Help mij even, wat zeggen luchtdruk schommelingen ook al weer.
poetser
Geplaatst: 07-08-18 16:03
Hier komen steeds meer witte pluizenbollen in de lucht. Echt wolken kan ik het nog niet noemen, maar de lucht is niet helder meer. Ook het blauw is verandert van tint. Hopelijk komt de afkoeling snel.
Edit. Intussen is de lucht volledig bewolkt en het is vies plakkerig buiten. Zag op de radar wel regen naderen maar er zit geen onweer in voorlopig.
Laatst bijgewerkt door poetser op 07-08-18 16:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 07-08-18 16:13
AbbyBlues schreef:
Help mij even, wat zeggen luchtdruk schommelingen ook al weer.
Lage luchtdruk = slecht weer, zomer, regen, onweer, lage temperaturen storm. Winter, regen niet koud, storm Hoge luchtdruk = is goed weer, winter, lage temperaturen, koud, droog. Zomer, warm, droog.
Lijk mij heel sterk als er plekken gemist gaan worden. Ben benieuwd voor nu nog geen vuiltje aan de lucht.
Al heel veel kaarten bekeken en houd gewoon de meest gunstigste aan, maar heel eerlijk , het zou nog wel eens goed tegen kunnen vallen. En dat vind ik niet zo leuk want ben echt toe aan spektakel en water. In alle jaren (en dat zijn er nogal wat) nog nooit zo'n zomerperiode meegemaakt. Het lijkt wel of we drieduizend kilometer zuidelijker wonen de laatste tien weken.
Ik denk dat het vanavond/vanacht niet veel soep gaat worden Ik snak al weken naar het moment dat de natuur zich gaat herstellen
BigOne
Geplaatst: 07-08-18 17:24
Peetstap schreef:
Meliaforever schreef:
Mensen in Zeeland, regent het al bij jullie?
Zeegat.nl kun je live meekijken
Nog weinig te zien maar wat zijn die stranden daar heerlijk rustig!!!!
Pepperrr
Geplaatst: 07-08-18 17:28
Ahhh op de vorige kaarten ging het over ons heen. Nu niet meer maar weeronline geeft voor hier wel regen en evt onweer aan... Hopen op onweer!
Siamsmeesje
Geplaatst: 07-08-18 17:29
Meliaforever schreef:
Hier nog niet Wel wordt het inmiddels benauwd-klam, dat was het vanochtend zeker nog niet. En de bewolking wordt langzaamaan dichter. Dus ik blijf hopen dat er wat gaat vallen
In Terneuzen uurtje terug wat druppels, meer niet.
Marcella
Geplaatst: 07-08-18 17:43
Spektakel hoef van mij niet perse, maar voldoende regen voor de natuur. Begin hier ineens rap dicht te trekken met bewolking.
Had vanmorgen nog met water geven op de moestuin een salamander die precies onder de straal van de gieter ging zitten. Beestje zocht duidelijk ook wat afkoeling.
Oke in een paar minuten tijd van heel zonnig naar zwaar bewolkt.
MyKayleigh
Geplaatst: 07-08-18 18:27
Meliaforever schreef:
Helaas nog steeds droog, wel een enkele druppel gehad maar nu drukkend warm.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 07-08-18 18:32
Blauwe lucht geen wolken geen wind. Enne o ja wat warm buiten
Hier wordt het ineens heel bewolkt en ontelbaar veel meeuwen in de lucht. Geen idee of dat iets betekend. Waarschijnlijk dat er veel eten voor ze in de lucht zit.