Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benthhh schreef:Dat we groen licht hebben voor een katje (superleuk!!) maar dat zo ongeveer alles wat we gezien hadden vóór dat groene licht nu weg is ...

LukieBradley schreef:Benthhh schreef:Dat we groen licht hebben voor een katje (superleuk!!) maar dat zo ongeveer alles wat we gezien hadden vóór dat groene licht nu weg is ...
Ik heb nog 2 leuke pleegkatjes![]()
Mijn kipjes voelen zich beter![]()
Nadeel alleen is dat ik op hun mest moest wachten en het nu overal ligt.
Maar ze zitten weer op hun plek
[ [url=m/sDEj3O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu moet ik aan de slag met schoonmaken pfff
normaliter slapen ze daar alleen met een matje eronder dus de zooi kan ik zo wegnemen.
)
. We moesten het maar even opnieuw proberen. Dus opnieuw geprobeerd en opnieuw geprobeerd, incognito tabblad. Niks werkte. Tot 9:55, toen werkte het ineens weer. Maar de hele presentatie waar het om ging gemist
imaudy schreef:Telpeva schreef:Ik krijg net een uitnodiging voor een schijt aan corona feestje
Ga weg...
Stond dat er echt zo
Telpeva schreef:Ik krijg net een uitnodiging voor een schijt aan corona feestje
Ga weg...
Niet letterlijk in die woorden nee, dat is mijn eigen conclusie op basis van wat er in die uitnodiging staat,, zoals het verwachtte aantal gasten (ruim te hoog), dat er een lokatie is gevonden zonder verklikkers in de buurt. Er staat ook een verzoek in: corona zeurders moeten thuis blijven. Nou dan blijf ik wel thuis