Baby en kinderkleding

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Keet

Re: Baby en kinderkleding

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 20:37

Gupje gaat op dinsdag en donderdag naar peuterspeelzaal. Slaapt met gemak 2 of 3 uur in de middag maar kan het ook overslaan als het nodig is.
Slaapt verder van 20 tot 09 meestal.

Vandaag goed geslaagd bij Zara :) toch overstag gegaan voor zo'n pluisvestje. Trui 2 shirtjes 2 broekjes en dat vestje dan

Afbeelding
Vandaag had ze dit aan en het staat zo snoezig

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-18 20:39

Die kleuren zie je ook deze winter veel zag ik!

Heb de +1 in the family voor de winter bekeken. Echt heel mooi weer :) Ik werd er erg blij van.
Gisteren voor baby nog wat Tartine et Chocolat besteld. Zo jammer dat ik t niet kan laten zien. Zo mooi weer :)

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 20:41

Mooi setje Keet!

ElizeVdS

Leuk keet!

veerledec

Mooi Keet!

School in België vanaf 2,5 is denk ik een dagvullende psz die door de overheid wordt betaald. Daardoor is onze psz in ieder geval vijf halen twee betalen :D (vlakbij de grens).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 20:58

Mooi Keet!

Lau ja, ik wil voor Oot een carelkleurige broek. Of legging. Jegging. Eerst een maand wachten, zijn 1e fissa is deze maand. We hebben een houten trommel gekocht <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:05

:D zit er enige mate van muzikaliteit in jullie familie?
Hier kreeg gup een mini gitaar van familie :+ hij heeft geen idee wat hij ermee moet

Heb heel burgerlijk een opvouwbare bolderwagen gekocht :+ makkelijk voor op het strand

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:06

Wij hebben ook zo’n kar. Echt ideaal op het strand en op de camping vind ik :j

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:07

In België kunnen ze slapen tussen de middag :j
Misschien is dat meer als een kdv bij ons?

Onze dochter gaat nu 3 dagen naar kdv. Van half 8 tot 17.45.
Ze leert daar ook zoveel en ze heeft het leuk. Hopelijk heeft ze het straks op school ook zo leuk..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:09

Keet schreef:
:D zit er enige mate van muzikaliteit in jullie familie?
Hier kreeg gup een mini gitaar van familie :+ hij heeft geen idee wat hij ermee moet

Heb heel burgerlijk een opvouwbare bolderwagen gekocht :+ makkelijk voor op het strand

Nee :') maar hij is gek op trommelen, piano spelen. Geen idee van wie het komt.

Hij krijgt ook nog de keuken, a.s. zondag klusdag.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:23

verootjoo schreef:
Wij hebben ook zo’n kar. Echt ideaal op het strand en op de camping vind ik :j

Camping ga je ons niet vinden :+ maar het lijkt me inderdaad wel praktisch. Hebt toch een hoop troep om te sjouwen.
Was leuke aanbieding bij de anwb :+

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:38

Ik zag een mooi grotemeisjesbed langskomen, prachtige poppenhuizen en leuke kleertjes met paardjes erop *\o/*

Er zijn hier toch ook genoeg kinderen die vanaf baby 4 of 5 dagen per week van 8 tot 18 naar het kdv gaan? In mijn omgeving wel tenminste (hier ben ik de geitenwollensokkenmama die een tijdje thuis blijft en haar kind maar 1 dag per week naar het kdv stuurt voor zijn sociale contacten).

Wat betreft muzikaliteit: ik speel wat gitaar, mijn vriend drumt wat, ons kind zingt de hele dag en begeleid zichzelf (ploing, ploing, ploing) op de gitaar of de piano (de bovenkant van de radiator). Hij maakt ook liedjes, tekst van vandaag: Filmpje kijken, filmpje kijken, Nijna (zijn knuffel, smiecht) wil een filmpje kijken mamaaaaaaa.

Gup (2 jaar, 4 maanden) is nu overdag aardig zindelijk, alleen als we op pad gaan doe ik hem een luier om. Tot zijn grote ergernis, wat dat is voor baby's, maar ik vond 1x de hoes van het autokinderzitje afhalen om te wassen genoeg. En 's nachts krijgt hij voorlopig ook een luier om.

Ik ben trouwens vorige week nog even langs de Room 7 outlet in Alkmaar gewipt en daar was nog aardig wat op voorraad voor jongetjes in maat 104/110, dus Gup is weer even klaar. Deze 4 gekocht en nog 2 T-shirts die niet meer op de site staan:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:42

Leuk! Ga er zaterdag weer eens langs

Mijn kinderen gaan niet naar een kdv. Gup alleen 2 ochtend naar de psz.
Sociale contacten bij het mamacafe en familie

simongek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 21:46

Bovenste vest vind ik wel leuk :j

Wij zijn totaal niet muzikaal en ook geen instrumenten in huis.

Onze kids gaan 2 dagen naar gastouder. Om 1700 worden ze opgehaald door opa en oma. Dan haal ik ze daar.

Onze jongste is 4 en zindelijk maar poept helaas nog in luier. Hij wil vast niet op de wc poepen.

Hij werd in april 4 en is gewoon meteen naar school gegaan. Van 8.30 tot 14.30 en woensdag tot 12.45.

Hij moet dan ook nog met busje heen en weer. Op ma en vr doe ik het zelf. Vind ik anders zo sneu. Mag ook met busje maar wil ik niet.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:03

Cruz gaat 2 dagen naar het kdv en slaapt daar 's ochtends en 's middags een uur of 2 :j

Wat een leuke kleren weer, lief setje ook Keet!

Fissa van Oot *\o/*

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:25

Wat een leuke kleertjes Keet!

Ik ga morgen met mm schoonzusjes en Synne de stad in. Wil even naar de Zara (online vind ik dat lastig daar, maar uit de tijd dat mijn zus Dr kids klein waren weet ik dat ze zulke leuke dingen hadden. Dus ben benieuwd!

Wil heel graag zo'n oud roze wollig/vachtachtig winterjasje. Op mp paar keer misgegrepen, maar wellicht komt die weer in de collectie.

Verder besloot madam afgelopen zondag ineens zelf te gaan zitten, dinsdag eerste keer ziekjes (verkouden/koortsig) te worden, woensdag te gaan tijgeren en haar eerste tandje te krijgen ...

Moet gevierd worden toch??

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:34

Hihi, als je kan zitten heb je sowieso nieuwe kleertjes nodig. Dat snap ik wel :D

Leuk setje Keet!

Gup hier is super muziekzaal. Als ik de radio aan heb gaat hij op de piano mee doen, hij wil op de gitaar van papa en zingt de hele dag liedjes :)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 22:40

Ze kon al wel best goed zitten, maat nog net niet vanaf haar rug zelf omhoog komen.

Maar inderdaad, zitten en kruipen vereist een heel andere garderobe.... :D

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 23:21

Beide vesten vind ik leuk Kaka. De broeken zijn minder mijn smaak voor de al wat grotere maten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-18 23:41

Pantykous schreef:
Cruz gaat 2 dagen naar het kdv en slaapt daar 's ochtends en 's middags een uur of 2 :j

Wat een leuke kleren weer, lief setje ook Keet!

Fissa van Oot *\o/*

*\%/* bijna baby-af!

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:22

Fissa :? Ah Google weet raad, feestje dus :D Verjaardag zeker :) Alle voorbereidingen al getroffen inmiddels? *\o/*

Leuk zeg Keet dat goudkleurige! Lekker niet-roze ook, ook wel eens leuk :j

Ah en het blijkt een modekleur te zijn / worden? Dan loopt Luukie er op vooruit zeker want ik verf zijn zijden shirtjes in een soortgelijke kleur, vind het echt super mooi staan :D

Afbeelding

Lekker plinkies aan het eten, Luukie zijn zwakke plek is dat ;)

Dat bovenste en onderste is leuk eigenzinnig zeg Kaka! Room7 zie je wel vaker leuke dingen van.
Ik heb een hele gave boxzak / speelgoedzak die misschien ook wel van hen af komt? Of het was een ander merk met een cijfer er in, ik weet het niet meer :P

Zo jeetje Synne doet aan mijlpalen deze week :D
Ze showt haar nieuwe aanwinst (tand) wel goed zeker, haha.

Dat luiers voor babies zijn en dat andere kindjes wel zonder luier lopen en dat soort dingen dat interesseert die van ons jammer genoeg ook niks, zal hem maling zijn wat andere kindjes doen. Hij gaat zijn eigen gang en maakt zijn eigen spel enzo vaak en dan doen andere kindjes vaker met hem mee dan hij met de rest.
Dat is vaak onhandig en lastig, maar ik kan het ook wel weer waarderen eigenlijk dat hij niet zo gevoelig is voor achter de meute aanlopen, vind het best wel karakter zeg maar :D

Maarja handig is anders. Kindje dat geen baby wil zijn daar kan je meer van gedaan krijgen dan zo 1 die zegt: ik ben geen grote jongen! Ik ben wel een baby! Dan ben je gewoon uitgekletst :P

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:39

Heb dit van het voorjaar al gekocht in een outlet. Ben verder niet zo van de mode kleuren :) kies gewoon wat ik leuk vind :D

Muppertje is gister gaan kruipen en vond het ook nodig om zo goed als zelfstandig te gaan zitten :+ en kan hard bijten met haar 2 tanden :x

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:56

Ha een kruiper! Dan mag broer wel op gaan passen want dat verandert de zaken :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 09:57

pmarena schreef:
Ha een kruiper! Dan mag broer wel op gaan passen want dat verandert de zaken :D

Yup en de katten hebben ook al gemerkt dat ze mobiel is :+ gedaan met de rust }:) *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* ~~}>

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-18 10:11

Leuk setje Keet!