Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zebrastreep schreef:Ik voel mij rot, veel lichamelijke klachten, angst, paniekaanvallen, hyperventilatie aanvallen....
Maar ondanks dat dat allemaal sh*t is. Besef ik wel hoeveel lieve mensen zich om mij bekommeren en nu al weken eindeloos naar mijn klachten luisteren.
Het voelt allemaal niet zo eenzaam, en dat gevoel is al heel fijn.
Zebrastreep schreef:Ik voel mij rot, veel lichamelijke klachten, angst, paniekaanvallen, hyperventilatie aanvallen....
Maar ondanks dat dat allemaal sh*t is. Besef ik wel hoeveel lieve mensen zich om mij bekommeren en nu al weken eindeloos naar mijn klachten luisteren.
Telpeva schreef:Ik was net echt heel chagrijnig, totdat mijn gerbil dat door kreeg en meteen zijn hok uit wou. Hij heeft lekker los gelopen en is om de zoveel tijd even bij mij wezen kijken, controleren of ik ok was, kusje komen brengen en dan liep hij weer een rondje en dan kwam hij weer terug naar mij om te troosten.
Zie dan nog maar chagrijnig te kunnen blijven, ik kan er weer helemaal tegenaan vandaag
Marcella schreef:Oh dat had ik vanmorgen met Blue toen ik het uitgilde van de pijn met ruzie keuken kastje.![]()
Zo wie zo hebben de katten op het moment door dat ik weer niet lekker in mijn vel zit.
Alja schreef:Moet je moet voor een bepaalde tijd bieden en dan afwachten wie de verkoper uitkiest?
Of is de markt bij jullie nog niet zo gek?