar.

Die ''vriendin'' zou ik sowieso maar gauw contact mee verbreken. Ik zou haar vertellen dat ze een akelige, valse sl*t is en dat is 't dan.
En die ''vriend''... nou, die kan ook maken dat ie wegkomt. Daar zou ik ook niks meer mee willen. Je moet 't zo zien; zo loopt hij nog gezellig te doen met haar terwijl jij je kl*te voelt... en zo hangt ie weer te slijmen aan de telefoon. Het interesseert hem weinig wat JIJ voelt, hij denkt alleen maar aan zichzelf.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 22:48

_Skess_ schreef:
Als hij me echt terug wilt dan moet hij laten blijken dat hij nog wel te vertrouwen is. En dat gaat hem heel veel energie kosten.

Ja
en veel moeite!
Ik zou sowieso een maand wachten! Maar dat is natuurlijk wel erg moeilijk..

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:34

Heel goed van je dat je even hard to get speelt, kan me voorstellen dat je nog heel veel gevoelens voor hem hebt, maar wees wijs en neem hem niet (meteen) terug, ik kan je garanderen dat het zelfde liedje dan over een tijdje weer begint met een andere ex of vriendin of wat dan ook,

Hij zal toch echt even tot zijn botte hersencelletjes (als hij die nog heeft), moeten laten doordringen dat hij heeeeeuul fout zit en hij DAT dus net even NIET kan flikken, kom nou, beetje respect graag heey pffff sukkel Stoom uit je oren

Sterkte met wat nog gaat komen meid, ik hoop dat je een beetje helder kan blijven denken en niet in zijn praatjes en krokodilletranen trapt Sigaar

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 23:43

Boh boh heb een dag niet gekeken
ga morgen weer terug lezen maar zoals ik begrijp heefd hij er spijt van en wilt hij jou terug? En jij houd voet bij stuk. Goed zo meid jij bent de baas nu jij heb nu de touwtjes in handen.
Ik ga je niet zeggen laat hem los enz nee , je heb een lange relatie gehad en is altijd leuk geweest (ups en downs komt bij iedereen voor ) hij heefd jou vertrouwen flink geschaad. Dat gaat niet binnen een maand over, erger nog ik kan je uit ervaring zeggen dat je nu uiltijd een soort van wantrouwen blijft houden ook bij eerlijke jongens. Ik heb nog steeds als mn vriend te laat thuis is van zn werk word ik al gespannen , zo erg dat ik zn telefoon ga checken enz. Terwijl ik weet dat hij me nooit zal beliegen en bedriegen ( maar zeg nooit nooit denk ik dan weer )
Komt misschien ook door het geen wat mn ex allemaal geflikt heefd , dat was het nadeel van overal doorheen slapen

Chikiboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 07:12

_Skess_ schreef:

Wat ik hier allemaal lees ....gewoon gek hoor.... Hoe kan je er in hemelsnaam nog maar over nadenken om eventueel (zelfs al denk je er nog maar over nu en het niet schriftelijk wil toegeven) een toekomst met hem op te bouwen...

Je weet nu toch goed dat ze elkaar al vaker hadden gezien...en dan hand in hand lopen... Ze hebben jou bedrogen, nachtelijke MSN afspraken, en hij verkiest met haar uit te gaan terwijl dat jou volledig kapot maakt, je je examens doet verknoeien, etc...

Allez zeg...ik kan echt niet geloven dat je zelf zo st"m gaat zijn om terug opnieuw met hem te beginnen. Doe je OGEN toch eens open...

Hem vertrouwen ga je toch echt nooit meer, geloof me...Bovendien weet hij nu ook hoe makkelijk je te misleiden ben t en hoe makkelijk hij je bedriegen kan.

We spreken elkaar binnen enkele jaren wel weer....spijtig dat je ondertussen de beste jaren van je leven nog aan hem gaat vergooien (jaja...ik zie wel waar dit naartoe gaat...)
Maar ja...je moet het zelf beleven om te leren uit je eigen fouten !

Succes ermee en sterkte.... Ach gut

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:04

Ik weet niet hoe deze jongen normaal doet en weet ook niet of het hand in hand lopen een normaal iets voor hem is. Zie genoeg jongens die dit uit gewoonte doen om hand in hand te lopen zonder bijbedoelingen. Stel dat hij normaal nooit snel hand in hand loopt met zijn vriendin dan zou het idd raar zijn om het nu wel te doen. Zelfde als dat de ene wel bekenden om de hals vliegt en een ander wat afstandelijker doet.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:15

Je wist dat je ze zou kunnen zien als je die inkt ging halen dus waarom dan nog de verrassing daarvan? Je was denk ik gewoon op zoek naar een bevestiging van je gevoel....
Je weet nu hoe die is en dat hij dus gewoon de dingen compleet anders ziet dan jij. Op het moment dat jij hem terug neemt zal daar geen verandering in komen want je hebt dit ook allemaal geslikt..

lijntje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 08:46

meid, laat je neit zo gebruiken.
hij is duidelijk niet te vertrouwen. zijn fout, maar ik zou hem geen 2e kans geven.
komt er straks een knapppe bonde dame langs wapperen, fladdert hij daar weer achteraan.

Ilzas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:02

Chikiboy schreef:
_Skess_ schreef:

Wat ik hier allemaal lees ....gewoon gek hoor.... Hoe kan je er in hemelsnaam nog maar over nadenken om eventueel (zelfs al denk je er nog maar over nu en het niet schriftelijk wil toegeven) een toekomst met hem op te bouwen...

Je weet nu toch goed dat ze elkaar al vaker hadden gezien...en dan hand in hand lopen... Ze hebben jou bedrogen, nachtelijke MSN afspraken, en hij verkiest met haar uit te gaan terwijl dat jou volledig kapot maakt, je je examens doet verknoeien, etc...

Allez zeg...ik kan echt niet geloven dat je zelf zo st"m gaat zijn om terug opnieuw met hem te beginnen. Doe je OGEN toch eens open...

Hem vertrouwen ga je toch echt nooit meer, geloof me...Bovendien weet hij nu ook hoe makkelijk je te misleiden ben t en hoe makkelijk hij je bedriegen kan.

We spreken elkaar binnen enkele jaren wel weer....spijtig dat je ondertussen de beste jaren van je leven nog aan hem gaat vergooien (jaja...ik zie wel waar dit naartoe gaat...)
Maar ja...je moet het zelf beleven om te leren uit je eigen fouten !

Succes ermee en sterkte.... Ach gut

Ja Ja Ja

En je kan wel eigenwijs denken van: "ja, maar jullie hebben makkelijk praten IK hou van hem en ik doe het lekker toch"

Maar zijn gedrag weerspiegelt totaal niet dat ie van jou houd, rekening houdt met jou. Wat Chikiboy zegt: de beste jaren van je leven!
Laatst bijgewerkt door Ilzas op 07-11-08 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:03

Ik vind het geweldig dat je volhoudt! Een man man mag je nooit zo laten voelen ...

Wat een *peuuuuuuuuut*

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 09:05

hey dorieke..

Ik moet vanmiddag nog na zwolle, waaar ergens steekt hij over? (oho geintje hoor)
Wat een lamlul zeg dat die dan hand in hand gaat lopen ,vind ik wel te ver gaan..
Kijk dat hij afspreekt met ex moet hij zelf weten vind ik..je kunt namelijk niet voor iemand anders bepalen wie die wel of niet mag zien..
maargoed om nou gelijk het handje van je ex te gaan vasthouden...nee laat maar..

heel veel sterkte meid..en sta vooral achter je punt.