Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hagelslag schreef:Tancreda4 schreef:Gisteren een extra grote en dure katte bak gekocht, want dan kan het deurtje erin blij en maar wel nog mijn mega kat er helemaal in. Tegen stank. Alleen om te wennen moet het even zonder deurtje want die kent het niet. Dus die wilde ik er uit halen. En omdat het mega moeilijk ging heb ik t deurtje nu per ongeluk gesloopt..... en dus kan ik het deurtje nooit meer gebruiken, hetgeen waarvoor ik deze kattenbak kocht
Welke heb je gekocht?
Wij hebben 3 van deze staan.
Volgens mij nu al 3 jaar en alle 3 katten passen er goed in.
Qua prijs/stank gaat het
[ Afbeelding ]
Iig als het om nagelbijten gaat. Binnenkant wang en lippen zijn t nu altijd

Polarize schreef:Die trek ik er ook af, al is het dan niet door de dwang van het nagelbijten maar omdat ik ze voel zitten en echt door kan draaien door dat gevoel. 1x professioneel laten zetten en nooit weer
Boheme schreef:Polarize schreef:Die trek ik er ook af, al is het dan niet door de dwang van het nagelbijten maar omdat ik ze voel zitten en echt door kan draaien door dat gevoel. 1x professioneel laten zetten en nooit weer
En zo een fidget ring. Ik heb er 2 en ik bijt veel minder op mijn nagelriemen en voor angst helpt die bij mij ook goed.
Polarize schreef:Volgens mij is mijn klas echt in een permanente staat van verwarring als het om ons rooster gaat, elke zondagavond is het stress over wat we maandag eigenlijk moeten doen
Polarize schreef:Ik heb volgens mij permanente littekens op de binnenkant van mijn wangen met hoe erg ik daarop kauwde, daardoor ook die siliconen kauw ketting omdat het echt erg was![]()
Nu met mijn nagels merk ik dat ook aan de huid er omheen begin te bijten en het voelt echt niet fijn meer, dus een oplossing vinden wordt lastig
En nee van die anti-bijt nagellak werkt totaal niet, ik ga daar vol doorheen. Ik overweeg nu om er een subtiel kleurtje op te doen, in de hoop dat het gevoel anders wordt en ik daardoor kan stoppen, maar bij eerdere pogingen gebruikte ik dat om met mijn tanden de nagellak eraf te schrapen.
Ik gooi did vol op mn autisme/adhd, en het is echt één van de minst leuke dingen die erbij komen kijken
xPabloBokt schreef:Polarize schreef:Ik heb volgens mij permanente littekens op de binnenkant van mijn wangen met hoe erg ik daarop kauwde, daardoor ook die siliconen kauw ketting omdat het echt erg was![]()
Nu met mijn nagels merk ik dat ook aan de huid er omheen begin te bijten en het voelt echt niet fijn meer, dus een oplossing vinden wordt lastig
En nee van die anti-bijt nagellak werkt totaal niet, ik ga daar vol doorheen. Ik overweeg nu om er een subtiel kleurtje op te doen, in de hoop dat het gevoel anders wordt en ik daardoor kan stoppen, maar bij eerdere pogingen gebruikte ik dat om met mijn tanden de nagellak eraf te schrapen.
Ik gooi did vol op mn autisme/adhd, en het is echt één van de minst leuke dingen die erbij komen kijken
Ik heb ook jaren nagels gebeten (ook AuDHD hier) en ik heb nu een paar jaar biab. Is dat misschien een optie voor jou? Daar kún je niet doorheen bijten al zou je het willen
de combi kunstopleiding en paardensport is al niet goedkoop
Berdien schreef:Dat de buurkat op mijn zorgvuldig gevoerde en gekoesterde tuin-vogels jaagt
Vrees ook voor m’n nieuwe loungeset, dat hij daar tegenaan pist.
Iemand nog tips voor een bedrijf dat goed en betaalbaar tuinen afzet? Onze katten moeten er in blijven en de buurmormels er uit.

Telpeva schreef:Polarize schreef:Volgens mij is mijn klas echt in een permanente staat van verwarring als het om ons rooster gaat, elke zondagavond is het stress over wat we maandag eigenlijk moeten doen
Ik droom soms nog steeds over school, dan zit ik vol goede moed in de trein om naar school te gaan... maar dan zit ik altijd vol in de stress omdat ik geen idee heb hoe laat de les begint, in welk lokaal de les is, welk vak het is en of ik de nodige boeken en spullen wel in mijn tas heb zitten, en of ik die dag eigenlijk uberhaubt les heb.
Het is al zo lang geleden en het achtervolgt mij nog steeds
Telpeva schreef:Polarize schreef:Volgens mij is mijn klas echt in een permanente staat van verwarring als het om ons rooster gaat, elke zondagavond is het stress over wat we maandag eigenlijk moeten doen
Ik droom soms nog steeds over school, dan zit ik vol goede moed in de trein om naar school te gaan... maar dan zit ik altijd vol in de stress omdat ik geen idee heb hoe laat de les begint, in welk lokaal de les is, welk vak het is en of ik de nodige boeken en spullen wel in mijn tas heb zitten, en of ik die dag eigenlijk uberhaubt les heb.
Het is al zo lang geleden en het achtervolgt mij nog steeds