Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 22:29

MarlindeRooz schreef:
Ja ik was ook echt heel boos dat dit zo slecht geregeld is. Ik ben enorm onhandig dus zet normaal mijn fiets nooit bovenin. Maar er is daar nooit plek. :n

Inmiddels is mijn hele hoofd wat beurs en doet knipperen een beetje pijnlijk. Echt geweldig.

Daarom durf ik ze ook nooit bovenin te zeggen. Dit zou mij ook overkomen.

Beterschap!

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 22:34

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met een angst voor die rekken. En ik ben 1.83 en best wel heel sterk dus wie lukt dit wel dan???

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 22:35

Dan nog zou het niet zo makkelijk moeten gaan vind ik hoor. Als iemand even wat kleiner is en er niet goed bij kan bijvoorbeeld, zie ik het evengoed mis gaan.

Maar goed, dat zegt iemand die haar enkelbanden scheurde op een springkussen en door uit te glijden in een fietsenstalling (ja, zo een van de NS :') ) haar kuitspier scheurde :+ .

En beterschap! Dat zijn echt rotplekken om je pijn te doen.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-21 23:04

Luxe probleem. Ik wil een nieuwe daimond painting bestellen voor achter de bank maar ik weet niet of ik 60x120 cm of 70x140 cm wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 01:27

Mensen die statistiek niet snappen maar er wel conclusies uit trekken. "10% van de steekproef heeft kenmerk A en steekproef is 1/5e van het geheel dus het komt maar bij 2% voor"
Dat is dus niet hoe een steekproef werkt.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 02:56

Aan dat ik mijn autosleutels in m’n auto heb laten liggen en de auto op slot is |( ben nu op werk, heb iemand met reservesleutel die toevallig zo ook moet werken maar dan moeten ze wel meegenomen worden :7 dus echt hopelijk lukt dat anders word het een gedoe…

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 03:20

Wakker liggen met buikpijn...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 06:55

Straks naar de dierenarts, ik lig wakker van de zenuwen.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 07:04

Sterkte Telpeva!
Hoop dat het meevalt.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 07:10

Mensen die om half 6 niet nadenken dat andere mensen misschien nog willen slapen en uitgebreid gaan staan roepen naar elkaar.

En zodra ik wakker word val ik niet meer in slaap

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 08:10

Pfff ik had bijna een fietser voor de auto, ik had ook een aandeel er in gezien fietser altijd de zwakste schakel is, maar ik reed erg langzaam op een rotonde af, regende keihard en de fietser had geen licht aan waardoor ik haar niet op tijd had gezien. Gelukkig doen m’n remmen het goed en had zij verder niks maar voelde mij wel klote dat ik haar een hartaanval had bezorgd. Zij had voorrang maar als fietser moet je met deze weersomstandigheden (en regen en donker) ook rekening houden met dat automobilisten je over het hooft kunnen zien, zeker zonder licht.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 08:24

Rennie89 schreef:
Pfff ik had bijna een fietser voor de auto, ik had ook een aandeel er in gezien fietser altijd de zwakste schakel is, maar ik reed erg langzaam op een rotonde af, regende keihard en de fietser had geen licht aan waardoor ik haar niet op tijd had gezien. Gelukkig doen m’n remmen het goed en had zij verder niks maar voelde mij wel klote dat ik haar een hartaanval had bezorgd. Zij had voorrang maar als fietser moet je met deze weersomstandigheden (en regen en donker) ook rekening houden met dat automobilisten je over het hooft kunnen zien, zeker zonder licht.

Nee je moet altijd en eeuwig rekening houden met alle verkeer deelnemers

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 08:48

hagelslag schreef:
Rennie89 schreef:

Nee je moet altijd en eeuwig rekening houden met alle verkeer deelnemers

Zoals mijn rij-instructeur in het vorige millennium al zei: “Een goed chauffeur is iemand die goed anticipeert en reageert op het geklungel van de sukkels om zich heen.”

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 08:50

Moet je die sukkel wel zien. Dat is knap lastig als het donker is en regent en die sukkel fietst zonder licht. Helemaal omdat andere lichtbronnen lekker reflecteren door de regen en het natte wegdek.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 08:53

Knudd schreef:
Mijn stuitje doet pijn na een val vorige week van mijn fiets. De ellende is vooral dat ik 9km naar en van mijn nieuwe woning moet fietsen. Echt, help, auw |( :+

Meteen laten doorverwijzen door je huisarts naar de fysio. Na 20 jaar heb ik nog steeds soms last van mijn stuit omdat ik te laks was om hulp te zoeken.

Mijn zusje is gister op de fiets door een auto aangereden. Gelukkig niet ernstig maar ze ligt wel in de kreukels. Ik wil zoooo graag even bij haar langs om een knuffel te geven maar de komende 3 dagen mag ik nog niet autorijden ivm medicatie en ov is kansloos... :(

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 08:57

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:16

Rennie89 schreef:

Weten heel veel mensen niet maar fietsers zijn niet 100% beschermd verkeer. Tot en met 14 jaar maar daarboven heb je zelf ook schuld. Ik ben een keer aangereden toen ik 16 was (overigens lette ik niet goed op) en mijn fiets was erg beschadigd. De verzekering keerde maar de helft uit want ik was al 14 geweest en dan vinden ze dat je genoeg inzicht hebt in het verkeer.

Dus helemaal beschermd zijn ze ook alweer niet :')

Zij zit al fout omdat ze haar lampen aan moet doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:25

Rennie89 schreef:
Aan dat ik mijn autosleutels in m’n auto heb laten liggen en de auto op slot is |( ben nu op werk, heb iemand met reservesleutel die toevallig zo ook moet werken maar dan moeten ze wel meegenomen worden :7 dus echt hopelijk lukt dat anders word het een gedoe…

Hoezo dan? Je zou toch je auto open kunnen doen met de sleutel die je collega mee brengt. Je eigen sleutel uit de auto pakken en daarna de andere sleutel weer terugbrengen naar je collega?

Anyway ik hoop voor je dat het gelukt is allemaal.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:28

Mijn vrienden |o
"You ruined everything good
Always said you were misunderstood
Made all my moments your own
Just fiets leave me alone"

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:29

Rytir schreef:
Mijn zusje is gister op de fiets door een auto aangereden. Gelukkig niet ernstig maar ze ligt wel in de kreukels. Ik wil zoooo graag even bij haar langs om een knuffel te geven maar de komende 3 dagen mag ik nog niet autorijden ivm medicatie en ov is kansloos... :(

Wat sneu. Is er niemand met wie je mee zou kunnen rijden / die je kan brengen?
Sterkte voor je zus :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:34

corinep schreef:
[ [url=m/VfsTb1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is wel een bijzondere reactie wanneer iemand is aangereden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:40

MarcoBorsato schreef:
corinep schreef:
[ [url=m/VfsTb1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is wel een bijzondere reactie wanneer iemand is aangereden.

Ben je nu een moreel compas aan het bijsturen?

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:41

* Proest* En toen lag mijn koffie over het toetsenbord......

beterschap voor je zusje, maar ook voor jou. :knuffel:

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:42

Ja, maar ik zie nu dat ze op Rennie reageerde en niet op het zusje :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-21 09:43

:)).