Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:37

Jeroen van Koningsbrugge als priester

Geweldige acteur maar dit had v mij niet gehoeven -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:51

Goedkope Yogi meegenomen van de winkel vanmorgen. Super lekker, maar een klap suiker. Oftewel; hele avond hoofdpijn en doorsukkelen met school |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 20:57

Dat als je eindelijk een keer je grenzen aan geeft de ander meteen pisneidig is en boos wegloopt. Ik probeerde alleen het gesprek aan te gaan dat ik gek vond hoe iets gegaan was en of het de volgende keer oke was om iets te overleggen in plaats van aan te nemen dat ik het wel doe...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:24

Auto naar de garage want koppelde niet meer goed. Viel onder garantie, alleen even kabeltje vervangen.
Nu blijkt er meer aan de hand te zijn en ligt heel de auto uit elkaar, morgen zijn ze er nog een paar uur mee bezig en ineens valt het niet meer onder garantie en kan ik 100+ gaan bij betalen omdat "het toch wel meer werk is dan verwacht?" Joe maat daar heb ik toch garantie voor...?

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 21:54

Aan mijn buurvrouw, die het nodig vindt om de schuttingen, die ze van de vorige bewoonster van mijn flat heeft gekregen (eind november), nu ineens op de plaats te moeten zetten met een hoop herrie en kabaal.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 22:34

*tromgeroffel*
...
...
...
Vuurwerk!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 00:29

Dat ik in maart verjaart ben maar door de lockdown geen feestje kon geven. Inmiddels zijn 4 andere familieleden aan de kant van m'n vriend ook verjaart, en heel leuk heeft de familie voor iedereen samengelegd voor een kado en deze bezorgd.
Nu waar ik maar over blijf malen is dat ik steeds voor iedereen z'n kado heb bijgelegd maar mij zijn ze allemaal vergeten :(
En het gaat er me niet enkel om dat ik geen kado gekregen heb, maar ook dat ze voor iedereen de moeite hebben gedaan om tijdens deze Corona crisis iets leuks te geven, maar aan mij hebben ze niet eens gedacht? Ik snap dat helemaal niet, maakt me zo verdrietig. ( Ook het feit dat ik door omstandigheden momenteel krap bij kas zit maar toch voor alle anderen heb bijgelegd)

Ik had dit na weken opkroppen tegen m'n vriend verteld dat ik hier mee zat en hij had er nog niet bij stilgestaan (mannen :roll: ) maar vond het idd niet netjes van zijn familie. Waarop hij buiten mijn wil om subtiel gepolst heeft bij zijn mama en bleek dat ze mij helemaal vergeten was. Ik wou eigenlijk niet dat hij er iets over zei maargoed.

En toen zei ik tegen m'n vriend dat ik het wel gek vond dat behalve zijn mama, ook z'n vader, broer, zus en schoonzus niet aan me gedacht hebben. Waarop hij zei dat ik toch niet kon verwachten dat ze me een kado geven...maar ik geef hun altijd wel een kado _O-

Ik wil helemaal niet smeken naar een kado maar ik snap gewoon niet dat zoveel mensen die dicht bij mij staan, helemaal niet denken dat een kadootje terug geven wel fijn zou zijn....

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 07:12

dat mijn vriend het raam in de bijhok niet heeft dicht gedaan toen hij op bed ging, ik lag al. waarschijnlijk hebben nu alle buurtkatten mee gegeten met het voer dat voor onze katten is bestemd.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 07:25

Dat ik om 6:15 klaar wakker was en niet meer kon slapen.

MaTuMi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:29

Ik dacht dat ik uitgeslapen had. Was het 10 over 8 :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:32

Hele nacht onrustig geslapen en nu gewoon doodmoe zijn. -O-

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:49

black_kelpie schreef:
Voor de 2e dag op rij gierende hoofdpijn die met pijnstillers niet weggaat |o

Ik heb dit ook erg lang gehad, bleek te komen door het “boos kijken” in de zon. Nu heb ik mijn frons laten doen met Botox, en heb ik er nooit meer last van.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 08:54

Killed: is het een optie om je gevoel te bespreken met de familie? Dat je je best gekwetst voelt?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:34

De heat fluid die ik op mijn rug, bovenarmen en schouders heb gesmeerd (gisteren invalwerk) werkt te goed.

Sta zo ongeveer in de hens. >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:36

Zoolgangster schreef:
De heat fluid die ik op mijn rug, bovenarmen en schouders heb gesmeerd (gisteren invalwerk) werkt te goed.

Ik heb zo'n muscle heater gel van de action. Sta ik ook zowat van in de fik en jeuken dat het dan eventjes doet maar het werkt wel hahaha

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 09:45

Marije_1997 schreef:
Zoolgangster schreef:

Ik heb zo'n muscle heater gel van de action. Sta ik ook zowat van in de fik en jeuken dat het dan eventjes doet maar het werkt wel hahaha

Hier van de Lidl, en ja het werkt heel heel duidelijk, haha.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 10:16

Talietjuh schreef:
Jeroen van Koningsbrugge als priester

Geweldige acteur maar dit had v mij niet gehoeven -O-

Ik vond het smakeloos.

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 10:25

poes schreef:
Killed: is het een optie om je gevoel te bespreken met de familie? Dat je je best gekwetst voelt?

Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo makkelijk om aan boord te leggen, heb me wel al voorgenomen om, wanneer ze een volgende keer vragen om bij te leggen voor iemand, ik dan ga zeggen dat ik dat niet meer doe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 11:54

Ja balen killed...bedenk dat het niet aan jouw ligt en jij wel aan iedereen denkt dan kan je het makkelijker los laten.

Is idd het leuk, heb zelf ook jaren last v 1 fam gehad die mijn verjaardag altijd vergat. Nodigde haar wel uit voor t groepsetentje, kwam ze wel mee eten uiteraard met vriendlief..Maar kadootje zat er niet in..of ik kreeg een kadootje dat ze zelf gekregen had, een oude bon die je snel uit moest geven of zeep wat ze zelf niet lekker vond...of dan zei ze ja komt nog of nee ik heb v jou ook niks gehad terwijl dat wel zo was.

Vaak had ik t gevoel dat ze t expres deed maar eigenlijk zat dat ook in haar aard, zij denkt moeizaam om anderen, is veel met r zelf bezig. Behalve vreemden dan is ze poeslief.

Bedenk dan altijd maar dat ikzelf niet zo ben! Maar blijf wel gewoon altijd kadootjes kopen hoor en meedoen voor iedereen. Mij maakt dat gelukkig!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:17

Dat ik op zaterdag een toets afneem bij een leerling maar ik vergeten was dat het zo lekker weer zou worden. En dat ik ook nog aan der kan zien dat het niet gaat. Meh.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:36

Ik haat m'n ex. Het is al zo lang uit maar hij heeft mij echt verpest op date gebied. Kan wel janken _-:(

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:37

Killed schreef:
poes schreef:

Ik vind dat eerlijk gezegd niet zo makkelijk om aan boord te leggen, heb me wel al voorgenomen om, wanneer ze een volgende keer vragen om bij te leggen voor iemand, ik dan ga zeggen dat ik dat niet meer doe.

Snap ik. Maar mss doen e e het echt niet bewust (niet mooi alsnog) en dan is het jammer om dat deurtje helemaal dicht te doen. Kan je vriend de volgende keer trouwens niet subtiel de kat trekken voor een cadeautje voor jou? Gaat het enkel om schoonfamilie. Dan mag hij daar wel eens naar polsen vind ik als jij voor de rest wel bijlegt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:42

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:43

casperzazoe schreef:
Ik haat m'n ex. Het is al zo lang uit maar hij heeft mij echt verpest op date gebied. Kan wel janken _-:(

Same. Heb een neus voor de verkeerde
Meermaals voorgekomen.
Enerzijds heb ik geen zin in een vent maar anderzijds voel ik me vaak erg alleen en eenzaam, dan denk ik dat ik toch wel iets mis maar ben zo verpest dat ik mezelf hermetisch heb afgesloten en gewoon niet durf te daten

SloppyScone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 13:58

casperzazoe schreef:

Hé! Kop op! Nare ervaringen maken je sterker en je bent weer een stapje verder in je eigen ontwikkeling.

Het werkt echt heel goed om voor jezelf na te gaan waarom jij een topvrouw bent en vooral waarom jij jezelf niet moet laten beïnvloeden door zo'n hork. Jij staat erboven en jij voelt je te gek! Je wordt alleen gekwetst als jij dat zelf toelaat.

En vrouwelijke intuïtie klopt altijd. Merk je dat je je ergens niet prettig bij voelt moet je jezelf niet wegcijferen.

En bovenal:

You're a strong independent woman who don't need no man! :D
Laatst bijgewerkt door SloppyScone op 09-05-20 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt