Ik zie nu deze melding in de app. Alleen kan ik geen frans dus geen idee wat er staat. Iemand die het kan vertalen?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:Hoi, ik ben helemaal nieuw met Vinted en ik heb net een paar schoenen verkocht, via verzender Homerr.
Ik heb dat echter nog nooit gebruikt, dus ik heb even een vraag hierover.
Ik zie in de locatie zoeker een buurtpunt als pickup point vlakbij waar ik woon. Kan ik daar ook pakketjes heen brengen om te verzenden?
BloemBloem schreef:MyWishMax schreef:Dan moet je eerst nog gelijk krijgen idd of tot een oplossing komen met verkoper. Dat duurt even en daarna zal je het geld terug krijgen idd.
Bizar goed geregeld, klacht is ontvangen, opgelost én heb
mijn geld al terug
foxy80 schreef:wel even checken wat voor label je hebt via de knop 'label downloaden' dan zie je of het een QR code is die je op het punt moet laten scannen of een klassiek label wat je eerst zelf moet printen
madeliefw schreef:Ik vind homerr eigenlijk wel fijn werken, nooit problemen mee gehad en hier zit het in een fietsenwinkel dus goede openingstijden.
Even een vraagje, klopt het dat de verzendkosten zo duur zijn? Via de website van homerr staat 3.69. Geldt dat alleen voor binnen Nederland soms?
Nu zijn de verzendkosten duurder dan t broekje
[ [url=m/JOfkbc.jpg]Afbeelding[/url] ]
cocktailtime schreef:MyWishMax schreef:Morgenochtend opnieuw proberen, gebeurd wel vaker s avonds en de volgende dag kan je meer kiezen.
Alleen dhl is niet perse betrouwbaar met vinted.en ook niet sneller.
Ik moet het hebben voor maandag (carnaval)
Dus dhl is dan denk ik wel het snelste op t moment