Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 11:16

Bambi1995 schreef:
Mijn crush heeft mij toegevoegd op social media haha :')

Ik ben gisteren ook toegevoegd. :)

Sophie, dat snap ik wel.
Ik heb geen kinderen, maar vind het alsnog doodeng om met iemand iets op te bouwen na 8,5 jaar single zijn. :o

Danielle, leuk!

Mlies, spannend! Hoe lang blijf je daar?

Swah, dat is ook fijn!

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:29

Relaxed schreef:
Bambi1995 schreef:
Mijn crush heeft mij toegevoegd op social media haha :')

Die bezette?

Berdien, dat klinkt bijna burgerlijk :')

Ja die, wat moet je nou met gevoelens voor een jongen die bezet is?

Anoniem

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:32

Euh afkappen en jezelf niet gek maken ;)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:34

Ik kan dingen slecht afkappen als ik personen wekelijks zie. Hij stopt wel veel aandacht in mij vind ik. Een praatje hier en een praatje daar. Soms help ik klanten en dan wacht hij ook gewoon op mij tot de klanten weg zijn. Hij toont interesse en vraagt super veel dingen aan mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:36

Ja dat is toch gewoon normaal collegiaal gedrag? Misschien wil jij er teveel in zien..

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:37

Ja inderdaad. Ben ook wel dik met een boel mannelijke collega's, en zitten ook op social media idd. Voor je eigen hart een beetje afstand nemen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 18:58

Ik vind het altijd zo kl*te dat ik altijd zulke reacties krijg. Het is niet k*t bedoeld maar het komt dan over op mij als of ik het altijd verkeerd doe en dingen super groot maak. En verkeerde signalen op pak. Die misschien super normaal zijn en onschuldig. Ik ben eigenlijk zo klaar met al dat fiets voortplanting natuurlijk gedrag van de mens. En dat moet altijd zo ingewikkeld zijn. Waarom nemen we geen voorbeeld aan dieren die zijn daar zoveel makkelijker in. Ik ben het zo zat! Ik ga het gewoon nooit begrijpen allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:01

Je vindt hem leuk, maar hij is bezet, dus je kunt er niets mee.. dat overkomt iedereen wel, je maakt het jezelf alleen wat moeilijk door er meer achter te zoeken..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:06

Bambi1995 schreef:
Ik vind het altijd zo kl*te dat ik altijd zulke reacties krijg. Het is niet k*t bedoeld maar het komt dan over op mij als of ik het altijd verkeerd doe en dingen super groot maak. En verkeerde signalen op pak. Die misschien super normaal zijn en onschuldig. Ik ben eigenlijk zo klaar met al dat fiets voortplanting natuurlijk gedrag van de mens. En dat moet altijd zo ingewikkeld zijn. Waarom nemen we geen voorbeeld aan dieren die zijn daar zoveel makkelijker in. Ik ben het zo zat! Ik ga het gewoon nooit begrijpen allemaal.

Jawel hoor...verstand komt met de jaren, dat zeggen ze niet voor niets :D
Dieren...vrouwtjesspinnen vreten de mannetjes op :P en een Queen bee krijgt iedere dag een orgie van 25 bijen voor haar kiezen :')

Ik ga mee met de rest...Let it go :(:) ga op zoek naar een leuke (vrij)gezellige jongen!
Laatst bijgewerkt door listiglistje op 14-08-18 19:07, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 19:06

Bambi1995 schreef:

Ik ken je gevoel _O- :')

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:00

Sorry Bambi, dat kwam er wat lomp uit, was niet mn bedoeling je zo raken. Gaat er meer om idd dat een bezette jongen gewoon niet handig is, dat kan pijn gaan doen. Dus meer je beschermen, maar vanaf deze afstand kunnen wij de signalen idd niet beoordelen.

Ach en ik ben zelf de grootste kluns op liefdesgebied hoor.. altijd de verkeerde types.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 20:43

Naja ik ga het dan maar proberen los te laten. Gaat moeilijk worden maar goed. Ik zie wel waar mijn leven strand misschien word ik maar een katten vrouwtje :') Al mijn ervaring met jongens is tot nu toe zo frustrerend geweest en nooit wederzijds. Ik ben er weer helemaal klaar mee.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:18

Bambi1995 schreef:
Naja ik ga het dan maar proberen los te laten. Gaat moeilijk worden maar goed. Ik zie wel waar mijn leven strand misschien word ik maar een katten vrouwtje :') Al mijn ervaring met jongens is tot nu toe zo frustrerend geweest en nooit wederzijds. Ik ben er weer helemaal klaar mee.

Op je werk is sowieso niet echt handig....zie het gewoon als een aardige collega.

Ga Tinderen ofzo, daten, stappen etc. Je bent pas 23 en nog een heel leven voor je :) Mr. Right komt nog wel!

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:33

gribaldi schreef:
Met kinderen snap ik inderdaad dat je het rustiger aan doet. Wel fijn dat jullie aan het welzijn van je kinderen denken, zie namelijk ook vaak zat dat de kinderen meteen betrokken worden en ze dan (meestal) ook weer teleurgesteld worden.

EW, heerlijk! Zeker van genieten. Ging hier ook zo :')

Klopt mijn ex denkt idd wat minder aan de kids. Worden gelijk bij de nieuwe vlam getrokken (voor zolang dat duurt)

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 21:39

listiglistje schreef:
Bambi1995 schreef:

Op je werk is sowieso niet echt handig....zie het gewoon als een aardige collega.

Ga Tinderen ofzo, daten, stappen etc. Je bent pas 23 en nog een heel leven voor je :) Mr. Right komt nog wel!

Tinder ben ik al klaar mee haha

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-18 22:18

Dacht ik ook Bambi, maar toch ben ik nu heel gelukkig (en eindigen we gewoon samen met 20 katten :Y) )

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 06:37

Je bent inderdaad nog maar 23 bambi... inderdaad proberen los te laten en wanneer je er niet te hard naar zoekt, vind je hem misschien wel ;)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 06:43

martine0503 schreef:
gribaldi schreef:
Met kinderen snap ik inderdaad dat je het rustiger aan doet. Wel fijn dat jullie aan het welzijn van je kinderen denken, zie namelijk ook vaak zat dat de kinderen meteen betrokken worden en ze dan (meestal) ook weer teleurgesteld worden.

EW, heerlijk! Zeker van genieten. Ging hier ook zo :')

Klopt mijn ex denkt idd wat minder aan de kids. Worden gelijk bij de nieuwe vlam getrokken (voor zolang dat duurt)

Zonde eigenlijk, je doet een kind daar ook verdriet mee... Hopelijk hebben ze er niet al te veel last van :(:)

Bambi, alles komt goed, misschien nu niet maar dan over een aantal jaar! Geniet van je vrijgezelle leven, trek er lekker op uit en ga dingen doen. Je loopt er vanzelf een keertje tegenaan (of niet).

Niks mis met een leven als vrijgezel hoor ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:15

Soms is het ook best lastig om het onderscheid te maken tussen gewoon aardig, flirterig aardig en flirten en welke bedoelingen iemand nou precies heeft. Zeker als je iemand echt leuk vindt, dan wíl je soms ook gewoon heel graag dingen zien. Maar als diegene bezet is...

Leeftijd vind ik altijd nogal een dooddoener, maar voor de rest komt het inderdaad echt wel vanzelf. Gewoon lekker je ding doen, niet te hard op zoek en niet je geluk af laten hangen van wel of geen dates/relatie :)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 08:28

Dat wat Berdien zegt :j

Hier weer fanatiek gaan tinderen afgelopen week... Nog poging aant doen met de gast die ik al 3 keer heb gezien.... om elkaar nog maar een keer te zien maar denk meer als vrienden dan wat anders :)
Een match met iemand waarmee ik al ooit gematcht ben, waarmee ik eigenlijk zou daten maar die ineens pas na een paar dagen reageerde van sorry ik heb iemand anders ontmoet. We zijn wel weer leuk aan het kletsen dus ik ben benieuwd _O-

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 09:39

Bambi, ik ben het eens met hierboven en ook wat Berdien zegt, leeftijd is een beetje een dooddoener. Als jij graag een relatie wilt dan staat leeftijd daar los van. Maar te graag een relatie willen is ook een valkuil voor jezelf, probeer daaruit te klimmen :)

Voor het eerst in tijden weer eens een (happ'n) date. Ik heb er een tijdje geen zin in gehad (tijdsinvestering) maar er verscheen steeds een man waarnaar ik toch wel nieuwsgierig ben. Ik ben ene beetje onzeker of ie niet te mooi voor me is en ik nu niet een kilootje te zwaar ben, maar een vriendin van me vond dat maar onzin :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:18

Wij zijn net wezen shoppen voor zijn nieuwe huis. Altijd leuk om mee te denken met dingen. En dingen uit te zoeken. En niet te hoeven betalen _O- Schijnbaar heb ik ook al een kant van het bed. Dus :=

F_Orumster, ik ben het helemaal eens met je vriendin! Er bestaat niet zoiets als een man die te mooi is voor iemand, en kilo's zijn ook maar kilo's. Hoewel scharrel heeeeel graag wil weten wat ik weeg (NEVER :') ) en bewijst dat ik niet te zwaar ben door me op de meest idiote momenten op te tillen. Dude :x En ik ben ruim 1.80m en geen sprietje :=

Swah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:26

Oh dat klinkt gezellig zeg! :D

Idd F_Orumster, eens met je vriendin!

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:27

Ik ben t ook met je vriendin eens F_Orumster. Ik vind mezelf ook te dik ( ben ik ook) en dan heb ik ook nog een sportschoolkerel aan de haak geslagen. Geen idee wat ie in me ziet. Maar hij kan niet van me af blijven en vindt dat ik onzin klets... dus hij ziet iets anders dan ik, duidelijk.

Gewoon blanco in gaan.

Lekker bezig Berdien :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-18 10:33

Herkenbaar dat gevoel. Ik heb het soms op onzekere dagen ook. Maar mijn vriend denkt er heel anders over. Als ik hem soms hoor praten denk ik dat hij een ander persoon ziet dan ikzelf.