Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 11:44

Kinder Buenos kosten 4,50 |( #) Ik had er zo'n trek in, maar laat maar.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 13:36

MyWishMax schreef:

Dat is per drie toch?
Of bij de Kruidvat per acht?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 16:43

Alja schreef:
MyWishMax schreef:

Dat is per drie toch?
Of bij de Kruidvat per acht?

Dan stond het hier in de supermarkt hopelijk verkeerd, want hier lagen de 1 stuks verpakkingen erbij...
Nog steeds duur, maar dat zou al iets beter zijn haha.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 16:49

Bij de AH zijn ze 3,65 voor 4 verpakkingen iig!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 16:52

Dat scheelt weer, dank jullie wel :')

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 16:59

Ongelooflijk.
Ik ben dus dit weekend van huis. Ik app m'n moeder of het uitlaten van de hond vandaag wel goed ging. Stuurt ze een foto dat ze met iemand anders + die hond in een restaurantje ergens zitten.

Hond staat al 2 weken op pijnstillers voor z'n knie. Ging heel goed maar afbouwen lukte niet dus toch nog snel last. Gisteren amper uit gelaten omdat de hond zelf aangaf niet mee te willen. "Goh moeder, hou het even in de gaten maar doe niet te gek morgen. Gewoon standaard rondje als het gaat."

Heb verder geen tekst, alleen die foto. Maar kan wel raden waar ze zijn geweest, zwaar bospad en lekker lang wandelen. Is ze faking gek geworden? Hoe haal je het in je hoofd? Tuurlijk loopt die hond over z'n grenzen, hij moet toch bij de 'groep' blijven. Oh ik ben zo boos. Als dit schade geeft he.. ^) denk alleen maar aan zichzelf. Lekker gezellig het bos in en lekker gezellig ergens wat drinken.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 17:04

Dat de wasmachine nog 1 minuut zou moeten draaien maar dat we inmiddels 3 minuten verder zijn...

Ik moet de deur uit

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 17:07

Dat is altijd zo, bij ons duurt de laatste minuut eigenlijk nog 12 minuten. _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 17:09

Captain schreef:
Dat is altijd zo, bij ons duurt de laatste minuut eigenlijk nog 12 minuten. _O-

Same :\. Iig nooit 1 minuut.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 17:09

Haha ik ben gisteren uit ellende op wachten op de laatste minuut maar gaan stofzuigen. Daarna kon ik zelfs nog de afwas doe, ik heb nog nooit zoveel klaar gekregen in 1 minuut

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 17:25

Dat het voor sommige mensen te veel moeite is om iets te laten horen.Even een appje dan weet ik waar ik aan toe ben.En toevallig alle 3 meisjes die een verzorgpaard zochten.Waar zijn de ouders?

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 17:57

Het is alweer even geleden, maar jahoor, storing bij ziggo

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 21:08

purny schreef:
Dat de wasmachine nog 1 minuut zou moeten draaien maar dat we inmiddels 3 minuten verder zijn...

Ik moet de deur uit

Ik verbaas me er altijd over dat mensen niet van huis gaan als de wasmachine draait en vraag me dan oprecht af wat daar de reden van is…

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 21:14

Alja schreef:
purny schreef:

Ik moet de deur uit

Ik verbaas me er altijd over dat mensen niet van huis gaan als de wasmachine draait en vraag me dan oprecht af wat daar de reden van is…

Bij de wasmachine ga ik gewoon weg. De droger gaat alleen aan als ik thuis ben.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 21:17

Alja schreef:
purny schreef:

Ik moet de deur uit

Als de was een flinke tijd zo nat en op elkaar in de wasmachine blijft liggen nadat ie klaar is dan blijft het niet zo fris :')

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 21:38

Mijn eigen domheid: ik had de weidepoort tegenaan gedaan, ik dacht: moet ik straks toch nog heen, maar dan toch maar beginnen stallen uitmesten. Plots in de paddock 4 galopperende paarden: de 3 ruinen, en mijn merrie die alleen zit omdat ze niet op gras mag, en mag ook niet te gek doen /teveel opgejaagd worden wegens vorig jaar een zware peesblessure (bijna ruptuur). Twee van de 3 ruinen zijn pensionpaarden die nooit met haar samen zitten, en ze waren (waarschijnlijk zonder kwade bedoelingen, maar dat wist zij niet) achter haar aan het jagen. Ben gelukkig snel tussenbeide kunnen komen en heb de pensionpaarden kunnen scheiden van mijn 2 paarden (die zaten vroeger gelukkig wel samen). Merrie had een schram aan haar heup (waarschijnlijk aan de poortgrendel gehaperd) en stond te trillen op haar benen van inspanning, en de pees was ook ietsje warmer. Paard grotendeels afgespoten, been goed gekoeld met water, koelbandage en daarna coolinggel, en paard wat laten acclimatiseren onder het solarium (koude douche na het rennen lijkt me anders niet zo fijn en gezond). Voor nu ziet het er gelukkig ok uit, even een drafje getest op de weg, en blijkt goed mee te vallen. Hopelijk morgen niet erger.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 22:02

Verdorie...je voelt je dan zo schuldig, hè?
Kan de beste overkomen! :(:)

Hopelijk valt alles mee!

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 22:06

hwn schreef:
Mijn eigen domheid: ik had de weidepoort tegenaan gedaan, ik dacht: moet ik straks toch nog heen, maar dan toch maar beginnen stallen uitmesten. Plots in de paddock 4 galopperende paarden: de 3 ruinen, en mijn merrie die alleen zit omdat ze niet op gras mag, en mag ook niet te gek doen /teveel opgejaagd worden wegens vorig jaar een zware peesblessure (bijna ruptuur). Twee van de 3 ruinen zijn pensionpaarden die nooit met haar samen zitten, en ze waren (waarschijnlijk zonder kwade bedoelingen, maar dat wist zij niet) achter haar aan het jagen. Ben gelukkig snel tussenbeide kunnen komen en heb de pensionpaarden kunnen scheiden van mijn 2 paarden (die zaten vroeger gelukkig wel samen). Merrie had een schram aan haar heup (waarschijnlijk aan de poortgrendel gehaperd) en stond te trillen op haar benen van inspanning, en de pees was ook ietsje warmer. Paard grotendeels afgespoten, been goed gekoeld met water, koelbandage en daarna coolinggel, en paard wat laten acclimatiseren onder het solarium (koude douche na het rennen lijkt me anders niet zo fijn en gezond). Voor nu ziet het er gelukkig ok uit, even een drafje getest op de weg, en blijkt goed mee te vallen. Hopelijk morgen niet erger.

Ach ja kan gebeuren. Wel balen. Ik ken iemand die haar shelandermerrie even bij twee ruinen in een paddock deed. Haar eigen oude ruin stond er en een jonge spanjaard ruin. Probeerde die spanjaard onmiddellijk die shet te dekken. Alles aan het rennen. Wel gelukt om de shet na een paar minuten te redden :+

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 07:16

Nu al een aantal dagen rond 4.00u / 4.30u / 5.00u klaarwakker. -O-

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 07:25

Schuur_ schreef:
Haha ik ben gisteren uit ellende op wachten op de laatste minuut maar gaan stofzuigen. Daarna kon ik zelfs nog de afwas doe, ik heb nog nooit zoveel klaar gekregen in 1 minuut

Zo'n Bosch ding zeker :+

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 07:48

Knallende hoofdpijn, want geen parecetamol genomen gisteravond.
En verschrikkelijke jeuk in m'n keel. |o Iemand daar tips voor toevallig? Heb het al 3 dagen en het is zooo naar.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 08:08

Iemand die stiekem de prijzen veranderd heeft van een vinted bundel die ik zou kopen wtf

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 08:15

TessaxQuincy schreef:
Knallende hoofdpijn, want geen parecetamol genomen gisteravond.
En verschrikkelijke jeuk in m'n keel. |o Iemand daar tips voor toevallig? Heb het al 3 dagen en het is zooo naar.

Een dropje of keelpastille helpt niet?

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 08:15

Polarize schreef:
Het is alweer even geleden, maar jahoor, storing bij ziggo

Bij ons is er altijd storing als m’n vader voor z’n werk weg moet :+
Storingen bij ziggo duren altijd echt eeuwig

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-24 08:16

Alja schreef:
purny schreef:

Ik moet de deur uit

Ik ga rustig weg als die draait maar als hij bijna klaar is wacht ik zodat ik de was kan ophangen. Als ik dan savonds terug kom van het werk kan ik meteen de gedroogde was opruimen en is het hele wasgebeuren klaar. Anders kan ik pas savonds ophangen en de volgende dag pas opruimen.

Als je de machine niet opent kan het geen kwaad om de was een paar uur klaar in de machine te laten trouwens. Mijn machine heeft ook een stand dat die elke paar minuten de gedane was een keer omgooit maar die gebruik ik nooit

Ik ben veranderd van werk en hierdoor moet ik nu ook mijn droomauto afgeven en voor het eerst in mijn leven een eigen auto kopen. Ik heb er dit weekend eentje online gezien en ben gisteren langs de garage gereden maar hij stond er niet. Dadelijk bellen en hopen dat hij er nog is!
Ik vind het doodeng om zelf een auto te kopen en alles te moeten regelen. Voorlopig kom ik op inschrijving/wegenbelasting en verzekering uit maar vergeet ik niet iets dat ik in orde moet hebben?
Laatst bijgewerkt door Schuur_ op 26-02-24 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt