Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Alja schreef:MyWishMax schreef:Kinder Buenos kosten 4,50![]()
Ik had er zo'n trek in, maar laat maar.
Dat is per drie toch?
Of bij de Kruidvat per acht?
Alja schreef:purny schreef:Dat de wasmachine nog 1 minuut zou moeten draaien maar dat we inmiddels 3 minuten verder zijn...
Ik moet de deur uit
Ik verbaas me er altijd over dat mensen niet van huis gaan als de wasmachine draait en vraag me dan oprecht af wat daar de reden van is…
Alja schreef:purny schreef:Dat de wasmachine nog 1 minuut zou moeten draaien maar dat we inmiddels 3 minuten verder zijn...
Ik moet de deur uit
Ik verbaas me er altijd over dat mensen niet van huis gaan als de wasmachine draait en vraag me dan oprecht af wat daar de reden van is…
hwn schreef:Mijn eigen domheid: ik had de weidepoort tegenaan gedaan, ik dacht: moet ik straks toch nog heen, maar dan toch maar beginnen stallen uitmesten. Plots in de paddock 4 galopperende paarden: de 3 ruinen, en mijn merrie die alleen zit omdat ze niet op gras mag, en mag ook niet te gek doen /teveel opgejaagd worden wegens vorig jaar een zware peesblessure (bijna ruptuur). Twee van de 3 ruinen zijn pensionpaarden die nooit met haar samen zitten, en ze waren (waarschijnlijk zonder kwade bedoelingen, maar dat wist zij niet) achter haar aan het jagen. Ben gelukkig snel tussenbeide kunnen komen en heb de pensionpaarden kunnen scheiden van mijn 2 paarden (die zaten vroeger gelukkig wel samen). Merrie had een schram aan haar heup (waarschijnlijk aan de poortgrendel gehaperd) en stond te trillen op haar benen van inspanning, en de pees was ook ietsje warmer. Paard grotendeels afgespoten, been goed gekoeld met water, koelbandage en daarna coolinggel, en paard wat laten acclimatiseren onder het solarium (koude douche na het rennen lijkt me anders niet zo fijn en gezond). Voor nu ziet het er gelukkig ok uit, even een drafje getest op de weg, en blijkt goed mee te vallen. Hopelijk morgen niet erger.
Ik moet de deur uit