Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Alja

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 12:54

Mijn auto is stuk
Vorig jaar om dezelfde tijd ook dit probleem gehad :(
Maar vooral hoe druk het dan is bij garages :(
Echt niet normaal.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 13:05

_San87_ schreef:
Oh nice, dikke storing bij AWS :').

Wij zitten hele ochtend al zonder telefoon op t werk :=
Lijkt nu te zijn opgelost dus ben benieuwd hoe erg de ellende vanmiddag is.

-
Ik twijfel of ik koorts / verhoging heb. Als dat zo is moet ik vandaag gezien worden door de HA. Maar pijnklacht is al minder en wil ook niet voor niks met spoed naar de HA, heb voor morgen middag al een afspraak staan.
Ben ook aan t werk dus kan niet echt een thermometer fixen.

Pluisje1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 13:43

Pijn in mijn onderrug.
Vrijdag pas naar de fysio, duurt lang.
Weet denk ik ook wel waar het vandaan komt, want ik heb door wat omstandigheden mijn oefeningen voor mijn heup laten verstoffen. Maar nu moet die rug eerst weer los, want kan nu niet eens meer normaal zitten :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:12

Mijn haar :+
Ik heb kort haar, het krult aardig maar is ook heel fijn. Conditioner en shampoo speciaal voor krullend haar is te zwaar, voor stijl haar is te licht en verandert mijn matje in een afro door hoe erg het pluist :') nu met de kapper besproken om te kijken wat alleen een leave-in op de puntjes doet en de andere conditioner volledig te skippen. Maar ik word er gek van, niks lijkt echt goed te werken

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:32

Polarize schreef:
Ik heb kort haar, het krult aardig maar is ook heel fijn. Conditioner en shampoo speciaal voor krullend haar is te zwaar, voor stijl haar is te licht en verandert mijn matje in een afro door hoe erg het pluist :') nu met de kapper besproken om te kijken wat alleen een leave-in op de puntjes doet en de andere conditioner volledig te skippen. Maar ik word er gek van, niks lijkt echt goed te werken

Probeer eens een keer de K18 leave in. 2 x shampoo, geen conditioner en dan dit masker/leave in.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:33

Suzanne F. schreef:
Polarize schreef:

Probeer eens een keer de K18 leave in. 2 x shampoo, geen conditioner en dan dit masker/leave in.

Wel een beetje boven het budget van de gemiddelde student gok ik. _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:36

Ja dat is waar. Is wel erg prijzig.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:47

Dat is inderdaad niet echt in mijn budget :')

Ik zie trouwens ook dat het allemaal als repair staat gemarket en dat heb ik sowieso niet nodig, we hebben net alle laatste gebleekte stukken eraf geknipt en mijn natuurlijke haar is heel gezond
Laatst bijgewerkt door Polarize op 20-10-25 14:58, in het totaal 1 keer bewerkt

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 14:52

Hele dag al koud op kantoor, ondanks de verwarming vol open :(

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 15:13

Dat mensen ZOOOO gemeen achter je rug om kunnen zijn dat ze iets in scene zetten....... Ongelooflijk....

Diép diep diep triest gedrag...

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 15:24

Jolliegirl schreef:
Dat mensen ZOOOO gemeen achter je rug om kunnen zijn dat ze iets in scene zetten....... Ongelooflijk....

Diép diep diep triest gedrag...

Heeft dat met die klacht te maken :oo

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 15:25

Ohja, die klacht over jou. Sowieso stom. Wil je erover praten Jo? :(:)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 15:28

Kiespijn is opgelost, alle lof naar de tandarts! Maar nu heb ik kramp/spierpijn in mijn kaak. En koppijn van een half dagje stad. Ik ben niks meer gewend :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 15:36

Gewoon stom...

Wat fijn Denise! Rustig aan vandaag!

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 16:24

Wat klote, Jolliegirl. Hoop dat het zich oplost. Sommige mensen kunnen echt achterbaks zijn.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 16:39

Ik ga morgen naar Groningen met een vriendin, maar ze reageert niet op mijn berichtje over hoe laat ze wil vertrekken. Life360 ligt plat dus ik kan ook niet even checken of ze aan het werk is of dat ik er een berichtje achteraan moet sturen om haar te herinneren :')

Edit letterlijk terwijl ik op verzenden druk antwoordt ze _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 16:47

Nyaleti schreef:
_San87_ schreef:
Oh nice, dikke storing bij AWS :').

Wij zitten hele ochtend al zonder telefoon op t werk :=
Lijkt nu te zijn opgelost dus ben benieuwd hoe erg de ellende vanmiddag is.

-
Ik twijfel of ik koorts / verhoging heb. Als dat zo is moet ik vandaag gezien worden door de HA. Maar pijnklacht is al minder en wil ook niet voor niks met spoed naar de HA, heb voor morgen middag al een afspraak staan.
Ben ook aan t werk dus kan niet echt een thermometer fixen.

Ja, wij werken met Amazon, dus het was van daaruit heel rustig :+.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:08

Captain schreef:
Het programma 'Rutger en de uitkeringstrekkers' }:0 Goed om te weten naar wat voor personen je salaris kan gaan.

Vrienden van me zeiden dat ik moest kijken. Ik had het na 7 minuten afgezet.

Maar het is tenenkrommend. En ik geloof best in psychische problemen maar wat ze allemaal uitkramen en tegenhouden. Pffff.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:11

Dat sommige mensen het blijkbaar heel normaal vinden om hun 4 jarige alleen, zonder toezicht, buiten te laten spelen. En vervolgens dus ook geen idee hebben waar hij is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:30

Zo moe, wil rijden, iets in huis doen, iets.
Maar pfff kost zoveel energie.
De meeste dagen kan me erbij neerleggen. Vandaag niet.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:41

Wij hebben zelf ook in de bijstand gezeten, maar dit programma kijk ik niet, 1 grote frustratie.
Ik werkte parttime terwijl we de uitkering kregen en alles wat ik verdiende werd gekort, maar het was een goed opstapje naar mijn volgende baan. Nu werk ik fulltime in een leidinggevende rol en mijn man 32 uur in een assisterende rol. In mijn ogen is dat ook precies waar de bijstand voor bedoeld is. Als vangnet als je je leven weer op orde probeert te krijgen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:48

Er wordt volgens mij ook aardig wat geknipt en geplakt in dat programma om het zo neer te zetten dat het online lekker veel reacties gaat krijgen.
ik zag online ook dat één van de deelnemers die door psychische problemen ook een hulphond heeft had gezegd dat ze met dat vakantie segment er niet bij was omdat haar hulphond niet mee mocht, en dat ze wel elke activiteit mee moest doen terwijl ze juist in de bijstand zit omdat ze heel weinig kan, waaronder van die leuke activiteiten. Neem het met een korreltje zout, want online moeten de deelnemers zichzelf natuurlijk ook verdedigen, maar ik vond het wel bijzonder.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:52

Polarize schreef:
Er wordt volgens mij ook aardig wat geknipt en geplakt in dat programma om het zo neer te zetten dat het online lekker veel reacties gaat krijgen.
ik zag online ook dat één van de deelnemers die door psychische problemen ook een hulphond heeft had gezegd dat ze met dat vakantie segment er niet bij was omdat haar hulphond niet mee mocht, en dat ze wel elke activiteit mee moest doen terwijl ze juist in de bijstand zit omdat ze heel weinig kan, waaronder van die leuke activiteiten. Neem het met een korreltje zout, want online moeten de deelnemers zichzelf natuurlijk ook verdedigen, maar ik vond het wel bijzonder.

Natuurlijk word het zo neer gezet.
Moet toch kijkers trekken.
Dat doe je niet met een verhaal dat mensen zeggen, ja logisch

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:55

DuoPenotti schreef:
Polarize schreef:

Natuurlijk word het zo neer gezet.
Moet toch kijkers trekken.
Dat doe je niet met een verhaal dat mensen zeggen, ja logisch

Ik moet nog steeds twee keer kijken bij jou vanwege je profielfoto :')

Maar klopt hoor, kijkcijfers zijn het belangrijkst voor de tv. Vind het alleen met dit soort programma erg dubbel dat ze dit doen want door de manier waarop het neergezet wordt heb je wel een hele grote groep mensen die vaak al aangekeken worden te pakken

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-25 17:57

Vind het altijd tenenkrommend dat mensen door dat soort media zo uitgebuit worden. Sowieso staan dat soort programma’s me tegen.

Ben net een partij gemarteld door de fysio :+