Dus de katten mogen nu even niet bij die hoek waar de zakken achter staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Is er een soort “verplichting” om hondenlosloopgebieden te onderhouden? Wij hebben een stuk waar honden los mogen achter ons huis, maar het onkruid komt op sommige plekken zo’n beetje boven mijn hoofd uit, is echt ruim een meter hoog en t pad is niet begaanbaar. En dat was een week geleden, weet niet eens hoe het er nu uit ziet (weekje weg geweest) maar zal wel nog hoger zijn. Ze maaien het 1x per jaar.
Anoniem schreef:Kun je niet vantevoren vast op maat knippen?
eilleen333 schreef:Anoniem schreef:Kun je niet vantevoren vast op maat knippen?
Ik weet nog niet precies wat ik ga maken. En ik heb 9 uur te vliegen, dus tijd genoeg om qat dingen uit te proberen dacht ik. Maar het 3mm leer kan ik wel op maat knippen en de rest (2mm en 1mm) is goed door te knagen ben ik ner achter gekomen:p de 3mm is wat taai
Steeph schreef:Waarom worden veel mensen misselijk nadat ze bloed binnen hebben gekregen zoals na een tandheelkundige ingreep?
Riddershow schreef:Steeph schreef:Waarom worden veel mensen misselijk nadat ze bloed binnen hebben gekregen zoals na een tandheelkundige ingreep?
https://www.startpagina.nl/v/gezondheid ... loed-maag/
conclusie: men weet het niet zeker.
Steeph schreef:Waarom worden veel mensen misselijk nadat ze bloed binnen hebben gekregen zoals na een tandheelkundige ingreep?
IsaCalixa schreef:Ik vroeg mij iets af over mandarijnen. Meestal als ik ze koop zijn ze wel stevig en fel oranje van kleur. Maar vandaag kocht ik een netje en die zijn echt bijna geel van kleur. Ze zijn ook veel zachter en de schil komt makkelijker los. Het komt wel van dezelfde winkel etc, maar alle zakjes waren nu zo geel. Hoe komt dat en is dat een goed of slecht teken?