Ik ga zo mijn tumbler aanzetten van dezelfde geur, kijken of die wel goed wil geuren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sonja_vR schreef:Alwiene schreef:Ik ga zo mijn tumbler aanzetten van dezelfde geur, kijken of die wel goed wil geuren!
Ik ben in shock ... je gaat hem aansteken
Lisitano schreef:Ik heb met Goose juist dat het droog soms nauwelijks ruikt en brandend loeisterk wordt. Gek zeg.
Er is er eentje die ik minder goed ruik maar dat is ook een oude geur. En hij geurt alsnog. Heeft ze de kaars niet op de tocht branden of naast een raam met een open rooster ofzo?
Lisitano schreef:ElJinete schreef:@Skessa Heel erg lekker! Ik vind m wel lijken op Merry Marshmallow![]()
Wat heb je besteld Joaltijd?
Serieus ja? Kan het me gewoon echt niet voorstellenmaar misschien dat tarts dan heel anders ruiken dan de kaars ofzo.
ElJinete schreef:Helemaal geen kaarsen meer Alwiene? Of van een bepaald merk? Anders kan ik je echt Bath&Bodyworks aanraden, die ruiken super sterk.
Cerastes schreef:Kan olie wel zakken/verspreiden terwijl het in/door de wax zit die hard is? Klinkt heel erg onlogisch toch? Hoe dan?
Lisitano schreef:Cerastes schreef:Kan olie wel zakken/verspreiden terwijl het in/door de wax zit die hard is? Klinkt heel erg onlogisch toch? Hoe dan?
Ja dat vond ik ook altijd. En kaarsen die dan soms jaren in de kast staan, waarom zou je die na een week op zn kop wel fixen? Maar ik heb dus één kaars waarvan de olie helemaal in het deksel is gelopen omdat het schuin heeft gelegen. Dus het kan blijkbaar toch.