Vorig jaar om dezelfde tijd ook dit probleem gehad

Maar vooral hoe druk het dan is bij garages

Echt niet normaal.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Oh nice, dikke storing bij AWS.
Polarize schreef:Mijn haar![]()
Ik heb kort haar, het krult aardig maar is ook heel fijn. Conditioner en shampoo speciaal voor krullend haar is te zwaar, voor stijl haar is te licht en verandert mijn matje in een afro door hoe erg het pluistnu met de kapper besproken om te kijken wat alleen een leave-in op de puntjes doet en de andere conditioner volledig te skippen. Maar ik word er gek van, niks lijkt echt goed te werken
Suzanne F. schreef:Polarize schreef:Mijn haar![]()
Ik heb kort haar, het krult aardig maar is ook heel fijn. Conditioner en shampoo speciaal voor krullend haar is te zwaar, voor stijl haar is te licht en verandert mijn matje in een afro door hoe erg het pluistnu met de kapper besproken om te kijken wat alleen een leave-in op de puntjes doet en de andere conditioner volledig te skippen. Maar ik word er gek van, niks lijkt echt goed te werken
Probeer eens een keer de K18 leave in. 2 x shampoo, geen conditioner en dan dit masker/leave in.
Nyaleti schreef:_San87_ schreef:Oh nice, dikke storing bij AWS.
Wij zitten hele ochtend al zonder telefoon op t werk![]()
Lijkt nu te zijn opgelost dus ben benieuwd hoe erg de ellende vanmiddag is.
-
Ik twijfel of ik koorts / verhoging heb. Als dat zo is moet ik vandaag gezien worden door de HA. Maar pijnklacht is al minder en wil ook niet voor niks met spoed naar de HA, heb voor morgen middag al een afspraak staan.
Ben ook aan t werk dus kan niet echt een thermometer fixen.
Captain schreef:Het programma 'Rutger en de uitkeringstrekkers'Goed om te weten naar wat voor personen je salaris kan gaan.
Polarize schreef:Er wordt volgens mij ook aardig wat geknipt en geplakt in dat programma om het zo neer te zetten dat het online lekker veel reacties gaat krijgen.
ik zag online ook dat één van de deelnemers die door psychische problemen ook een hulphond heeft had gezegd dat ze met dat vakantie segment er niet bij was omdat haar hulphond niet mee mocht, en dat ze wel elke activiteit mee moest doen terwijl ze juist in de bijstand zit omdat ze heel weinig kan, waaronder van die leuke activiteiten. Neem het met een korreltje zout, want online moeten de deelnemers zichzelf natuurlijk ook verdedigen, maar ik vond het wel bijzonder.
DuoPenotti schreef:Polarize schreef:Er wordt volgens mij ook aardig wat geknipt en geplakt in dat programma om het zo neer te zetten dat het online lekker veel reacties gaat krijgen.
ik zag online ook dat één van de deelnemers die door psychische problemen ook een hulphond heeft had gezegd dat ze met dat vakantie segment er niet bij was omdat haar hulphond niet mee mocht, en dat ze wel elke activiteit mee moest doen terwijl ze juist in de bijstand zit omdat ze heel weinig kan, waaronder van die leuke activiteiten. Neem het met een korreltje zout, want online moeten de deelnemers zichzelf natuurlijk ook verdedigen, maar ik vond het wel bijzonder.
Natuurlijk word het zo neer gezet.
Moet toch kijkers trekken.
Dat doe je niet met een verhaal dat mensen zeggen, ja logisch