Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ik heb vandaag de kraamcadeaus ingepakt en kwam er achter dat ik alleen nog maar inpakpapier heb met papegaaien heb.
En nee, die heb ik niet expres gekocht vandaagDie heb ik maanden geleden gekocht voor de verjaardag van een vriendin en bij Kruidvat hadden ze dit papier en dat vond ik leuk
Gelukkig zijn het geen groene papegaaien, maar volgens manlief zou ik eigenlijk de foto van Mango op inpakpapier moeten laten bedrukkenDaar ga ik me niet aan wagen
Dit is het papier.. Ik hoop echt dat ze dit niet als aanstootgevend zien ofzo
Misschien dat ik morgen nog even snel ander papier ga halen..
[ [url=m/69lTxO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Morris schreef:Mag ik aansluiten in jullie topic?
Hier een kindvrije vrouw, inmiddels 50 jaar en nog steeds o zo blij geen kinderen te hebben. Gelukkig sta ik hierin hetzelfde als mijn partner.
Ik werk lekker 36 uur in de week, vier jaar geleden HBO bachelor gehaald en nu ook bezig met een opleiding, heerlijk dat dit kan zonder veel gedoe.
Zomervakantie is geboekt, Oostenrijk, een Adults only hotel.
VuurVleugels schreef:Als ik mijn gevoel van de laatste maanden op die manier uit ga drukken wordt de politie gebeld denk ik
Jammer, anderhalve generatie te vroeg geboren dus...
Cayenne schreef:LWDaisy schreef:![]()
[ [url=m/EmYtUp.jpg]Afbeelding[/url] ]
DEZE HEBBEN WE AL
Manlief heeft hem een keertje meegenomen toen hij bij de Lidl in de aanbieding was
Mango vindt hem eng, dus we doen er eigenlijk verder niets mee.
Papiertje er om doen en goan?
Cayenne schreef:Vuurvleugels: Gelukkig hadden de ouders ook gevoel voor humor
Je hebt ook wel ouders die dan compleet uit hun slof schieten omdat je Storm of Madelief-Anna hebt beledigd![]()
Mars: Dat gaat idd wel een opgave worden
Cayenne schreef:Mijn schoonvader was hier net en ik ben even sprakeloos en heb echt het gevoel alsof er over ons heen gewalst is. Ze hadden een brief geschreven en die werd voorgelezen.
Volgens hen zijn we kinderachtig en vinden ze het krenkend dat hun kleinzoon met Mango werd vergeleken.
???? Ten eerste zie ik helemaal geen vergelijking en wat is er in vredesnaam krenkend?
Volgens mijn schoonvader is het nu uitgepraat, maar voor mijn gevoel is dat zeker niet zo.
We hebben wel besloten om woensdag gewoon te gaan en een uurtje mooi weer te spelen, maar daarna is het voor langere tijd even klaar en hoeven we voorlopig geen contact meer.
Als ik had geweten dat die opmerking via whatsapp zoveel impact had gehad, had ik hem nooit geplaatst pffff.
Ik snap nog steeds echt niet wat daar het probleem mee is.