Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Palmera schreef:Punt is eigenlijk dat er soms wat mensen veeleisend zijn. Die sturen wat, zien twee V-tjes en verwachten antwoord. Imo kan whatsapp wachten. Soms ben ik een dag de hort op en imo kunnen ze best tot morgen wachten. Dus als ze nou 1 V-tje zien en ik open whatsapp de volgende dag ben ik van dat gemekker af.
Palmera schreef:Punt is eigenlijk dat er soms wat mensen veeleisend zijn. Die sturen wat, zien twee V-tjes en verwachten antwoord. Imo kan whatsapp wachten. Soms ben ik een dag de hort op en imo kunnen ze best tot morgen wachten. Dus als ze nou 1 V-tje zien en ik open whatsapp de volgende dag ben ik van dat gemekker af.
Mjetterd schreef:Palmera schreef:Punt is eigenlijk dat er soms wat mensen veeleisend zijn. Die sturen wat, zien twee V-tjes en verwachten antwoord. Imo kan whatsapp wachten. Soms ben ik een dag de hort op en imo kunnen ze best tot morgen wachten. Dus als ze nou 1 V-tje zien en ik open whatsapp de volgende dag ben ik van dat gemekker af.
Je kan uitzetten dat mensen niet zien dat je het bericht gelezen hebt. Daar tegen over staat dat jij dat dan ook niet meer kan zien.
Als dat een oplossing is:
Instellingen- Privacy - leesbewijzen uitvinken.
Steeph schreef:Na een hele tijd (jaren) geen Chocomel te hebben gehad, heb ik de laatste paar dagen twee bekers gehad. Beide keren helemaal niet zo lekker als ik me herinner, vooral de nasmaak is vies. Een soort droge mond-gevoel. Waar komt dat door? Het gaat om de 'gewone originele' Chocomel met de ingrediënten: "Gedeeltelijk afgeroomde melk, suiker, cacao (1,7%), stabilisator: carrageen."
Ik vermoed zelf de cacao of carrageen maar ik kan weinig vinden.
Steeph schreef:Na een hele tijd (jaren) geen Chocomel te hebben gehad, heb ik de laatste paar dagen twee bekers gehad. Beide keren helemaal niet zo lekker als ik me herinner, vooral de nasmaak is vies. Een soort droge mond-gevoel. Waar komt dat door? Het gaat om de 'gewone originele' Chocomel met de ingrediënten: "Gedeeltelijk afgeroomde melk, suiker, cacao (1,7%), stabilisator: carrageen."
Ik vermoed zelf de cacao of carrageen maar ik kan weinig vinden.
Sheran schreef:Heeft iemand suggesties voor een goed doel om te steunen? Ik zie door de bomen het bos niet meer... ik steun nu 12 jaar het IFAW, maar wil ook eens voor iets anders kijken. Waar ik naar op zoek ben:
- een actieve organisatie
- milieu (en eventueel dieren), geen mensen
- geen zeer dubieuze handelingspraktijken
- geen eenzijdige schreeuwerige berichtgeving (zie PETA en/of Wakker Dier)
Sheran schreef:Heeft iemand suggesties voor een goed doel om te steunen? Ik zie door de bomen het bos niet meer... ik steun nu 12 jaar het IFAW, maar wil ook eens voor iets anders kijken. Waar ik naar op zoek ben:
IsaCalixa schreef:Hoi, ik wilde net cherrytomaatjes eten, maar toen ik ze open sneed hadden meerdere tomaatjes een zwarte vlek aan de binnenkant (in het midden).. Aan de buitenkant zien ze er nog goed uit.
Kan het zijn dat ze vanuit de binnenkant zijn gaan rotten? Of heb ik misschien gewoon pech en zijn het slechte tomaten oid?
chantalboes schreef:Sheran schreef:Heeft iemand suggesties voor een goed doel om te steunen? Ik zie door de bomen het bos niet meer... ik steun nu 12 jaar het IFAW, maar wil ook eens voor iets anders kijken. Waar ik naar op zoek ben:
Misschien Just Dig It. Een mooi initiatief die veel (direct en langdurig) effect heeft. https://justdiggit.org/nl/