Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 19:05

Hmmm dan ben ik blij dat we bezorgservice hebben genomen… alleen niet blij dat t eten (zoals gewoonlijk) al ruim half uur te laat is (ruim 2 uur geleden besteld)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 19:12

Ik snap er niets van

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 19:17

This ook niet een paar cent wat de brandstof prijzen gestegen zijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 19:23

Volgens mij is mijn klas echt in een permanente staat van verwarring als het om ons rooster gaat, elke zondagavond is het stress over wat we maandag eigenlijk moeten doen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-26 19:24

Kip uit de oven halen en dan is hij niet gaar. Ga weg, ik heb honger. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 19:45

Mando schreef:
In een restaurant, had je een schouwspel van 2 wippende peking eenden?

:')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 20:30

Ik vind het zo naar dat ik gewoon niet van mijn nagelbijten af kan komen. Het is een vorm van stimming voor mij en ik kan geen vervangend iets vinden. Ik heb een ketting met een siliconen bloem eraan om op te kauwen maar dat helpt gewoon niet genoeg.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 21:02

hagelslag schreef:
Tancreda4 schreef:
Gisteren een extra grote en dure katte bak gekocht, want dan kan het deurtje erin blij en maar wel nog mijn mega kat er helemaal in. Tegen stank. Alleen om te wennen moet het even zonder deurtje want die kent het niet. Dus die wilde ik er uit halen. En omdat het mega moeilijk ging heb ik t deurtje nu per ongeluk gesloopt..... en dus kan ik het deurtje nooit meer gebruiken, hetgeen waarvoor ik deze kattenbak kocht {:)-:(

Welke heb je gekocht?
Wij hebben 3 van deze staan.
Volgens mij nu al 3 jaar en alle 3 katten passen er goed in.
Qua prijs/stank gaat het

[ Afbeelding ]

Romeo Maxi heet die van mij volgens mij. Ik ben aan t zoeken voor een los deurtje maar heb die nog niet gevonden helaas...

Idee was nu uiteindelijk de deur erin laten, en lang/groot genoeg dat hij zich niet klem hoeft te draaien om door t deurtje te gaan en zich om te draaien zonder deur op hem. Maar goed, nu is de deur toch al kapot dus helaas....

@ polarize dat is ook echt heel lastig... ik ben er af gekomen toen in naar Kameroen ging en alles daar zo smerig en onhygiënisch was tijdens de reis dagen dat ik gelijk ben genezen :o Iig als het om nagelbijten gaat. Binnenkant wang en lippen zijn t nu altijd :o

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 21:20

Ik heb volgens mij permanente littekens op de binnenkant van mijn wangen met hoe erg ik daarop kauwde, daardoor ook die siliconen kauw ketting omdat het echt erg was :')
Nu met mijn nagels merk ik dat ook aan de huid er omheen begin te bijten en het voelt echt niet fijn meer, dus een oplossing vinden wordt lastig :')
En nee van die anti-bijt nagellak werkt totaal niet, ik ga daar vol doorheen. Ik overweeg nu om er een subtiel kleurtje op te doen, in de hoop dat het gevoel anders wordt en ik daardoor kan stoppen, maar bij eerdere pogingen gebruikte ik dat om met mijn tanden de nagellak eraf te schrapen.
Ik gooi did vol op mn autisme/adhd, en het is echt één van de minst leuke dingen die erbij komen kijken :+

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 21:34

Is het geen idee om gelnagels te plakken Polarize?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 21:37

Die trek ik er ook af, al is het dan niet door de dwang van het nagelbijten maar omdat ik ze voel zitten en echt door kan draaien door dat gevoel. 1x professioneel laten zetten en nooit weer

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 21:39

Polarize schreef:
Die trek ik er ook af, al is het dan niet door de dwang van het nagelbijten maar omdat ik ze voel zitten en echt door kan draaien door dat gevoel. 1x professioneel laten zetten en nooit weer

En zo een fidget ring. Ik heb er 2 en ik bijt veel minder op mijn nagelriemen en voor angst helpt die bij mij ook goed.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 21:43

Boheme schreef:
Polarize schreef:

En zo een fidget ring. Ik heb er 2 en ik bijt veel minder op mijn nagelriemen en voor angst helpt die bij mij ook goed.

Ringen kan ik niet tegen, ik heb wel en friemelarmbandje maar het komt meer vanuit dwang(-achtig) dus ik moet een minder schadelijke vervanger voor het bijten/trekken aan de nagels hebben anders ga ik daar gewoon weer naar terug.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 22:02

Sinds ik griep heb gehad ben ik steeds zo vreselijk moe...
Ik slaap mega onrustig heb heel veel vreemde dromen..heb het in de nachten ook bloed heet/zweet me kapot(slaap alleen in pyjama shirt onder dekbed overtrek verder niks.
Ben er wel een beetje klaar mee :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 22:04

Ik hoor heel veel mensen die erg lang moe zijn na de griep, heb ik ook gehad, een vriendin en mijn man ook. Het gaat over hoor het duurt alleen even.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 22:18

Polarize schreef:
Volgens mij is mijn klas echt in een permanente staat van verwarring als het om ons rooster gaat, elke zondagavond is het stress over wat we maandag eigenlijk moeten doen :')

Ik droom soms nog steeds over school, dan zit ik vol goede moed in de trein om naar school te gaan... maar dan zit ik altijd vol in de stress omdat ik geen idee heb hoe laat de les begint, in welk lokaal de les is, welk vak het is en of ik de nodige boeken en spullen wel in mijn tas heb zitten, en of ik die dag eigenlijk uberhaubt les heb.

Het is al zo lang geleden en het achtervolgt mij nog steeds _O-

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 22:22

Iemand geeft opbouwende kritiek. Mijn brein; zie je wat je dat weer slecht gedaan. En dat gevoel blijft nog uren hangen

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-26 22:24

Polarize schreef:
Ik heb volgens mij permanente littekens op de binnenkant van mijn wangen met hoe erg ik daarop kauwde, daardoor ook die siliconen kauw ketting omdat het echt erg was :')
Nu met mijn nagels merk ik dat ook aan de huid er omheen begin te bijten en het voelt echt niet fijn meer, dus een oplossing vinden wordt lastig :')
En nee van die anti-bijt nagellak werkt totaal niet, ik ga daar vol doorheen. Ik overweeg nu om er een subtiel kleurtje op te doen, in de hoop dat het gevoel anders wordt en ik daardoor kan stoppen, maar bij eerdere pogingen gebruikte ik dat om met mijn tanden de nagellak eraf te schrapen.
Ik gooi did vol op mn autisme/adhd, en het is echt één van de minst leuke dingen die erbij komen kijken :+

Ik heb ook jaren nagels gebeten (ook AuDHD hier) en ik heb nu een paar jaar biab. Is dat misschien een optie voor jou? Daar kún je niet doorheen bijten al zou je het willen :+

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 22:30

xPabloBokt schreef:
Polarize schreef:

Ik heb ook jaren nagels gebeten (ook AuDHD hier) en ik heb nu een paar jaar biab. Is dat misschien een optie voor jou? Daar kún je niet doorheen bijten al zou je het willen :+

Ik wil biab heeel graag proberen! Maar geld :') de combi kunstopleiding en paardensport is al niet goedkoop _O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-26 22:32

Berdien schreef:
Dat de buurkat op mijn zorgvuldig gevoerde en gekoesterde tuin-vogels jaagt :x

Vrees ook voor m’n nieuwe loungeset, dat hij daar tegenaan pist.

Iemand nog tips voor een bedrijf dat goed en betaalbaar tuinen afzet? Onze katten moeten er in blijven en de buurmormels er uit.

Emmer water er overheen kiepen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:13

Polarize Anders anti bijt meuk over je vingers heen smeren
en als dat niet werkt dat voor paarden er over heen smeren die is echt smerig.

Of heel lelijk, handschoenen aan?
(Katoenen, en dan van die dunnetjes ivm het weer)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:32

Als de nood echt hoog wordt :')
T ergste is dat het echt iets is wat ik thuis doe. Op school en stage zit ik niet aan mn nagels en groeien ze ook vrij snel weer aan. Maar thuis, vooral in het weekend of als ik een extra dag vrij heb, bijt ik ze weer tot op de huis kort.

Leuk die heldere nacht, maar het is nu 2 graden buiten :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 07:44

Telpeva schreef:
Polarize schreef:

Ik droom soms nog steeds over school, dan zit ik vol goede moed in de trein om naar school te gaan... maar dan zit ik altijd vol in de stress omdat ik geen idee heb hoe laat de les begint, in welk lokaal de les is, welk vak het is en of ik de nodige boeken en spullen wel in mijn tas heb zitten, en of ik die dag eigenlijk uberhaubt les heb.

Meestal is ons rooster vrij duidelijk of hebben we een studiehandleiding waar we ons aan houden, maar voor vanochtend staat er niet eens een lokaal in het rooster, en de studiehandleiding klopt al niet meer helemaal _O-
Maargoed ik ben van de routine, dus ik pak mooi mn vaste trein en vermaak me wel op school. Heb ook nog minimaal 3 lesplannen om te schrijven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:11

Telpeva schreef:
Polarize schreef:

Ohhh maar dit. Ik heb die droom ook vaak. Raak ik de mensen die het wel weten kwijt, moet ik nog spullen uit m'n kluisje halen en zit ik in verkeerde vleugels.... echt al 100 jaar geleden en toch nog steeds :))

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:55

Erg aanwezig kind in de trein... Het is nog te vroeg hiervoor :z

In de middag vind ik kinderen leuker, haha