Voor de mensen die willen weten hoe het mijn verassing voor de postbode is. Ik kwam net de pakjes bezorger tegen in de winken. Blijkt die door de drukte een andere route te hebben tijdelijk. Had gezegd sat die even langs moet komen omdat er wat ligt voor hem. Kwam die langs gaf ik hem die doos merci kreeg die helemaal traan ogen omdat die het zo lief vond. Daar doe je het voor
Was even langs huis gegaan en hij reed gewoon (weer) voorbij huis
Ik hoop echt vurig dat hij voor kerst er is mijn pakket
Roosch
Geplaatst: 21-12-16 18:05
Ooooh wat heb ik hier blije katten!!!
Neko wil uitpakken!
Hun favoriete snoepjes!
Een snoepjesschieter! Wat een briljant ding.
Kedi helemaal blij! Een nieuw krabpaaltje die ik zelf ook altijd bij de Action koop! Hij was aan vervanging toe dus perfect! En een krabmat met balletje.zo leuk!! En een stokje met balletje.
Chocola voor het vrouwtje.
En dessertsausjes.
Gentlegiant ben jij mijn SSS? ontzettend leuk!! Ik ben er erg blij mee. Dankjewel!
Hij is binnen!! Oooh lieve SS, wat een suprrgaaf pakket heb je samengesteld. Foto's volgen morgenvroeg, heb nu nog een etentje. Dan heb ik ook meer tijd je hint uit te zoeken.
SpeechLess
Geplaatst: 21-12-16 18:28
Leuk Roosch! Katten lekker verwend En die chocolaatjes zien er lekker uit
Maar wie heeft er nu wel en niet pakket? Weet via pb dat 1 persoon zich nog niet gemeld heeft met pakket maar verder is het een raadsel
Roosch
Geplaatst: 21-12-16 18:34
Hij is echt briljant. Piefpafpoef.
Katten.. had hem op tafel laten liggen. Zoooveel speeltjes maar dan ga je toch zelf met de snoepjesschieter spelen?
Gentlegiant
Geplaatst: 21-12-16 18:41
Jaaaa eindelijk issie binnen leuk dat je er blij mee bent vond het enorm moeilijk hoor
Ja ik ben jou SS
Hahaha die snoepjes schieter bij de paarden ik denk niet dat het een succes is De honden weten al wat dat ding inhoud en worden helemaal wild als ik m pak
Wat zit er eigenlijk in dat witte chocolade ster ding ik zat me dat echt af te vragen
Zal ik je van het mysterie verlossen en de chocolade proeven?
Chasingmood
Geplaatst: 21-12-16 19:09
Jaaa daar is ie dan En glitters werkelijk overal
Ik kon niks uitpakken voordat mevrouw het eerst volledig had besnuffeld, van mij van mij?!
Een lieve kaart en het gedicht
Hint 1
Oh, ik had een foto gemaakt van alle cadeautjes ingepakt.. Maar die heb ik verwijderd ofzo
- 4 verschillende geurkaarsen - Een hele leuke mok met chocomel poeder - Stocking voor Ziva - Een sleutelhanger met foto van mij en ziva Heb ik zo alles ss? was een beetje moeilijk zoeken tussen alle snippers
Onwijs bedankt lieve ss! ik (en ziva) hebben heel erg genoten van het uitpakken en het is lekker persoonlijk Nu ga ik even uitvogelen wie je bent, moment
Doe je niet mee, krijg je toch een pakket! Ik had xApple hier in het topic laten weten dat ik héél héél blij zou worden van een Boktpolo, en dat gunde ze mij. Dus die is verhuisd, maar hij kwam niet alleen. Er zat ook nog lekkers voor mij bij, een gave Westie sticker en een luxe fotografietijdschrift! Uiteraard is er ook van mij nu iets onderweg naar xApple maar daar ga ik lekker verder niets over zeggen nog natuurlijk hahaha.
@Jacitmatho ook jij bedankt Als jij deze dingen niet voor je SSS pakket gebruikt had dan waren ze nooit bij mij terecht gekomen en ik ben héul blij met mijn collectors item (En de thee die xApple wegens allergie niet kon drinken gaat hier vast ook goedkomen )