Chickyy schreef:Als het ook maar ergens van 1 kant niet goed voelt moet je ermee stoppen.. of met het open gooien van je relatie of met de relatie zelf. Doorgaan terwijl je man er zichtbaar moeite mee heeft vind ik enorm egoïstisch en respectloos. Goed dat je bij hem weg bent, hij verdient beter.
Hij had het met vlagen lastig en dan om het feit dat hij zelf geen dates kon krijgen vertelde hij mij.
Als hij ook maar 1x had aangegeven echt moeite te hebben met de open relatie dan was het uiteraard gestopt. Wat denk je wel niet?
Met die waarheid kwam hij pas deels na het verbreken van de relatie en zelfs toen was hij er nog niet geheel eerlijk over, hij blijft volhouden dat een open relatie hem wel wat lijkt.
Denk je werkelijk dat ik zo intens gemeen ben? We waren 23 jaar samen, hebben 3 kinderen.
De dingen die ik hier heb verteld waren uiteraard nooit het hele verhaal, sowieso is dat privé en is het lastig om gesprekken te vertalen naar iets wat ik openbaar wel of niet wil delen.
Geloof mij, we hebben afgelopen 2 jaar alles geprobeerd, ook heeft het daten echt wel helemaal stil gelegen om ons een kans te geven.
Maar zoals ik al zei ging het op andere vlakken nog minder goed, dit was er maar een onderdeel in.