Lente schreef:Mijn moeder die een heel betoog afstak waarom het onverstandig is dat ik een paard wil kopen.
Ik ben 38
Oh daar is mijn moeder ook goed in. Ik vertel over iets dat ik wil doen of kopen en meteen worden alle tegens erbij gehaald.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Flying_Angel schreef:Mensen die ongeveer 95k/m rijden op de tweede baan van links en ik dus 5 banen moet opschuiven om in te halen. Je zou er bijna gewoon rechts langs gaan.
Ik doe dat dus gewoon.
Tiggs schreef:_San87_ schreef:
Ik doe dat dus gewoon.
Ik ook. En de meeste zijn te dom om het door te hebben en alsnog naar rechts te gaan. Een andere irritatie is mensen die (ik denk op de cruisecontrol) inhalen terwijl ze maar 2 km/h harder rijden dan hun voorganger. Geef gewoon even gas.
Flying_Angel schreef:Mensen die ongeveer 95k/m rijden op de tweede baan van links en ik dus 5 banen moet opschuiven om in te halen. Je zou er bijna gewoon rechts langs gaan.
Hutcherson schreef:Vandaag heerlijk wezen uiteten. Er was kermis op het plein dus wij dachten: leuk das lang geleden. Lopen zo een vechtpartij in. Hele groep broekies die zo breed zijn als mijn bovenbeen. Allemaal hetzelfde kapsel die met allemaal dezelfde iphone stonden te filmen hoe twee wannebe rico verhoevens elkaar uit de tent lokten. Ik stond te overwegen om er doorheen te lopen. Echter toen er onrust kwam in de omringende groep dacht ik: we weten niet wie er wapens op zak heeft.
We zijn omgelopen. Maar politie kwam met gillende sirenes aan dus toen maar weggegaan, zucht. Wat een warm dorp.
Niobe schreef:Hutcherson schreef:Vandaag heerlijk wezen uiteten. Er was kermis op het plein dus wij dachten: leuk das lang geleden. Lopen zo een vechtpartij in. Hele groep broekies die zo breed zijn als mijn bovenbeen. Allemaal hetzelfde kapsel die met allemaal dezelfde iphone stonden te filmen hoe twee wannebe rico verhoevens elkaar uit de tent lokten. Ik stond te overwegen om er doorheen te lopen. Echter toen er onrust kwam in de omringende groep dacht ik: we weten niet wie er wapens op zak heeft.
We zijn omgelopen. Maar politie kwam met gillende sirenes aan dus toen maar weggegaan, zucht. Wat een warm dorp.
Klinkt als Brummen